Majorstukrysset legegruppe

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstukrysset legegruppe

Hører ikke og vil ha deg ut så fort som mulig

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Jeg har ikke følt meg hørt og det virker som han er mest opptatt av å få deg ut av kontoret så fort som mulig. Glemmer å sende ut resepter og ekstremt lang ventetid. Når man ringer inn til sentralbordet blir man ikke møtt med service, men med noen som virker som de er lei av jobben sin og som har lite tillit til pasienten.

Beste legen

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Utrolig dyktig fastlege! Tar deg på alvor. Strekker seg langt for sine pasienter. Lytter og kommer med gode innspill. Henviser viderer hvis han vurderer at det er behov.

Bli kvitt deg

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Kan bli bedre på å oppfølging og få med seg hva pasienten sier.
Tilbakemeldinger ved endringer i blodprøver blir ikke gjort.

Trygg og god lege

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Etter nesten 30 år hos samme lege Dr. Reidar Johansen som gikk tidlig av med pensjon fikk jeg tildelt Dr. Mcmanus. I likhet med Dr. Johansen oppfatter jeg Dr. Mcmanus som svært nøyaktig og imøtekommende som tar helseproblemer på alvor. Han er i likhet med min tidligere lege nøyaktig og hjelpsom. Svært godt fornøyd.

Flink og grei

Lege: Samuel John Mcmanus Skrevet

Sam McManus har vært legen min gjennom det jeg håper er livets vanskeligste tid, med ulykke og plutselig, alvorlig sykdom. Hans kunnskap gjorde en stor forskjell for hvor tidlig sykdommen ble oppdaget. Han har vært en svært god lege for meg; fornuftig, kompetent, positiv og tilgjengelig. Anbefales varmt.