Stein Vidar Romsvik

Alleen 16 4580 Lyngdal
Stein Vidar Romsvik er en av 10 fastleger i Lyngdal

Siste vurderinger av Stein Vidar Romsvik

Flink og samvittighetsfull allmennspesialist

Svært kyndig fastlege. Erfaren. Anstrenger seg alltid litt ekstra for pasientene og gjør alltid litt mer for deg enn man kan forvente på et travelt legesenter. Et pluss at han alltid er presis, og at du sjelden blir sittende. Virker å ha store kunnskaper og kan ofte gi deg gode svar selv, uten å måte henvise videre. Du er i trygge hender om du har Romsvik til fastlege. En skikkelig "flinkis", er han, og det er det du vil at fastlegen din skal være.

Kjempe fornøyd

Jeg har brukt dr. Romsvik i mange år. Han tar meg på alvor, og er flink til å lytte og spørre om hva problemet er. Flink til å henvise videre om det er noe han føler andre må se på. Som regel punktlig, og føler meg godt ivaretatt som pasient.

fantastisk lege

jeg har bare positive ting å si om Romsvik, han har fulgt meg opp gjennom svangerskapet og tiden etterpå, og er dyktig i det han gjør. han har en behagelig måte å opptre på og kommer gjerne me en spøk for å løsne stemningen, som gjør legebesøket mye triveligere. Vil absolutt anbefale han!

Flink allmenpraktiserende lege.

Har absolutt tillit til hans vurderinger av min helsetilstand.

God lege, men ingen pedagog

Dyktig lege, og veldig nøye. Kjempebra. Men som pedagog har han et forbedringspotensiale. Å bli sendt inn til labaratoriet for "å ta noen prøver" og to ganger opplever å skulle ta EKG,uten å bli fortalt verken at eller hvorfor, eller etterpå få vite resultatet, virker ikka akkurat beroligende, og det gjør mer skade enn gagn.på min underliggende angst!