Annen etasje legesenter

Telefonnummer33 41 51 0033 41 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av Annen etasje legesenter

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Rolig, behagelig, kunnskapsrik, føler at man blir hørt og sett. Flink lege! Punktlig og ivaretagende. Føler at man blir fulgt opp, kjapp vurdering og tilbakemelding av prøver.

Interessert og kunnskapssøkende

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Andreas er interessert i deg som pasient. Empatisk og lyttende. Tar innover seg pasientens egne betraktninger og viser interesse for pasientens historie og tanker om symptomer/årsaker på en slik måte at man opplever et samarbeid om å finne løsning.

Meget fornøyd

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Alltid tid for meg, er åpen for forslag fra meg, og er kunnskapsrik og med et behagelig vesen.
En av mine to favorittleger opp igjennom årene.

Veldig fornøyd

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Han er veldig dyktig og tar alle situasjoner alvorlig. Tar seg god tid, og er han usikker sender han deg heller videre. Jeg er veldig fornøyd.

Empatisk og kunnskapsrik

Lege: Andreas Werner Johansen Skrevet

Andreas er en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Han tar vennlig i mot, hører på det du har å si, er kunnskapsrik og sympatisk i sine svar, gir greie tilbakemeldinger og er rask med å sende deg videre til spesialister/sykehus ved behov. I tillegg vil jeg berømme resten av crew'et på Annen Etasje både på kontor-og laboratoriesiden.