Lyngdal Legesenter

Alleen 16 4580 Lyngdal

Siste vurderinger av behandlere ved Lyngdal Legesenter

en betryggende lege

Lege: Inger Moi Skrevet

En lege som tar pasientene sine på alvor og vekker tillit. Hun vil det beste for sin pasient. Måtte Gud aldri savne henne❤️

En lege som lytter og viser interesse for å bli kjent med pasienten.

Lege: Veronika Gajdosikova Skrevet

Hun er enkel å snakke med, man blir hørt på. Skriver ut riktige medisiner, og henviser videre hvis behov. Veldig fornøyd, kommer ikke til å bytte lege frivillig.

Enestående lege!

Lege: Inger Moi Skrevet

Uten tvil den beste legen du kan få!
Etter mange mange år hos leger som ikke hørte meg, ikke så meg eller forsto meg så fant jeg Inger Moi.
For første gang på 30 år fant jeg en lege som virkelig tok meg på alvor og så meg, og ikke bare var enda en ny pasient med problemer.En doktor som ikke bare hang alle mine problemer på en knagg uten å undersøke det først. Hun gav meg en ny sjangse i livet. Takk ♥️

Fantastisk lege.

Lege: Stein Vidar Romsvik Skrevet

Herr Romsvik er dyktig å flink lege.
hatt flere leger tidligere men etter 14 år hos han.
er jeg fornøyd. alltid tillit å lytter til passienten, ekstremt flink må lytte til personer som har nedsatt fungsjonevne(utviklingsheming etc)
ambefales på det sterkeste. vært min lege i nesten 14 år og jeg kommer til å følge han til han blir pensjonist.
ingen ting å skjule beste lege jeg har hatt den tid jeg har vært pasient v legesenter han jpobber for.
trivelig å alltid i motekommende ', aldri møtt en bedre lege fra min side.
håper aldri han slutter elelr pensjonerer seg.

Trygg og god lege

Lege: Daniel Elias Gulowsen Ramstad Skrevet

Har fått Daniel Elias som ny fastlege da den forrige har fått jobb i ein annen kommune. Har hatt plager i mange måneder, men får alltid svar om at prøvene er fine!!. Daniel gjør sin beste og følger meg godt opp, Hyggelig og oppmerksom er han også.
Daniel er en fastlege jeg ikke har noe problemer med å anbefale.