Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Annen etasje legesenter

Omsorgsfull, nydelig person

Lege: Ladan Salehivand-Shehni Skrevet

Kan ikke få bedre lege. Jeg har gjennomgått kreftbehandling, og mere forståelsesfull lege kan du ikke finne. Medmenneske, empatisk, har god tid til deg, og er forståelsesfull. Varmer hjerte og ha en sånn fastlege

Trygg og kunnskapsrik, fin og prate med😊

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Han er en lege jeg verdsetter høyt.
Han er kunnskapsrik og er rask til og sende deg videre hvis det er nødvendig

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Junicel Siren Myhrvold Schønning Skrevet

Både oss foreldre og barnet vårt går til Junicel. Empatisk og engasjert - selv med fulle ventelister. Hennes kommunikasjonsmåte er effektiv og presis, og kan kanskje virke lite emosjonelt engasjert. Det er hun absolutt, men opptatt av å finne løsninger først og fremst.

veldig trygg og snill lege

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Jeg er bare så fornøyd med Vera, føler meg sett, trygg, og det er veldig lett snakke med henne. Hun tar seg god til meg, å for time med en gang om jeg skulle trenge det, så bra tilgjengelighet, hun er en ordentlig snill dame, så bedre lege skal man lenge lete etter. anbefaler henne på det sterkeste! :)

God sparringspartner

Lege: Junicel Siren Myhrvold Schønning Skrevet

Jeg har endelig fått god hjelp etter mange år med behov som ikke er blitt tatt på alvor.
Junicel tar litt tid å finne kjemi med, fordi hun både har det hektisk og er den effektive typen.

Når man har funnet kommunikasjonsform er hun kjapp på å sette i gang de riktige prosesser og henviser til spesialister for mer presise utredninger. Har fått uvurderlig hjelp og er nå i gode hender.

Jeg konfronterte etter første time ift. knapphet i innlevelse, hun tok kritikk på en fruktbar måte og siden har jeg kun opplevd empati og engasjement. Og ikke minst- hun våger å diskutere der man trenger innspill etter «egenutredning via Google» - det er viktig!
Både å bli sett og hørt, men også bli konfrontert med faglige øyne.

Sier man hva man trenger i kommunikasjonen, så er hun fleksibel og imøtekommende.