Annen etasje legesenter

Hegnasletta 5 3217 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Annen etasje legesenter

Ikke å anbefale

Lege: David Kjønnerød Skrevet

Dette er en lege som veldig gjerne vil, men får det ikke helt til. Han virker omsorgsfull, men er dessverre veldig fraværende og distre. Han sitter for det meste å skriver når man snakker eller blir distrahert av mobilen sin. Dette har skjedd mange ganger.
Han har en ovenfra og ned holdning og klarer ikke sette seg inn i situasjonen du står ovenfor.
Han svarer alt for sent på e-konsultasjoner selv om man er ute i god tid og selv om man ringer inn for å purre skjer det sjeldent noen ting.

Idrettslege

Lege: Vera Irene Haugan Øksne Skrevet

Hun passer som idrettslege, ikke noe mer. Har ikke noe godt inntrykk av henne, dessverre. Alle kan ha en dårlig dag, men..

Ikke så imponert...

Lege: Adnan Safdar Warraich Skrevet

Aldri brukt denne legen til meg selv. Kun til mine barn. Ved hver henvendelse med barna mine har jeg opplevd å ikke bli tatt seriøst og bli sent hjem med beskjed om paracet og avvente. Ved hver anledning har jeg sett det nødvendig å sende min mann ned med barna,som da øyeblikkelig blir tatt seriøst og videresendt til sykehus med barna. Dette har skjedd 3 ganger. Lite respekt for denne legen. Ved siste besøk hadde jeg med meg min mann og jeg opplevde at han kun henvendte seg til min mann selv om det var jeg som kunne svare på alle spørsmålene som ble stilt. Han verdiget meg ikke en gang øyekontakt.

Beste lege jeg har hatt.

Lege: Adnan Safdar Warraich Skrevet

En lege som lytter til pasienten.Meget godt fornøyd.Bra oppfølging .Har fått time hurtig når det har vært nødvendig.

Cares for you

Lege: David Kjønnerød Skrevet

I am very surprised with our new family doctor. He is very dedicated and he follows up me and my family with care and empathy. It’s not easy to meet people in so right place. I feel in save hands!