Tjelta Legesenter

Telefonnummer51 71 51 5151 71 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vigdelsveien 700 4054 Tjelta

Siste vurderinger av Tjelta Legesenter

slurvete med PC-skjerm

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Haas er slurvete når det kommer til å skjule pc-skjermen. Det er fullt mulig å se timeplanen og hvilken årsak de forskjellige pasientene har som årsak til hvorfor de skal til legen. Ofte lar han pasienten sitte inne på kontoret og ha fritt tilsyn til skjerm imens han er ute.

Trivelig og kompetent lege

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Dr. Haas sitter inne med mye kunnskap, og gjør en super jobb som fastlege. Han er flink til å lytte, og kommer alltid med bra forslag og henvisninger.

Dyktig og effektiv.

Lege: Geir Ingvar Berg Skrevet

Lytter og utviser forståelse, tar tak i ting med en gang. Jobber rask og effektivt når en er det. Tar seg tid til pasient, føler aldri han ønsker pasient ut døra fortest mulig. Bytter ikke lege før jeg flytter utenfor kjøreavstand.

Meget proffesjonell og god lege

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Han er flink til å lytte, og bryr seg virkelig om meg som menneske. Dette mener jeg er hans store styrke, og flere leger mangler dette fullstendig.

Dyktig

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Dr. Haas er gjennomført det en ønsker hos en fastlege. Han er mottakelig for å la pasienter teste ut ny (ukjent medisin for ham) dersom du har undersøkt selv. Han tar så en kjapp vurdering.
Han følger opp på en fantastisk måte.
Humor har han også. Jeg fikk et bilde av en kake med tekst på sendt fra ham. Hehe
Er klar på det han kan, sender kjapt til spesialist om ikke.
Jeg føler meg heldig som har Dr. Haas.