Linda Rui

Autorisasjon (2004)

Linda Rui er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Linda Rui

Fantastisk lege!

Jeg er utrolig fornøyd med Linda Rui som fastlege. Hun tar seg tid, er tilgjengelig og det går raskt å få time. Det jeg forteller blir tatt på alvor, og hun husker det som blir sagt fra gang til gang, så jeg slipper å gjenta de samme tingene.

Hun har et oppriktig engasjement for pasientene sine. Dersom det er noe jeg lurer på, får jeg svar der og da. Hvis det er noe jeg sliter med som hun er usikker på, henviser hun videre.

Kan absolutt anbefale henne som fastlege!

Ikke fornøyd

Jeg har vært hos Linda flere ganger, men har nå valgt å bytte fastlege. Linda er for så vidt en hyggelig dame, men jeg opplever henne som uinteressert i å finne beste løsning for meg og min helse. Hun gir lite informasjon, og jeg har nærmest måttet mase meg til å ta prøver som i etterkant viste seg å være nødvendige. Hun har også gjort flere slurvefeil. Jeg har hatt følelsen av at jeg måtte være min egen fastlege.

Dyktig og seriøs lege

Linda Rui har vært min fastlege i to år og jeg har utelukkende positive erfaringer. Hun har alltid tatt meg seriøst, uansett hva slags problemer jeg har kommet med, og hun er veldig løsningsorientert. Hun er rolig, god til å kommunisere og bryr seg om sine pasienter.

Meget god lege!

Linda Rui er grundig og flink.
Så tar hun seg tid til å snakke med deg og høre på deg. Ser deg og ikke datamaskinen.

Fantastisk lege

linda er en fantastisk lege som alltid tar deg på alvor,en god lytter,varm og trygg person som har rikt fagkunnskap innen sitt området,ser alltid muligheter og tar deg på alvor når du kommer.Hun har alltid tid til deg og du føler deg alltid velkommen tilbake.Hun kan anbefales på det sterkeste. Ønsker deg Linda lykke til videre på Skøyen legesenter.