Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta
Mann, 49 år
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Totalt uinteressert i meg som pasient, prøver forklare men møter en som skriver på tastaturet og skriver det som passer han best.. tror han er dårlig lytter, greit jeg har en fortid men man kan ikke behandle folk slik
Kjempe flink lege! Sku forlenge resept og legen er nøye i forhold til informasjon om symptomer og minner på blodprøve. U.t. fikk beskjed fra legen raskt. Ulrik er trivelig, lyttende og en meget grundig lege. Takk Ulrik!
Virker både overfladisk og uinteressert når man kommer til han og trenger hjelp til noe. Vanskelig å kommunisere med og dårlig å lytte. Er også til tider ganske frekk. Alt i alt en dårlig opplevelse å gå til han.
Føler at han er lite lyttende og nesten uinteressert i det en kommer til han for å få hjelp til.
Dårlig til å følge opp når det er tatt prøver.
Er kronisk syk, men trur ikke han vet noe om min tidligere helsetilstand.
Ellers må jeg si at Elvebakken legesenter har tapt seg, syns det er store utskiftinger stadig vekk.
Min opplevelse er fordommer og uerfaren, ikke intressert i og lytte, eller å prøve og sette seg inn i pasient historik fra tidligere. Kan derfor ikke si at jeg føler meg ivaretatt eller hørt. Ønsker heller ikke og ta med mine barn til legen, oppsøker heller legevakta.
Vis flere...