Annen etasje legesenter

Telefonnummer33 41 51 0033 41 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av Annen etasje legesenter

Lege uten nødvendig kompetanse

Lege: Ingunn Krohn Olsen Skrevet

Han har ikke evner eller vilje til å utføre en medisinfaglig vurdering. Dette merker man ganske raskt. Det meste dreier seg om å få penger i kassa over en lav sko. Jeg betalte i automaten uten å få noe utav legrtimen, og da virket alle veldig fornøyd. Legekontoret understreket at det ikke betydde noe hva en pasient mente.

Interessert og kunnskapssøkende

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Andreas er interessert i deg som pasient. Empatisk og lyttende. Tar innover seg pasientens egne betraktninger og viser interesse for pasientens historie og tanker om symptomer/årsaker på en slik måte at man opplever et samarbeid om å finne løsning.

Meget fornøyd

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Alltid tid for meg, er åpen for forslag fra meg, og er kunnskapsrik og med et behagelig vesen.
En av mine to favorittleger opp igjennom årene.

Veldig fornøyd

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Han er veldig dyktig og tar alle situasjoner alvorlig. Tar seg god tid, og er han usikker sender han deg heller videre. Jeg er veldig fornøyd.

Meget dyktig!

Lege: Ingunn Krohn Olsen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Ingunn Krohn Olsen som min fastlege. Denne dama KAN faget sitt :)
Ventetiden kan man ikke gjøre noe med som regel, Jeg har alltid kommet inn til avtalt time uten mye ventetid.
Mange andre leger har som regel mellom 15 - 40 minutters ventetid, noe jeg ikke har opplevd her.