Notto Aleksander Sandnes

Sørlandsparken legesenter
Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Notto Aleksander Sandnes er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Notto Aleksander Sandnes

Tålmodig og tar tid til pasienten

Fremstår som empatisk, tålmodig og tar seg god tid til pasienten. Han er tilstedeværende, kvikk i oppfattelsen og lytter til det man sier. Opplever ham som meget dyktig, og strekker seg langt for å yte god service og korrekt hjelp/behandling.Rask tilgang på time og respons via pasientsky.

Legen for de friske

Han har tatt mye spesialisering/etterutdannelse noe som burde vært bra, men i mine øyne har det svekket han som lege. Kanskje faglig dyktig, men fremstår overlegen, uempatisk, og er ikke noe flink med mennesker lenger syns jeg. Vært pasient hos han i mange år, men er på vei til å bytte nå.

Erfaren, trygg og god

Jeg har hatt Notto i rundt 20 år. Lungebetennelse, bronkitt og diverse belastningsskader.
Han foreskriver ikke medisiner unødvendig, og sykemelder heller ikke uten at det er nødvendig.
Ved belastningsskader har ofte anbefalt behandling vært styrke- og tøyeøvelser. Her bruker han alltid god tid på å stille rett diagnose, gjerne ved hjelp av ultralyd. Ofte noe ventetid, men han virker alltid rolig, og tar seg god tid

fantastisk dyktig

Føler meg i de beste hender med Aleksander som min fastlege. Gjør grundig research, lytter og er tålmodig. Ingen over, ingen ved siden!!!

Fantastisk !

En kunnskapsrik lege som lytter til det man sier,
og tar seg tid til å undersøke deg.
Selv om man er syk med en skummel diagnose (ms),
føler man seg trygg på det Aleksander sier om symtomene man føler, og er roligere og ved bedre mot når man forlater kontoret.
Man får time på dagen, og det er lite ventetid på venterommet.
Også jentene på "labben" er flinke og hyggelige.