Mudassar Siddique

Randesund Legesenter

2010

Randesund Legesenter Telefonnummer38 14 83 5038 14 83 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Mudassar Siddique er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Mudassar Siddique

Har forståelse, tolmodighet, viser medmenneskelighet og har nødvendig kunnskap.

Mudassar Siddique har et rolig og behagelig vesen samtidig som at han er effektiv. Han lytter tolmodig og er forsiktig, men konkret. Har altid fått den hjelpen jeg trenger. Dessuten er han altid hyggelig.

Likeglad.

Jeg har hatt han som fastlege i noen år. Sykdommen min er sjelden, men det interesserer Siddiqe ikke så mye. Siste gang jeg var der kom han med en vits om meg og lo. Selvsagt er det siste gang jeg er der.

Trygg, god og trivelig

Jeg går ikke ofte til legen, men har hatt noen få besøk hos tidligere fastlege.

Tidligere kunne jeg oppleve å ikke bli særlig klok av å treffe legen. Nå føler jeg meg godt ivaretatt og får alltid en god behandling/sjekk.

Overgått mine forventninger

Jeg pleier vanligvis ikke å skrive anmeldelser/vurderinger på nettet, men Dr. Siddique var jeg såppass fornøyd med at han fortjener en god anbefaling! Meget imøtekommende og behagelig lege. Selv om jeg fikk en "hastetime" inneklemt mellom andre timer, tok han seg tid til meg. Jeg følte ikke at jeg måtte skyndte meg å forklare problemet da han lyttet, svarte på spørsmål og tok seg god til å forklare/vise/undersøke.

Behagelig Fastlege

Veldig fornøyd,han er oppriktig intressert har tid og empati uten at det blir mye.Barna mine føler seg trygge hos ham.Anbefales.