Majorstukrysset legegruppe

Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av Majorstukrysset legegruppe

Alle tiders lege

Lege: Rebekka Johnsen Wangensteen Skrevet

Jeg har hatt Rebekka som fastlege i flere år, og glad over at hun nå er tilbake etter et år med etterutdanning. Hun er sympatisk, effektiv, grundig og en god lytter. Jeg synes flere tidligere vurderinger er urettferdige fordi vurderingen av Rebekka blandes sammen med negativt inntrykk av damene i resepsjonen. Dette burde ikke slå tilbake på legen. Heldigvis er det nå mulig å bestille online, håper det løser problemet enkelte har hatt med sentralbordet. Bedre fastlege enn Rebekka skal man lete lenge etter!

Vikar Keiwan Salimi

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Lite empatisk / sympatisk.
Tiltaler på en nedlatende måte.
Lytter ikke til andre legers / behandleres eller pasientens anmodninger.

Vikar Uengasjert

Lege: Humera Anwar Skrevet

Opplever vikar som uengasjert og uten evne til å lytte til pasient. Ikke villig til å akseptere min fremstilling av helseproblemer. Tror legen at man er hypokonder?Har vært hos lege maks 10 ganger i livet. Har ikke vært forkjølet engang de siste 20. Vet hva som feiler meg. Ble nødt til å reise til Tyskland for å bli behandlet seriøst.

Arrogant og hører ikke. Styr unna!!

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Mer arrogant lege skal du lete lenge etter. Han hører ikke etter, detter ut og begynner å famle i evigheter med datamaskinen sin.

Hele oppholdet hos han er at han sitter foran datamaskinen og holder på med sitt.

Han kan ikke regne og driver med meget merkelig reseptskriving.

Man må gjentatte ganger ringe legekontoret for resepter pga av hans feil regning.

Helt krise!!

Svært grundig

Lege: Rolf Sørlie Skrevet

Har alltid følt at jeg er blitt tatt på alvor og fått meget gode råd,veiledning, behandling og utredning. Heldig som har han som fastlege!