Borgenhaugen Legesenter DA

Snekkerstubakken 26 1738 Borgenhaugen

Siste vurderinger av behandlere ved Borgenhaugen Legesenter DA

Hyggelig, kunnskapsrik og grundig

Lege: Anteneh Mekuria Wondimu Skrevet

Positiv opplevelse. Går sjelden til lege, men han virket som en veldig dyktig lege med stor innlevelse for pasienten. Grundig og god oppfølging på alle måter. Gode råd, godt humør og ingen ventetid.

Meget fornøyd

Lege: Anteneh Mekuria Wondimu Skrevet

Han overtok etter en meget flink lege, så jeg var svært skuffet da denne legen sluttet. Jeg vil si at jeg har fått en meget flink og hyggelig erstatter. Flink til å lytte, gjør grundig undersøkelser og har en herlig humor. Er kjempefornøyd med min nye lege. Anbefales på det varmeste.

Uproff

Lege: Anteneh Mekuria Wondimu Skrevet

Er aldri klar til avtalt tid, har ventet fra 30min-3TIMER på avtalte timer. Roter med papirarbeid. Lite interessert i pasientens helseproblemer men veldig interessert i og gjenta seg selv. Nedlatende.

Skuffende!

Lege: Anteneh Mekuria Wondimu Skrevet

En lege som viser liten vilje eller evne til å lytte til pasienten. Som ignorerer viktige spørsmål og opplysninger fra pasienten. Enveiskommunikasjon er alltid en garanti for at leger mister pasienter fra pasientlisten. Her er det ingen unntak. Sitter igjen med et helhetsbilde som dessverre er lite positiv. Heldigvis finnes det bedre fast leger i Sarpsborg.

Rotete og unøyaktig

Lege: Thi Hong Luu Phan Skrevet

Liker ikke å nedsnakke noen men denne legen er vel den mest rotete og usikre legen jeg har vært borti. Premiesvaret hittil på beskrivelse av symptomer: «men hva skal jeg gjøre med det da?»

Dette er en Pluss-tjeneste.