Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Annen etasje legesenter

Den beste

Lege: Ladan Salehivand-Shehni Skrevet

Hun gjør alt for deg, og tar godt vare på pasientene. Hun har god oppfølging og er varm og god dame.

Veldig fornøyd

Lege: Junicel Siren Myhrvold Schønning Skrevet

Var hos Danielle med mine to barn for 1-2 uker siden og hun var fantastisk. Tålmodig, lyttende, tilfredsstilte deres nysgjerrighet og tok seg tid til å la barn være barn. Samtidig tok hun min bekymring på alvor. Veldig fornøyd

Alltid bra

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Jeg har aldri hatt noe å utsette på Vera. Har hatt henne som fastlege i en del år nå, og jeg har aldri savnet min gamle. Vera lytter alltid, tar seg alltid tid, og klarer å gjøre så jeg føler meg ivaretatt.

Henvisninger til spes.helsetjenesten har vært gode, og har fungert etter hensikten.

Alt i alt, aldri noe problem der, selv for en som er kronisk syk. Flott fastlege, som jeg håper aldri slutter!

Gode erfaringer

Lege: Junicel Siren Myhrvold Schønning Skrevet

Hun er en ung fastlege, som er rett på sak. Opplever henne både som åpen og lett å kommunisere med. Har de beste erfaringer med henne.

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Har hatt Vera som fastlege i mange år nå til både meg og ungene og jeg har bare positive ting om henne. Du føler deg sett, hørt og ivaretatt! En virkelig god lege!