Bente Skadal

Autorisasjon (1983)

Andøya Legesenter Telefonnummer38 00 23 5038 00 23 ...
Skonnertveien 12 4624 Kristiansand S
Bente Skadal er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Bente Skadal

Hva er så spennende på skjermen?

Litt fraværende, lite lyttende og litt for rask i konklusjonen... Men følger opp etter avtale og gir henvisning om du ber om det

Topp lege

Virker faglig dyktig. Lytter til meg. Bruker den tiden som trengs. Dvs. er en lege slik en lege skal være.

God lege.

Jeg gikk til Bente Skadal i 12 år der hun var før hun flyttet,og har bare gode ord og si om henne.Jeg følte meg verdsatt og at hun både hørte på meg og forstod meg.Hun var en flott lege for meg i disse årene,som tok meg og mine sykdommer på alvor.Ble lei meg når hun flyttet,men har fått meg en ny god fastlege .Hadde hennes mobilnr,og kunne sende henne en sms uansett hva det gjaldt.Hun svarte meg til å med på en søndag formiddag når hun ventet gjester,og fortalte hva jeg måtte gjøre+ time mandag for videre samtale.Det de andre skriver her kjenner jeg meg ikke igjen i,men vi er alle forskjellige mennesker.For meg var hun en flott fastlege.

uinteressert

Jeg erfarer at hun er dårlig til å sette seg inn i pasientens situasjon og høre etter på det jeg har å si. Jeg går ut av kontoret med en misfornøyd følelse og føler at jeg har blitt "slengt" med en resept som antageligvis ikke funker.

Middels lege

Sitter mye inn i skjermen. Kunne godt brukt mere tid på å høre på hva pasienten har å si.