Mudassar Siddique

Randesund Legesenter Mann, 40 år

Autorisert2010
Ledige plasser 45 av 1200
Vil du bytte til denne fastlegen?

Randesund Legesenter

Lauvåsen Hovedvei 1 4656 Hamresanden
Mudassar Siddique er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Mudassar Siddique

Ikke greit å være pasient her

Dessverre har jeg nå sett meg nødt til å bytte fra denne fastlegen, da jeg ikke blir verken hørt, sett eller tatt på alvor her. Helt uholdbart å betale for en legetime hvor man blir skyflet ut døra før man får forklart hva som er problemet, man går ut og føler seg i veien og til bry - og har ikke fått hjelp overhodet.

Behagelig Fastlege

Veldig fornøyd,han er oppriktig intressert har tid og empati uten at det blir mye.Barna mine føler seg trygge hos ham.Anbefales.

Velg en annen lege

Jeg har hatt mange forskjellige leger, men aldri blitt behandlet med så lite respekt som denne legen. Han har aldri tatt meg seriøst og ofte hånfliret av meg. Det har hver gang vært en kamp om å bli hørt, en kamp som jeg aldri har vunnet. For ditt eget beste, velg en annen lege!

Lite fornøyd

Ble gitt denne legen da min forje lege sluttet. Ikke fornøyd i det hele tatt. Føler han ler av meg når jeg forklarer/spør om noe... Føler han også gir opp når han ikke finner problemet med en gang. Skuffet

Et eksempel på hvordan en lege bør være

Siddique kommuniserer meget bra med pasienten og lytter nøye til det som blir sagt. Han kommer med gode spørsmål som viser at han reelt har fått med seg det pasienten forteller. De råd/ behandling han gir stiller også krav til pasienten. Han opptrer høflig, rolig og behagelig ovenfor pasienten.