Thi Hong Luu Phan

Autorisasjon (2013)

Borgenhaugen Legesenter DA Telefonnummer69 97 20 8069 97 20 ...
Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen
Thi Hong Luu Phan er en av 58 fastleger i Sarpsborg

Siste vurderinger av Thi Hong Luu Phan

Hyggelig

Veldig hyggelig og hører på pasienten. Søker råd eller sender videre dersom hun er usikker. Men, det er altfor lang ventetid. Bra at hun bruker tid på den enkelte men da må hun ta inn færre pr dag. Å vente over en time er ikke akseptabelt .

Verdens hyggeligste fastlege!

Er det én ting som både er til irritasjon og som er direkte farlig, er det leger som tror de kan alt (når kunne en allmennlege alt?)!

Phan er ydmyk til faget, lytter til pasienten og ber heller om en second opinion enn å si feil. All honnør til leger som henne som liker å være på den sikre siden og er ydmyke. Kan ikke få fullrost henne nok! Det er riktignok litt ventetid på kontoret og å komme gjennom på telefon, men det er ikke hennes feil.

Keep up the good work!

Imøtekommende og nøye

Hun er alltid blid og imøtekommende. Tar seg veldig god tid til hver pasient. Føler meg hørt og sett til enhver tid. Må stort sett vente en stund før jeg kommer inn, men det er det verdt, siden hun er nøye og tar seg god tid til å lytte og forklare.
Sender henvisning hvis hun er usikker og mener det trengs videre utredning.
Alt i alt er jeg meget fornøyd med henne. En av de beste legene jeg hat hatt 😊

Rotete og unøyaktig

Liker ikke å nedsnakke noen men denne legen er vel den mest rotete og usikre legen jeg har vært borti. Premiesvaret hittil på beskrivelse av symptomer: «men hva skal jeg gjøre med det da?»

Tilstede

Hyggelig, alltid blid og en god lytter. Tar seg tid og forklarer godt. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Har en god tone og latteren sitter løst 🤗 Tar meg seriøst og følger opp. Super fornøyd.