Tjelta Legesenter

Telefonnummer51 71 51 5151 71 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vigdelsveien 700 4054 Tjelta

Siste vurderinger av Tjelta Legesenter

slurvete med PC-skjerm

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Haas er slurvete når det kommer til å skjule pc-skjermen. Det er fullt mulig å se timeplanen og hvilken årsak de forskjellige pasientene har som årsak til hvorfor de skal til legen. Ofte lar han pasienten sitte inne på kontoret og ha fritt tilsyn til skjerm imens han er ute.

Trivelig og kompetent lege

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Dr. Haas sitter inne med mye kunnskap, og gjør en super jobb som fastlege. Han er flink til å lytte, og kommer alltid med bra forslag og henvisninger.

Rotete legekontor - lege ok

Lege: Per Tore Førland Skrevet

Legekontoret virker rotete og lite profesjonelt. To ganger på et halvt år har jeg måttet klage på urettmessig regning som har kommet fra dem.
En blodprøve jeg skulle ta måtte jeg ta tre ganger pga rot i rutiner.

De ser ut til å prioritere betalende voksne over barn og gravide (som har gratis konsultasjon). Dersom jeg har bestilt en time, får jeg gjerne time dagen etterpå, mens dersom mitt barn skal ha time, må han vente ei hel uke. Da jeg var gravid var det plutselig så travelt at jeg ikke fikk tid før om 14 dager, sammen med streng beskjed om at det ikke var en eneste time å oppdrive før den tid, ble jeg henvist til jordmor.
Dette er dessverre for dårlig over tid, og jeg går nå til det skrittet og bytter fastlege.

Dyktig og effektiv.

Lege: Geir Ingvar Berg Skrevet

Lytter og utviser forståelse, tar tak i ting med en gang. Jobber rask og effektivt når en er det. Tar seg tid til pasient, føler aldri han ønsker pasient ut døra fortest mulig. Bytter ikke lege før jeg flytter utenfor kjøreavstand.

Meget proffesjonell og god lege

Lege: Christoph Frank Haas Skrevet

Han er flink til å lytte, og bryr seg virkelig om meg som menneske. Dette mener jeg er hans store styrke, og flere leger mangler dette fullstendig.