Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av Annen etasje legesenter

Fantastisk flink lege

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Hun er kjempe flink med barn, og hun er en god lytter og gir god råd og veiledning. Det er alltid hjelp og få. Føler meg trygg på kunnskap og evne.

Tilgjengelig og trygg lege

Lege: Ladan Salehivand-Shehni Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ladan. Jeg opplever at jeg blir tatt på alvor. Jeg opplever at hun møter meg på det jeg forteller og at hun gjør det hun kan for å finne svar eller betrygge meg. Selvom hun har flere avtaler og tett program føler jeg alltid at hun har tid og er like lyttende. I tillegg er hun både blir og hyggelig. Ikke minst opplever jeg at hun er dyktig og godt oppdatert.

Meget fornøyd

Lege: Adnan Safdar Warraich Skrevet

Adnan er særdeles profesjonell. Han tar deg som person og dine utfordringer på alvor. Henviser videre om noe er usikkert. Imøtekommende og svært dyktig. Anbefales på det varmeste.

Profesjonell med god tid

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Hatt Vera som fastlege i flere år, og har aldri engang tenkt tanken på å bytte. Tar seg alltid god tid til å høre på hva jeg har å si, og med et krevende sykdomsbilde har det blitt en god del konsultasjoner. Er lite jeg kan sette fingeren på som kan bli bedre, og legen kan anbefales på det varmeste. Alltid profesjonell, og gir aldri inntrykk av å "rushe" deg ut.

Rolig og behagelig

Lege: Adnan Safdar Warraich Skrevet

Adnan har vært min fastlege siden 2015. Har vært hos ham med både fysiske og psykiske plager. Blir alltid møtt med respekt og empati. Adnan er rolig og behagelig å prate med. Føler meg alltid trygg og ivaretatt som pasient. Anbefales på det sterkeste!