Majorstukrysset legegruppe

Majorstukrysset legegruppe Bogstadveien 72 0366 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Majorstukrysset legegruppe

Utilgjengelig

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

"Aldri" tilstede på kontoret. Får bare timer med vikarer. Holder ikke avtaler om å ringe tilbake med viktige prøvesvar.

Lite hjelp å få

Lege: Madzida Maksumic-Maric Skrevet

Her brukes vikarer over en lav sko, så det er umulig å vite hvem jeg blir møtt av når jeg kommer dit. Når jeg er der føler jeg at legen mest av alt ønsker å få meg ut så fort som mulig for å kunne ta inn neste pasient. Det er vanskelig å få den hjelpen som jeg trenger. Jeg kommer til å bytte fastlege!

Takk for meg!

Lege: Carl Marcus Riiber Skrevet

Hei, finner dette som eneste måte å få kontakt på (du er ekstremt vanskelig å få tak i!) Takk for fin tid med deg som fastlege, særlig high five på 80-åringer med ny start. Men det er for tungvint å dra til Oslo etter at jeg flyttet. Har fått ny fastlege. Takk for den tiden det varte.

Sympatisk og lyttende

Lege: Humera Anwar Skrevet

Humera ser på pasienten og ikke bare i skjermen. Hun er fremstår som kunnskapsrik og lydhør. Hun gir god hjelp og oppfølging.

Generelt dårlig

Lege: Humera Anwar Skrevet

Har kun hatt dårlige erfaringer med denne legen og vikar. Blitt satt opp på timer uten å få beskjed/info om dette, for å så få tilsendt faktura i posten for time jeg aldri ble informert om! Uprofft av selve legesenteret.

Når det kommer til Humera er hun en ok lege om du ikke er en som trenger legehjelp ofte, eller noen form for seriøs legehjelp som krever mer enn å google. Ble sendt hjem fra jobb av leder grunnet alvorlig sykdom, dro til legen her samme dag og ble nektet sykemelding pga hun mente jeg var frisk nok… Har slitet med smerter flere steder i kroppen, og hun har ikke vist interesse for å komme med videre hjelp eller utredning for å prøve å finne ut av hva det er. Kun videresendt og anbefalt meg å dra til private aktører! I tillegg til at det aldri er ledige timer, må man stort sett vente 40+ min på å komme inn til legen.