Tjelta Legesenter

Vigdelsveien 700 4054 Tjelta

Siste vurderinger av behandlere ved Tjelta Legesenter

Fantastisk lege!

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Tar deg alltid seriøst og har mye kunnskap og veiledning!Haas gjør alltid det beste for pasienten!Stoler 100 prosent på Haas.Fantastiske mennesker som jobber som sykepleier og diverse.

Empatisk og dyktig

Lege: Elizabeth Siren Bjerga Førland Skrevet

Gir alltid inntrykk av å ha god tid til å lytte til den enkelte enten det er barn eller voksne. Er rask på tilbakemeldinger av prøvesvar til alle døgnetstider på pasientsky. Følger opp tråder som blir startet, punktlig og systematisk i måten hun går frempå. Vi er veldig fornøyd med henne hele familien.

Den beste legen. Jordnær og dyktig!

Lege: Elizabeth Siren Bjerga Førland Skrevet

Veldig rolig og behagelig lege som vi var så heldige å treffe på under hennes del av spesialiseringen sin på sus.

Flink å lytte. Flink å sette seg inn i situasjoner. Engasjert og tilstede. Meget opptatt av pasienten. Dette er en lege som virkelig bryr seg om det beste for pasienten! Og en utrolig service!

Hadde det ikke vært for at hun jobber så langt unna der vi bor, så hadde vi byttet fastlege til henne med det samme :)

Veldig imøtekommende og respektfull.

Lege: Elizabeth Siren Bjerga Førland Skrevet

Er god til å kommunisere og interessert og oppdatert.
Jeg blir " tatt på alvor " (hvilket ikke var tilfelle hos forgjengeren). Er meget godt fornøyd med min fastlege
nå!

Legen som ser deg og hører på deg.

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Dr.Haas er den legen alle ønsker seg. Han snakker med deg og har øyekontakt. Han lytter og han samtaler. Han følger opp og han gir tilbakemeldinger. Han er aldri stresset, iallefall ikke synlig, og han tar seg god tid med pasienten.

Dette er en Pluss-tjeneste.