Notto Aleksander Sandnes

Sørlandsparken legesenter

1994

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sørlandsparken legesenter
Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Notto Aleksander Sandnes er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Notto Aleksander Sandnes

Til "Legen for di friske"

Er det noe han IKKE er, så er det Uempatisk og overlegen! Han kjørte fra Kristiansand til Byglandsfjord bare får å sitte i ett møte i 1 time. Etter møte, og alle andre gikk videre med dagen sin, ble han igjen, bare får å få hode mitt på plass igjen.
Mange ganger har han tatt meg inn selv om jeg IKKE har hatt time, jeg har bare ringt å kommet. Og det har ikke vært pga kuttskader eller knekt finger. Det har vært kun for å høre på meg sitte der å skrike og brøle fordi jeg har vært så sint!
Jeg hadde en operasjon på ett annet sykehus. Hva skjedde etter operasjonen tror du? Jo! KONA hans kom inn å hentet meg og kledde på meg skoene mine. Notto aleksander ventet på andre siden, også kjørte de meg hjem. Sent på kvelden, lenge etter at legesenteret hadde stengt. Hvilken lege i hele Norge gjør dette?! Tror kun det er disse to.
Barna mine er han gull med. Forstår og fikser!
Kona hans er søt og streng! Man kommer ikke unna med noe tull der! Barna mine er døds glad i henne, og spørr meg "hvor er trine idag?".
Så okei, dette er bare en LITEN del av alt jeg kunne ha skrevet til denne kommentaren. Jeg har hatt han siden 97.
Det er for lett å være tøff bak pcen sin. Si det heller rett til han istedenfor å prøve å lure andre passienter til å tro at han er det motsatte en hva han egentlig er.

Tålmodig og tar tid til pasienten

Fremstår som empatisk, tålmodig og tar seg god tid til pasienten. Han er tilstedeværende, kvikk i oppfattelsen og lytter til det man sier. Opplever ham som meget dyktig, og strekker seg langt for å yte god service og korrekt hjelp/behandling.Rask tilgang på time og respons via pasientsky.

Legen for de friske

Han har tatt mye spesialisering/etterutdannelse noe som burde vært bra, men i mine øyne har det svekket han som lege. Kanskje faglig dyktig, men fremstår overlegen, uempatisk, og er ikke noe flink med mennesker lenger syns jeg. Vært pasient hos han i mange år, men er på vei til å bytte nå.

Erfaren, trygg og god

Jeg har hatt Notto i rundt 20 år. Lungebetennelse, bronkitt og diverse belastningsskader.
Han foreskriver ikke medisiner unødvendig, og sykemelder heller ikke uten at det er nødvendig.
Ved belastningsskader har ofte anbefalt behandling vært styrke- og tøyeøvelser. Her bruker han alltid god tid på å stille rett diagnose, gjerne ved hjelp av ultralyd. Ofte noe ventetid, men han virker alltid rolig, og tar seg god tid

fantastisk dyktig

Føler meg i de beste hender med Aleksander som min fastlege. Gjør grundig research, lytter og er tålmodig. Ingen over, ingen ved siden!!!