Majorstukrysset legegruppe

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstukrysset legegruppe

Uinteressert

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Hun oppleves som faglig flink, men hva hjelper det når hun egentlig ikke er interessert i hvorfor du kommer. Du er heldig hvis du kommer til orde og får mer enn 8 minutters konsultasjon. Hvis ikke timen din blir avlyst da, så du må vente flere uker på ny time som også avlyses...

Snill og hjelpsom lege

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Han evner å se deg som kommer inn i rommet, ikke bare skjemaer og diagnoser. Legekontoret/admin er dog litt kaotisk og det hender ofte at beskjeder faller igjennom. Nettop derfor er han også litt vanskelig å få tak i noen ganger. Alt i alt er legens egenskaper det viktigste, og han er veldig god. Jeg er strålende fornøyd med måten han har møtt meg på.

Forståelsesfull, lyttende og flink

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Hyggelig lege som tar seg tid og lytter til deg og dine problemer. Har ikke annet enn gode ting å si om Samuel. Jeg følte meg sett, hørt og respektert.

Kunnskapsrik og snill (og liker å lese bøker).

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Jeg har besøkt legekontoret tre ganger totalt og har alltid fått en positiv opplevelse med Samuel. Han snakker engelsk så jeg følger meg helt komfortable med språk.

Veldig flink lege

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Tar seg god tid til å forklare. Jeg føler meg alltid sett, hørt og godt ivaretatt og har fått veldig gode råd og oppfølging når jeg har vært hos ham. Han er faglig dyktig og flink til å ivareta pasientene sine.