Borgenhaugen Legesenter DA

Telefonnummer69 97 20 8069 97 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen

Siste vurderinger av Borgenhaugen Legesenter DA

Eva ryddet opp etter min forrige lege

Lege: Eva Enger-Olsen Skrevet

Etter mye surr med min forrige lege. Nå ser det jaggu ut som jeg får riktige medisiner, og ikke minst skal av medisiner som jeg ikke trenger. Hun er en lege som ser helheten og bakenforliggende årsaker, og ikke bare behandler symptomer.

Kunnskapsrik, lyttende og grundig

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Har vært hos Lind siden høsten 2016, og har bare positive erfaringer med ham. Han er flink til å lytte og ta pasienten på alvor, er grundig i det han gjør og viser stor kunnskap med både undersøkelser og forklaringer. Blir sendt videre når det har vært behov for det.

Dette er en lege jeg er meget godt fornøyd med, og jeg er virkelig fornøyd med at jeg fikk plass hos Lind.
Hele husstanden vår har nå Lind som fastlege, og vi er meget fornøyde alle sammen.

Synes ventetiden er kort og dette er et moderne legekontor hvor bestilling av legetime kan gjøres via sms eller på nettet, og betaling gjøres i automat på venterommet.
Dette var en stor opptur for meg som var vant til 2-4 timers ventetid, og kun kontant betaling (selv i 2016) der jeg var pasient tidligere.

Det enste jeg kan bemerke er at det til tider kan være litt vanskelig å nå frem på tlf, men med flere fastleger og kun en tlf så blir det jo nødvendigvis litt venting om det er flere som har behov for å ringe.

Hyggelig, Blid, Hjelpsom

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Jeg måtte skifte lege, da den jeg hadde gikk av med pensjon. Jeg var veldig godt fornøyd med den jeg hadde, var derfor veldig spent på den nye fastlegen.
Jeg ble meget overasket når jeg kom dit.n
Første inntrykket var MEGET positivt og det har ikke forandret seg. Han viser omsorg for pasienten hører etter hva jeg sier og behandler meg med respekt. Han er ung og kunnskapsrik. Sender meg videre når det er behov for det.Han kan jeg anbefale på det varmeste. En bedre lege kan ingen ha

Seriøs lege, følger meg flott opp

Lege: Eva Enger-Olsen Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha en fastlege jeg vurderer som flink, interessert i å hjelpe meg og følger opp min situasjon. Meget godt fornøyd med denne flotte Damen og fastlege ! Robert

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kristin Damsgaard Grindstad Skrevet

Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. Oppfølgingen er helt enorm. Føler meg trygg hos henne :D