Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta

Autorisasjon (2015)

Elvebakken Legesenter Telefonnummer78 44 90 2078 44 90 ...
Skipper Wirkolas vei 4 9515 Alta
Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta er en av 24 fastleger i Alta

Siste vurderinger av Jan Ulrik Erland Nilsson Ranta

Dyktig fastlege.

Ulrik har vært min fastlege i flere år nå. Han er nøye, lytter, og han er ærlig i sine tilbakemeldinger til meg som pasient!
Han er også flink til å følge opp de ting som behøves å følge opp, og henviser videre til spesialisthelsetjenester etc. når det er nødvendig.
Han er faglig oppdatert, og jeg mener at han står for en god, forsvarlig og sikker oppfølging av meg som pasient.

Nøye, behjelpelig og dyktig

Jeg har hatt Ulrik som fastlege i flere år nå, og har hatt en rekke ulike tilstander som har krevd behandling. Uavhengig av hvilken art problemene har vært av har jeg blitt møtt av en lege som lytter, forstår og handler, om det er i form av råd, direkte behandling eller videre henvisninger. Han er ærlig, ekstremt nøye og veldig dyktig og løsningsorientert.

Fantastisk fastlege ☺️

faglig dyktig fastlege ☺️ Er kjempe fornøyd med han , anbefales på det sterkeste. Han tar seg god tid til pasientene sine

Lite interessert, dårlig kontakt viser fasade til NAV og andre

Totalt uinteressert i meg som pasient, prøver forklare men møter en som skriver på tastaturet og skriver det som passer han best.. tror han er dårlig lytter, greit jeg har en fortid men man kan ikke behandle folk slik

Grundig, effektiv og lyttende!!!

Kjempe flink lege! Sku forlenge resept og legen er nøye i forhold til informasjon om symptomer og minner på blodprøve. U.t. fikk beskjed fra legen raskt. Ulrik er trivelig, lyttende og en meget grundig lege. Takk Ulrik!