Hmayun Zafar

Autorisasjon (2017)

Hmayun Zafar er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Hmayun Zafar

Dyktig lege. Anbefales

Jeg har gått til Dr. Hmayun Zafar i snart 3 år, og har anbefalt han videre til bekjente. Han tar seg tid til meg, og jeg føler meg alltid ivaretatt. Dr. Zafar ser pasientens behov og er en glimrende lege uavhengig om du har en psykisk eller fysisk problemstilling

Trygg og dyktig lege

En fantastisk flink og dyktig lege.
Han er utrolig hyggelig å tar seg tid til å lytte på hva man sier.
Flink til å utrede og henviser videre når behovet er der.
Jeg føler meg veldig trygg når jeg er hos han. Han er også veldig flink med barn.
Den beste legen jeg har hatt, og jeg kan trygt anbefale han til andre.

Flott lege

Hmayun er en veldig dyktig og flink lege. Han er forståelsesfull og tar deg på alvor. I tillegg til dette setter han av god tid til pasienten. Han er også rask til å henvise videre dersom man trenger det, og besitter stor kunnskap rundt allmennmedisin. Jeg føler meg alltid ivaretatt, og han er opptatt av pasientens psykiske og fysiske helse. Han anbefales på det sterkeste :):)

Føles ut som du plager livet av han

Virkelig et sted man ikke føler seg hjemme. Ikke hører han på deg som pasient, men han er i tillegg ekstremt forsinket. Aldri følt meg så utilpass hos en lege noen gang.

Fantastisk fastlege!

Hmayun er en dyktig fastlege som hører på deg og ønsker ditt beste. Samtidig praktiserer han høy faglig kunnskap som gir god og trygg ramme for at din helse blir tatt på alvor. Jeg reiser hele veien fra Oslo for å komme hit og setter stor pris på Hmayun. Super snill og hyggelig familiefar som ønsker det beste for sine pasienter. Anbefaler han på det sterkeste!