Annen etasje legesenter

Telefonnummer33 41 51 0033 41 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av Annen etasje legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Han er veldig dyktig og tar alle situasjoner alvorlig. Tar seg god tid, og er han usikker sender han deg heller videre. Jeg er veldig fornøyd.

Meget dyktig!

Lege: Ingunn Krohn Olsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ingunn Krohn Olsen som min fastlege. Denne dama KAN faget sitt :)
Ventetiden kan man ikke gjøre noe med som regel, Jeg har alltid kommet inn til avtalt time uten mye ventetid.
Mange andre leger har som regel mellom 15 - 40 minutters ventetid, noe jeg ikke har opplevd her.

Tilgjenlig

Lege: Susanne Monica Prøsch Skrevet

Er ikke fornøyd at hun er ikke til stedet!Vikaren er ung og uerfaren!alltid borte fra jobben er i permisjon

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Andreas er en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Han tar vennlig i mot, hører på det du har å si, er kunnskapsrik og sympatisk i sine svar, gir greie tilbakemeldinger og er rask med å sende deg videre til spesialister/sykehus ved behov. I tillegg vil jeg berømme resten av crew'et på Annen Etasje både på kontor-og laboratoriesiden.

Rolig, trygg og kunnskapsrik

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Dr. Johansen er en fantastisk lege! Han tar seg god tid, han lytter og er meget dyktig. Han er utrolig forståelsesfull, effektiv, lydhør, dyktig, kunnskapsrik, tilgjengelig, og veldig lite dømmende. Han er en snill, rolig, høflig og ærlig lege som ser hele menneske og er empatisk og ydmyk. Han følger tett opp pasientene sine. Har all min tillit til han. Man blir alltid tatt alvorlig og føler seg trygg. Han er også veldig flink med barn.
Anbefales på det sterkeste.