Majorstukrysset legegruppe

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av Majorstukrysset legegruppe

Super

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Jeg synes Samuel er helt topp.

Viser mye forståelse, er veldig rettfrem. Tar alltid ting på alvor men roer meg alltid ned.

Faglig kompetent

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Tar pasienten alvorlig. Lytter. Meget grundig og kompetent. Empatisk og mennskelig. Følger godt opp og husker hva som er viktig.

Hyggelig, men følger ikke opp!

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Dr. Mcmanus er hyggelig, men veldig dårlig til å følge opp sine pasienter. Jeg opplever at han lite tid til meg og lite interesse for å hjelpe meg. Jeg har prøvd i flere uker å få en attest digitalt, men han klarer ikke bruke minhelse.helsenorge.no. Til slutt måtte jeg reise til legekontoret for å hente attesten fysisk. Mcmanus hadde selvfølgelig glemt å skrive den ut.

Lytter og er tilstede

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

En trygg og god fastlege som ser på meg og ikke tastaturet når jeg snakker. Henviser videre dersom nødvendig og følger opp avtaler og prøvesvar. Føler meg aldri kastet ut av kontoret og han forsikrer seg alltid om at han forstår hele bildet. En helt fantastisk fastlege!

Reagerer sterkt på at han tilbyr antidepressiva etter fem minutter

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Jeg var hos denne legen da min fastlege ikke var tilgjengelig. Legebesøket var kun for å fornye sykemelding for depresjon og angst. Legen tilbudte meg etter fem minutters samtale antidepressiva. Jeg sa at det var jeg ikke interessert i, og da prøvde han å overtale meg til å likevel ta medisinen, selv om jeg sa at dette er noe jeg vil vurdere med psykologen min.