Notto Aleksander Sandnes

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Notto Aleksander Sandnes er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Notto Aleksander Sandnes

Utrolig god Lege.

La oss bare si det sånn at jeg bytter ikke lege (hvis hvem av oss som lever lengst, hehe), men det er jo ca. 100 år til.
Det som oftest har vært mitt problem er å få sagt - egentlig - hvor problemet ligger, men, så fisker han litt (alltid med det godlynte smilet på lur :)) Rolig, avbalansert, lyttende og tilstede... (ikke minst). Nesten uansett hvor syk jeg har vært, har jeg alltid gått ut fra kontoret til Notto og følt meg mye friskere enn da jeg kom.
Kan vel ikke si at jeg frekventerer hos legen min, men han har virkelig vært der for meg når jeg har trengt det.
Så jeg vil egentlig bare si: Tusen takk!

Tar ting alvorlig

Sender raskt videre til spesialist om nødvendig. Tar seg tid til å lytte.

dyktig og seriøst lege

aleksander en hyggelig og kunnskapsrik lege. han tar problemene dine på alvor og har god oppfølging. i tilleggg er de ansatte på legekontoret svært hyggelige og effektive!

Verdens beste fastlege!

Både Alexander og hans kone, som begge jobber på sørlandsparken legesenter gjør det å være syk, mye lettere.
Alexander har vært hele familiens fastlege siden vi flyttet til byen, og selv om ingen av oss har adresse i Kristiansand, er han enda fastlegen vår.
Har selv slitt mye med skader i idrett, og han er den som har fikset det. Hver gang.
Ingenting kan bli bedre.

Beste legen som finnes.

Notto A Sannes er den beste lege vi noensinne har hatt,både jeg og min datter
Tar seg god tid,lytter,og vi føler alltid vi blir tatt på alvor
Er ikke en A4 lege som alltid går etter boka,men handler også tydeligvis etter erfaringer,noe som har vert veldig positivt for oss
Blir alltid møtt med et lunt smil...veldig imøtekommende