Mudassar Siddique

Tlf: 38 14 83 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Mudassar Siddique er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Mudassar Siddique

Trygg, god og trivelig

Jeg går ikke ofte til legen, men har hatt noen få besøk hos tidligere fastlege.

Tidligere kunne jeg oppleve å ikke bli særlig klok av å treffe legen. Nå føler jeg meg godt ivaretatt og får alltid en god behandling/sjekk.

Overgått mine forventninger

Jeg pleier vanligvis ikke å skrive anmeldelser/vurderinger på nettet, men Dr. Siddique var jeg såppass fornøyd med at han fortjener en god anbefaling! Meget imøtekommende og behagelig lege. Selv om jeg fikk en "hastetime" inneklemt mellom andre timer, tok han seg tid til meg. Jeg følte ikke at jeg måtte skyndte meg å forklare problemet da han lyttet, svarte på spørsmål og tok seg god til å forklare/vise/undersøke.

Behagelig Fastlege

Veldig fornøyd,han er oppriktig intressert har tid og empati uten at det blir mye.Barna mine føler seg trygge hos ham.Anbefales.

Velg en annen lege

Jeg har hatt mange forskjellige leger, men aldri blitt behandlet med så lite respekt som denne legen. Han har aldri tatt meg seriøst og ofte hånfliret av meg. Det har hver gang vært en kamp om å bli hørt, en kamp som jeg aldri har vunnet. For ditt eget beste, velg en annen lege!

Lite fornøyd

Ble gitt denne legen da min forje lege sluttet. Ikke fornøyd i det hele tatt. Føler han ler av meg når jeg forklarer/spør om noe... Føler han også gir opp når han ikke finner problemet med en gang. Skuffet

Et eksempel på hvordan en lege bør være

Siddique kommuniserer meget bra med pasienten og lytter nøye til det som blir sagt. Han kommer med gode spørsmål som viser at han reelt har fått med seg det pasienten forteller. De råd/ behandling han gir stiller også krav til pasienten. Han opptrer høflig, rolig og behagelig ovenfor pasienten.

Flink og forsåelsesfull

Mudassar er flink og forståelsesfull. Han er ikke redd for å henvise til spesialist. Anbefales på det varmeste.

Dyktig lege

Han lytter,er imøtekommende,du blir 'sett' veldig hyggelig,og faglig dyktig..

ikke å anbefale

Jeg bytta fra en udugelig lege til en annen uten å skjekke han opp. dette skjer ikke en gang til. ikke at jeg har prøvd å få medisiner å sånn eller sykemelding, men han sitter å hånflirer og tror jeg lyver han opp i trynet. jeg vil ha en lege som tror meg og skjekker opp når jeg sier jeg verker.
takk for meg

Hyggelig

Dr. Siddiq er svært hyggelig, virker faglig dyktig , tar seg god tid til å lytte og svare. Lett å kommunisere med.
Timebestillinger og resepter bestilles via sms, perfekt!
Ofte litt ventetid på telefon...

Dårlig kommunikasjon..

Blei tildelt denne lege. Var hos han første gang på onsdag, så torsdag og tilslutt fredag. Opplevde han som lite effektiv.å Da jeg i tillegg måtte komme tre dager på rad. Klarte han ikke skrive en helseattest om min diagnose. Fylte kun ut en standard helseattest. Uten å utdype min diagnose og medisin bruk. Etter å ha vært der tre dager på rad, uten å få den faglige hjelpa jeg spurte om. Følte jeg meg som "liste fyll". Opplevde han som veldig lite hjelpsom. Absolutt ikke og anbefale

Bare stiller meg i rekken av tidligere anbefalinger! Storfornøyd!

Den her legen behøver du ikke være redd for å gå til! Veldig behagelig. Møter deg med varme øyne. Utstråler stoisk sinnsro, lytter, gir råd, og forklarer veldig greit hvis det er noe du lurer på. Og virker som han snapper fort opp hvor skoen trykker. Aldri blitt møtt på en så fin, vennlig og forståelsesfull måte av noen annen allmennpraktiserende lege. Kan absolutt anbefales på det varmeste!

Hjertegod lege

Kan anbefales på det sterkeste. Når man har behov for lege er det godt å vite at "slike leger finnes". Han lytter, er forståelsesfull, har god tid til deg som pasient og "hører på deg" og har god kunnskap.

Veldig fornøyd !

Veldig bra lege som virker inntressert, god til å forklare og man føler at han tar seg tid, rolig og behagelig lege, anbefales på det sterkeste !