Linda Rui

Hovfaret 17a 0275 Oslo
Linda Rui er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Rui

Dyktig og seriøs lege

Linda Rui har vært min fastlege i to år og jeg har utelukkende positive erfaringer. Hun har alltid tatt meg seriøst, uansett hva slags problemer jeg har kommet med, og hun er veldig løsningsorientert. Hun er rolig, god til å kommunisere og bryr seg om sine pasienter.

Meget god lege!

Linda Rui er grundig og flink.
Så tar hun seg tid til å snakke med deg og høre på deg. Ser deg og ikke datamaskinen.

linda er en fantastisk lege som alltid tar deg på alvor,en god lytter,varm og trygg person som har rikt fagkunnskap innen sitt området,ser alltid muligheter og tar deg på alvor når du kommer.Hun har alltid tid til deg og du føler deg alltid velkommen tilbake.Hun kan anbefales på det sterkeste. Ønsker deg Linda lykke til videre på Skøyen legesenter.

Fantastisk lege!

Imøtekommende, empatisk og forståelsesfull uten å "overta" problemet. Kommer med forslag og hører på pasientens meninger/egne forslag.Faglig svært dyktig og effektiv og kommer med gode forklaringer ved spørsmål. Henviser videre ved behov og svarer raskt på mail. Har vært en fantastisk trygghet når smertene har stått på (kroniker)! Veldig lei for beskjeden at hun nå har flyttet ! Anbefale henne på det sterkeste!

Utelukkende positive erfaringer

Hun er en meget god lytter; hun later til å kunne (og ville) begrunne og forklare ting mye bedre enn leger flest. Hun er svært behagelig å snakke med, og det virker som om hun virkelig bryr seg. I tillegg følte jeg aldri at hun hadde dårlig tid.