Elizabeth Siren Bjerga Førland

Autorisasjon (2017)

Tjelta Legesenter Telefonnummer51 71 51 5151 71 51 ...
Vigdelsveien 700 4054 Tjelta
Elizabeth Siren Bjerga Førland er en av 25 fastleger i Sola

Siste vurderinger av Elizabeth Siren Bjerga Førland

Grundig

Grundig i noen situasjoner, men viser liten forståelse og respekt for kroniske smerter/usynlig sykdom.

2 år på venteliste, for 0 få smertelindring redusert 50% uten forslag til annen smertelindring, samt at det blir nesten dobbel utgift.

Empatisk og dyktig

Gir alltid inntrykk av å ha god tid til å lytte til den enkelte enten det er barn eller voksne. Er rask på tilbakemeldinger av prøvesvar til alle døgnetstider på pasientsky. Følger opp tråder som blir startet, punktlig og systematisk i måten hun går frempå. Vi er veldig fornøyd med henne hele familien.

Den beste legen. Jordnær og dyktig!

Veldig rolig og behagelig lege som vi var så heldige å treffe på under hennes del av spesialiseringen sin på sus.

Flink å lytte. Flink å sette seg inn i situasjoner. Engasjert og tilstede. Meget opptatt av pasienten. Dette er en lege som virkelig bryr seg om det beste for pasienten! Og en utrolig service!

Hadde det ikke vært for at hun jobber så langt unna der vi bor, så hadde vi byttet fastlege til henne med det samme :)

Veldig imøtekommende og respektfull.

Er god til å kommunisere og interessert og oppdatert.
Jeg blir " tatt på alvor " (hvilket ikke var tilfelle hos forgjengeren). Er meget godt fornøyd med min fastlege
nå!