Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta
Mann, 49 år
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Ulrik er helt grei som lege, dog noe usikker i forhold til henvisninger og hvordan disse skal skrives og hvor de skal sendes. Elvebakken legesenter er et sted en må krangle med både vikarer og andre ansatte, og hvor vikarleger tar seg til rette og skriver ut andre medisiner enn de faste jeg som pasient har brukt over år uten å konsultere meg om hva som har effekt og ikke. Samtidig blir en møtt med sure miner og krangling om medisiner når en ringer og etterlyser resepter. Nettløsningen deres fungerer ikke, da reseptbestillinger ikke fanges opp dersom fastlegen er bortreist.
Vet aldri hvordan man blir tatt i mot. Blir lett irritert. Meget uprofesjonell utførelse og nedlatende språkbruk. Har vært grei og ha med å gjøre de første gangene, men har endret tonefall og kroppsspråk etter det. Viser tydelig at han synes jeg bruker hans tid unødvendig.