Notto Aleksander Sandnes

Barstølveien 34 4636 Kristiansand S
Notto Aleksander Sandnes er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Notto Aleksander Sandnes

Fantastisk !

En kunnskapsrik lege som lytter til det man sier,
og tar seg tid til å undersøke deg.
Selv om man er syk med en skummel diagnose (ms),
føler man seg trygg på det Aleksander sier om symtomene man føler, og er roligere og ved bedre mot når man forlater kontoret.
Man får time på dagen, og det er lite ventetid på venterommet.
Også jentene på "labben" er flinke og hyggelige.

Utrolig god Lege.

La oss bare si det sånn at jeg bytter ikke lege (hvis hvem av oss som lever lengst, hehe), men det er jo ca. 100 år til.
Det som oftest har vært mitt problem er å få sagt - egentlig - hvor problemet ligger, men, så fisker han litt (alltid med det godlynte smilet på lur :)) Rolig, avbalansert, lyttende og tilstede... (ikke minst). Nesten uansett hvor syk jeg har vært, har jeg alltid gått ut fra kontoret til Notto og følt meg mye friskere enn da jeg kom.
Kan vel ikke si at jeg frekventerer hos legen min, men han har virkelig vært der for meg når jeg har trengt det.
Så jeg vil egentlig bare si: Tusen takk!

Tar ting alvorlig

Sender raskt videre til spesialist om nødvendig. Tar seg tid til å lytte.

dyktig og seriøst lege

aleksander en hyggelig og kunnskapsrik lege. han tar problemene dine på alvor og har god oppfølging. i tilleggg er de ansatte på legekontoret svært hyggelige og effektive!

Verdens beste fastlege!

Både Alexander og hans kone, som begge jobber på sørlandsparken legesenter gjør det å være syk, mye lettere.
Alexander har vært hele familiens fastlege siden vi flyttet til byen, og selv om ingen av oss har adresse i Kristiansand, er han enda fastlegen vår.
Har selv slitt mye med skader i idrett, og han er den som har fikset det. Hver gang.
Ingenting kan bli bedre.