Rashmi Bhardwaj

Autorisasjon (2012)

Rashmi Bhardwaj er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Rashmi Bhardwaj

Trygg og kunnskapsrik.

Jeg er så fornøyd med denne legen. Våken og følger med.jeg byttet lege for 6 år siden og så glad jeg gjorde det. Min datter ble med meg og hun er også glad jeg byttet lege.

Ikke sett, ikke hørt, ikke interessert

Det var svært utfordrende å ha Rashmi som lege, jeg går fast til psykolog og leverer alltid epikrisene - dessverre så var hun veldig opphengt i en liten detalj i første epikrise som ikke er relevant for helheten i behandlingen/historikken min, jeg følte at vi sto fast med samme spørsmål og med samme svar uten noe fremgang - etter 4.epikrise så sto vi fortsatt fast i den detaljen fra 1.epikrise, jeg opplevde heller ikke at hun tok seg tid til å lese og gjøre seg forstått med det som sto skrevet.

Jeg var også under et vedtak ved Nav, dette vedtaket måtte være under samarbeid med fastlegen. Rashmi mente blank under telefonsamtalen med meg om at hun hadde godkjent vedtaket, noe som ikke er riktig da en fastlege ikke kan godkjenne et Nav-vedtak, dette ifølge saksbehandleren ved Nav selv.

Mye frem og tilbake og det visste seg at Nav måtte avlyse dette vedtaket grunnet misforståelser og feil informasjon fra fastlegen sin side, jeg fikk da ikke den hjelpen jeg trengte og dette satte meg under en intens psykiskstress reaksjon.

I all impuls så byttet jeg fastlege som er 1.5 time unna der jeg holder til...men det er verdt det.

Har hatt Rashmi som fastlege siden 1.Januar 2019 og var alltid fornøyd med henne men de siste årene så har jeg ikke opplevd den samme fastlegen som jeg først fikk inntrykket av og det er veldig synd.

Ikke helt på topp.

Jeg har gått til Rashmi Bhardwaj lenge og stort sett hatt behov for rutine-sjekk som blodprøver og få resept på faste medisiner. Siden jeg har gått til samme lege lenge, så føler jeg at jeg har fått en viss kontakt med henne. Men de siste par årene har jeg hatt noen skader som har påvirket meg over lengre tid, og med det føler jeg at jeg må jobbe mer for å få henne til å gjøre noe. Hun er liksom mer opptatt av hva som ikke går an, hva hun ikke kan gjøre eller hvordan noen medisiner ikke vil hjelpe. Hun bruker for mye tid på det i stedet for å foreslå en vei videre / en løsning. Det må nærmest hales ut av henne.

Når det gjelder de som jobber i resepsjonen og tar prøver så har jeg også fått en viss kontakt. Jeg kan likevel skjønne hvorfor noen opplever det som uvennlig når de kommer til legekontoret.

Nå vurderer jeg å bytte.

Fornøyd hittil

Hatt den enkelte som lege i snart et 1år. Jeg er fornøyd, det virker som hun tar dine behov til betraktning. Hun ser deg og hører på deg.
Undersøker og det virker som hun forstår hva som er problemet når jeg kommer med mine situasjoner.
Jeg er fornøyd hittil!

Varierende inntrykk.

Jeg har lest anmeldelsene som spriker veldig, og slik har jeg også opplevet henne.
Jeg ønsket selv en kvinnelig asiatisk lege, og sto på venteliste.

Dessverre var de første møtene med henne preget av hastverk, lite lyttende, og uimottakelig. Virket sliten og lei. Jeg var på gråten og følte meg nedfor da jeg hadde vært der, enda jeg verken var der for noe psykisk eller sykemelding.

Det siste møtet var varmt og ivaretagede, da jeg skulle gå kom hun etter ut på venteværelset for å spørre meg om en ting hun kom på.

Så man vet nesten ikke hvem man vil møte "neste gang", utsetter stadig for å gå dit og gruer meg litt merker jeg. Jeg har ikke alltid vært fornøyd med leger, men aldri latt meg såre som med henne.

Står nå på venteliste til en annen lege.