Mudassar Siddique

Autorisasjon (2010)

Skårer Legesenter AS Telefonnummer67 91 14 7067 91 14 ...
Skårer Legesenter, Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Mudassar Siddique er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mudassar Siddique

Sympatisk og kunnskapsrik

En utrolig sympatisk, seriøs, respektfull og empatisk fastlege. Tar seg god tid, forklarer og begrunner. Har god fagkunnskap, holder tiden uten at det virker som stress.
Ringer alltid tilbake, dersom det er behov for det.
Han er forberedt til timeavtalen, og henviser alltid videre ved behov. Han har god oversikt over helsetjenesten i sin helhet.
Jeg er så fornøyd og glad, for at jeg har en god fastlege!

Værste

Værste jeg har vært borti. Første møte fikk jeg kjeft for å drikke vann der jeg satt på venterommet. Det var kjefting uten grunn. Deretter ble jeg nesten kasta ut av timen etter 5 min pga han hadde dårlig tid. Vil ikke løse ting, eller høre etter. Bare flirer.

Lykke til på Skårer legesenter.

Jeg tenkte jeg skulle sende en slags hilsen jeg, til legen som har fulgt meg i 2 svangerskap og passet på hele familien når vi har trengt det.
Han var hele familiens fastlege i over 6 år, og vi følte oss alltid ivaretatt når det var han som tok i mot oss.
Han passet på mine barn og var omsorgsfull mot både store og små.
Jeg er lei meg for at han flyttet, og håper det ikke handlet om opplevd rasisme eller lignende.

Har forståelse, tolmodighet, viser medmenneskelighet og har nødvendig kunnskap.

Mudassar Siddique har et rolig og behagelig vesen samtidig som at han er effektiv. Han lytter tolmodig og er forsiktig, men konkret. Har altid fått den hjelpen jeg trenger. Dessuten er han altid hyggelig.

Likeglad.

Jeg har hatt han som fastlege i noen år. Sykdommen min er sjelden, men det interesserer Siddiqe ikke så mye. Siste gang jeg var der kom han med en vits om meg og lo. Selvsagt er det siste gang jeg er der.