Notto Aleksander Sandnes

Sørlandsparken legesenter

1994

Ingen på venteliste

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Sørlandsparken legesenter
Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Tlf: 38 04 88 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Notto Aleksander Sandnes er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Notto Aleksander Sandnes

Erfaren, trygg og god

Jeg har hatt Notto i rundt 20 år. Lungebetennelse, bronkitt og diverse belastningsskader.
Han foreskriver ikke medisiner unødvendig, og sykemelder heller ikke uten at det er nødvendig.
Ved belastningsskader har ofte anbefalt behandling vært styrke- og tøyeøvelser. Her bruker han alltid god tid på å stille rett diagnose, gjerne ved hjelp av ultralyd. Ofte noe ventetid, men han virker alltid rolig, og tar seg god tid

fantastisk dyktig

Føler meg i de beste hender med Aleksander som min fastlege. Gjør grundig research, lytter og er tålmodig. Ingen over, ingen ved siden!!!

Fantastisk !

En kunnskapsrik lege som lytter til det man sier,
og tar seg tid til å undersøke deg.
Selv om man er syk med en skummel diagnose (ms),
føler man seg trygg på det Aleksander sier om symtomene man føler, og er roligere og ved bedre mot når man forlater kontoret.
Man får time på dagen, og det er lite ventetid på venterommet.
Også jentene på "labben" er flinke og hyggelige.

Utrolig god Lege.

La oss bare si det sånn at jeg bytter ikke lege (hvis hvem av oss som lever lengst, hehe), men det er jo ca. 100 år til.
Det som oftest har vært mitt problem er å få sagt - egentlig - hvor problemet ligger, men, så fisker han litt (alltid med det godlynte smilet på lur :)) Rolig, avbalansert, lyttende og tilstede... (ikke minst). Nesten uansett hvor syk jeg har vært, har jeg alltid gått ut fra kontoret til Notto og følt meg mye friskere enn da jeg kom.
Kan vel ikke si at jeg frekventerer hos legen min, men han har virkelig vært der for meg når jeg har trengt det.
Så jeg vil egentlig bare si: Tusen takk!

Tar ting alvorlig

Sender raskt videre til spesialist om nødvendig. Tar seg tid til å lytte.

dyktig og seriøst lege

aleksander en hyggelig og kunnskapsrik lege. han tar problemene dine på alvor og har god oppfølging. i tilleggg er de ansatte på legekontoret svært hyggelige og effektive!

Verdens beste fastlege!

Både Alexander og hans kone, som begge jobber på sørlandsparken legesenter gjør det å være syk, mye lettere.
Alexander har vært hele familiens fastlege siden vi flyttet til byen, og selv om ingen av oss har adresse i Kristiansand, er han enda fastlegen vår.
Har selv slitt mye med skader i idrett, og han er den som har fikset det. Hver gang.
Ingenting kan bli bedre.

Beste legen som finnes.

Notto A Sannes er den beste lege vi noensinne har hatt,både jeg og min datter
Tar seg god tid,lytter,og vi føler alltid vi blir tatt på alvor
Er ikke en A4 lege som alltid går etter boka,men handler også tydeligvis etter erfaringer,noe som har vert veldig positivt for oss
Blir alltid møtt med et lunt smil...veldig imøtekommende

Unner alle et besøk hos Sandnes

Han er en fantastisk lytter som ser hele deg. Vennlig, karismatisk og blid. Tenker alternativt mtp behandling. Norges hyggeligste og flinkeste lege?

Ikke fornøyd

Svært misfornøyd med denne legen. Bruker lite tid på å gjøre research og kommer med anklagelser. Det er rett og slett ubehagelig å være hans pasient. Bytter snarest mulig.

Skuffende.

Ingen tilbakemelding av levert prøve. Dette er meget viktig for meg, siden jeg sliter i hverdagen.

Fantastisk menneske og lege

Han tar deg alltid seriøst og har fin balanse mellom å sjekke symptomer og samtid berolige og forklare.

Notto Alexander Sandnes

Jeg har vært så heldig å ha Notto Alexander Sandnes som min fastlege i over 15 år. Han er blid, mild,tålmodig, utrolig kunnskapsrik og oppdatert og ser meg som et menneske, ikke bare som en pasient. Han har hjulpet meg gjennom mange faser i livet mitt. Den beste legen noen kan ønske seg!!! ps. sykepleierne er dyktige og kontoret i sin helhet gir den beste service!

Fantastisk for hele familien.

En super dyktig lege uavhengig om det er mor, far eller barn som trenger assistanse!
Veldig fornøyd med Alexander!

Den beste legen vi har hatt

Vi har flyttet mye og hatt forskjellige leger. Men hos Alexander er vi godt Ivarsen tatt