Mudassar Siddique

Autorisasjon (2010)

Skårer Legesenter AS Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Mudassar Siddique er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mudassar Siddique

Dårlig kommunikasjon..

Blei tildelt denne lege. Var hos han første gang på onsdag, så torsdag og tilslutt fredag. Opplevde han som lite effektiv.å Da jeg i tillegg måtte komme tre dager på rad. Klarte han ikke skrive en helseattest om min diagnose. Fylte kun ut en standard helseattest. Uten å utdype min diagnose og medisin bruk. Etter å ha vært der tre dager på rad, uten å få den faglige hjelpa jeg spurte om. Følte jeg meg som "liste fyll". Opplevde han som veldig lite hjelpsom. Absolutt ikke og anbefale

Bare stiller meg i rekken av tidligere anbefalinger! Storfornøyd!

Den her legen behøver du ikke være redd for å gå til! Veldig behagelig. Møter deg med varme øyne. Utstråler stoisk sinnsro, lytter, gir råd, og forklarer veldig greit hvis det er noe du lurer på. Og virker som han snapper fort opp hvor skoen trykker. Aldri blitt møtt på en så fin, vennlig og forståelsesfull måte av noen annen allmennpraktiserende lege. Kan absolutt anbefales på det varmeste!

Hjertegod lege

Kan anbefales på det sterkeste. Når man har behov for lege er det godt å vite at "slike leger finnes". Han lytter, er forståelsesfull, har god tid til deg som pasient og "hører på deg" og har god kunnskap.

Veldig fornøyd !

Veldig bra lege som virker inntressert, god til å forklare og man føler at han tar seg tid, rolig og behagelig lege, anbefales på det sterkeste !