Borgenhaugen Legesenter DA

Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen

Siste vurderinger av behandlere ved Borgenhaugen Legesenter DA

Fornøyd

Lege: Carl Simon Ruud-Larsson Skrevet

Fantastisk fornøyd. Aldri forsinkelser, tar meg på alvor og utreder om det er noe. Følger opp prøvesvar og er lett tilgjengelig på helsenorge.

Tar seg god tid.

Lege: Eva Enger-Olsen Skrevet

Hun er ikke min fastlege, men jeg var med min mann ved legebesøk. Hun er meget behagelig, viser at hun er fullt tilstede for pasienten, tar seg god tid, formidler trygghet og kunnskap.Selv om hun ligger etter «tidsskjema» viser hun ikke dette på noen måte.
Ja, det kan bli litt ventetid, men når du får slik oppfølging, gjør det ingen ting.

Hyggelig

Lege: Thi Hong Luu Phan Skrevet

Veldig hyggelig og hører på pasienten. Søker råd eller sender videre dersom hun er usikker. Men, det er altfor lang ventetid. Bra at hun bruker tid på den enkelte men da må hun ta inn færre pr dag. Å vente over en time er ikke akseptabelt .

Endelig en som hører på deg

Lege: Azad Øysahl Skrevet

Fantastisk flott lege og bli og hyggelig, hører på hva du har å si. Og jobber ut fra det, virkelig og anbefale.

Fantastisk

Lege: Carl Simon Ruud-Larsson Skrevet

Min opplevelse av han er bare flott. Han virker virkelig interessert i hva jeg har å si på legetime, og følger opp i etterkant. Kommer med rask tilbakemelding når prøvesvar er kommet inn.
Har ikke opplevd at han er forsinket noen gang.
Utrolig behagelig og faglig dyktig lege.