Elisabeth Løvtangen

Autorisasjon (2014)

Elisabeth Løvtangen er en av 20 fastleger i Nes

Siste vurderinger av Elisabeth Løvtangen

Helt umulig å få tak i

En bra lege når man faktisk får møte eller snakke med henne, men det siste året har jeg nesten bare møtt turnusleger (som riktignok har vært flinke, men de er ikke fastlegen min). Når jeg har avtale om at hun skal ringe meg opp for telefonkonsultasjon på en bestemt dag, tar det flere dager før hun faktisk ringer. HELT håpløst å forholde seg til.

Beste fastlege!

Som kronisk syk gjennom mange tiår, så kan jeg virkelig si at jeg har møtt mange arrogante og lite forståelsesfulle leger. Men de aller fleste gjør så godt de kan. Elisabeth går den «ekstra milen» for deg. Snur alle stener, sjekker og dobbelt sjekker. Faglig dyktig, i tillegg til å være veldig forståelsesfull og lyttende. Man trenger ikke å grue seg til legetimen med henne altså!

Flink og empatisk

Tar seg tid, er oppriktig interessert og bryr seg. Hun er faglig dyktig, forklarer godt og har god oversikt over både voksne, barn og ungdom. Vi er en familie på 5 i ulike aldre og er kjempefornøyde.

Trygg og flink lege

Elisabeth er god til å lytte, er rolig, forståelsesfull, og er faglig dyktig! Hun tar seg god tid, og du får en god følelse av å være i trygge hender. Sender raskt henvisning videre dersom det er behov for det.
Hun er den beste fastlegen jeg har hatt, så jeg er veldig godt fornøyd med Elisabeth som min fastlege!

FANTASTISK dyktig og forståelsesfull!!

Desidert den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Rolig, forståelsesfull, lytter på deg, faglig dyktig! En fastlege som ringer om resultater på kvelden, når hun vet at resultatet tynger deg. Svarer fort på e-konsultasjon. Har tid til og lytte, ikke noe samlebånd. Henviser videre om det skulle være noe. Like god på barn/unge som på voksne.