Borgenhaugen Legesenter DA

Tlf: 69 97 20 80 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Borgenhaugen Legesenter DA

Hyggelig, Blid, Hjelpsom

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Jeg måtte skifte lege, da den jeg hadde gikk av med pensjon. Jeg var veldig godt fornøyd med den jeg hadde, var derfor veldig spent på den nye fastlegen.
Jeg ble meget overasket når jeg kom dit.n
Første inntrykket var MEGET positivt og det har ikke forandret seg. Han viser omsorg for pasienten hører etter hva jeg sier og behandler meg med respekt. Han er ung og kunnskapsrik. Sender meg videre når det er behov for det.Han kan jeg anbefale på det varmeste. En bedre lege kan ingen ha

Seriøs lege, følger meg flott opp

Lege: Eva Enger-Olsen Skrevet

Jeg er veldig glad for å ha en fastlege jeg vurderer som flink, interessert i å hjelpe meg og følger opp min situasjon. Meget godt fornøyd med denne flotte Damen og fastlege ! Robert

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Kristin Damsgaard Grindstad Skrevet

Hun er den beste legen jeg noen gang har hatt. Oppfølgingen er helt enorm. Føler meg trygg hos henne :D

Fantastisk lege. Imøtekommen og rolig.

Lege: Henrik Christer Lind Skrevet

Tar alltid i mot meg når jeg trenger hjelp. Tar prøver, ringer spesialister om nødvendig. Jeg har mange kroniske sykdommer. Henrik stiller opp og hjelper når han kan. Denne legen kan jeg anbefale.Har vært pasient der noen år nå.

Beste lege man kan ha

Lege: Hanne Catherine Fjeldstad Skrevet

Lytter og tar pasientene på alvor. Rolig men god humor. Er en positiv opplevelse å ha time hos henne.