Borgenhaugen Legesenter DA

Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen

Siste vurderinger av behandlere ved Borgenhaugen Legesenter DA

Uproff

Lege: Anteneh Mekuria Wondimu Skrevet

Er aldri klar til avtalt tid, har ventet fra 30min-3TIMER på avtalte timer. Roter med papirarbeid. Lite interessert i pasientens helseproblemer men veldig interessert i og gjenta seg selv. Nedlatende.

Skuffende!

Lege: Anteneh Mekuria Wondimu Skrevet

En lege som viser liten vilje eller evne til å lytte til pasienten. Som ignorerer viktige spørsmål og opplysninger fra pasienten. Enveiskommunikasjon er alltid en garanti for at leger mister pasienter fra pasientlisten. Her er det ingen unntak. Sitter igjen med et helhetsbilde som dessverre er lite positiv. Heldigvis finnes det bedre fast leger i Sarpsborg.

Rotete og unøyaktig

Lege: Thi Hong Luu Phan Skrevet

Liker ikke å nedsnakke noen men denne legen er vel den mest rotete og usikre legen jeg har vært borti. Premiesvaret hittil på beskrivelse av symptomer: «men hva skal jeg gjøre med det da?»

Godt førsteinntrykk/virket interessert

Lege: Anteneh Mekuria Wondimu Skrevet

Bra kontakt og kommuniserte greit til ikke å være etnisk norsk.
Brukte tid til å forklare min helsesituasjon nå sammenlignet med en helsesituasjon for en tid tilbake.
Utførte nødvendig helsesjekk, synes jeg.

Utrygg

Lege: Anteneh Mekuria Wondimu Skrevet

Virker mer opptatt av dataen enn å kommunisere med pasienten.Forstår ikke helt hvordan det norske helsevesenet fungerer, og sliter med å videresende opplysninger.