Anette Habla-Foss

Autorisasjon (2012)

Anette Habla-Foss er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anette Habla-Foss

Legen tydeliggjør at hun ikke tar mine flertallige problemer alvorlig gang på gang.

Tror det er drøyt 4 ganger jeg har kommet til henne og nevnt at jeg har smerter hver dag i skuldre og armer, og håndledd. Dette fra etter mitt første epilepsianfall og hadde knepninger.. snakket med henne om angst og depresjon etterpå og da ble jeg utskrevet atarax fordi jeg spurte om jeg kunne prøve benzo eller noe mildere angstdempende. Selvøflgelig ikke mulig fordi jeg har jo "tidligere hatt problemer med rus". Som ikke er sant, jeg er fortsatt ikke latt rusen ta meg.

Men her kommer det verste. Det siste som skjedde er at jeg sa jeg ville ta prøver og bilder av bein og ledd for å få et helt bilde av saken! Da fikk jeg som svar at hun tror ikke det er noe vits fordi de finner sikkert ingenting og det er tidskrevende.. Men hun ville GJERNE ta en rusprøve fordi hun tror alle problemene kommer fra rusen hun! =) Det som er bra med henne er at hun er optimistisk da =)

Har flere problemer som jeg er redd for å kontakte.

Dere har lov til å vise henne dette hvis dere ønsker å addresere det. Sitter og tenker på å bytte lege til en som kan gi meg blanke art til tross for fortiden min..

Takk for meg og håper denne vurderingen var Hjelpsom

[Navn fjernet av moderator]

Trygg og dyktig

Har hatt hun som fastlegge en stund nå og kan ikke gi annet en skryt.
Hun møter meg altid med et smil og medmenneskelighet og virker genuint interessert i min helse både fysiske og mentale og spør meg og ting samt oppfordrer meg til å spørre om det er noe jeg lurer på ang behandling, medikamenter eller annet. Hun setter seg inn i min epikrise og sykehistorikk og spør følger bra opp på alt som måtte være! Så til tross for at søsterhjemmet's resepsjon er shitty så fortsetter jeg der hos henne!
For hun er strake motsetning til resepsjonistene som ikke er annet en arogante, nedlatende og lite imøtekommende!
Så lenge Annette jobber der så fortsetter jeg å gå dit!
Og hun er ikke red for å diskutere og fortelle om bekymringer hun har for min helse, behandling eller ønsker! Ikke en soft nikkedokke som syr puter under armene dine og gir deg det du vil ha!

Meget bra!

Jeg mener hun er helt fantastisk og tar pasienten på alvor. Hun er også svært empatisk og virker trygg i det hun foretar seg.

Uerfaren

Virker uerfaren og utrygg. Opplevde å ikke bli møtt med forståelse og at legen var lite løsningsorientert. Kan bli bedre på pasientrelasjon.

Trygg og flink.

Tar seg god tid. Føler meg sett,hørt og ivaretatt.Beste legen jeg har hatt.
God til å skrive,beskrive og sende de henvisninger når det trengs.