Mudassar Siddique

Tlf: 38 14 83 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mudassar Siddique er en av 85 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Mudassar Siddique

Likeglad.

Jeg har hatt han som fastlege i noen år. Sykdommen min er sjelden, men det interesserer Siddiqe ikke så mye. Siste gang jeg var der kom han med en vits om meg og lo. Selvsagt er det siste gang jeg er der.

Trygg, god og trivelig

Jeg går ikke ofte til legen, men har hatt noen få besøk hos tidligere fastlege.

Tidligere kunne jeg oppleve å ikke bli særlig klok av å treffe legen. Nå føler jeg meg godt ivaretatt og får alltid en god behandling/sjekk.

Overgått mine forventninger

Jeg pleier vanligvis ikke å skrive anmeldelser/vurderinger på nettet, men Dr. Siddique var jeg såppass fornøyd med at han fortjener en god anbefaling! Meget imøtekommende og behagelig lege. Selv om jeg fikk en "hastetime" inneklemt mellom andre timer, tok han seg tid til meg. Jeg følte ikke at jeg måtte skyndte meg å forklare problemet da han lyttet, svarte på spørsmål og tok seg god til å forklare/vise/undersøke.

Behagelig Fastlege

Veldig fornøyd,han er oppriktig intressert har tid og empati uten at det blir mye.Barna mine føler seg trygge hos ham.Anbefales.

Velg en annen lege

Jeg har hatt mange forskjellige leger, men aldri blitt behandlet med så lite respekt som denne legen. Han har aldri tatt meg seriøst og ofte hånfliret av meg. Det har hver gang vært en kamp om å bli hørt, en kamp som jeg aldri har vunnet. For ditt eget beste, velg en annen lege!