Kirsten Sola

Trekanten legesenter
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Kirsten Sola er en av 81 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kirsten Sola

Nei ikke noe for meg byttet

Fungerte veldig dårlig for meg. Lite efektiv egenrådig og liten vilje og sende videre til spesialister. Og mer iteresse for hvor mye du trener og beveger deg en og diskutere smerte lindring med medisin... vi er ikke alle skrudd sammen likt.. selv om legene har lært det..

Anbefales ikke!

Jeg har hatt denne legen i flere år. Hun har til tider vært flink til å finne problemet, og løse det, mens resten av tiden har hun vært glemsk, usympatisk og lite villig til å finne ut av problemer. I tillegg har hun spurt meg upassende spørsmål som ikke er relevant for behandlingen.
Derimot, har hun vært flink med å henvise til spesialister dersom det har vært nødvendig.
Det er noen ganger lang ventetid på å få time. Før har jeg også måtte sitte i over 35 min på venterommet.
Resepsjonen er veldig lite imøtekommende, og ignorerer meg flere ganger.
Legen har forbedret seg i det siste.

Dyktig

Jeg opplever Kirsten sola som seriøs og dyktig.
Hun er pålitelig og tar seg tid til og lytte til pasienten sin.

Komplett umulig å få kontakt

Prøvde å få time her ved tre forskjellige anledninger. Alle gangene ble jeg bedt om å ringe tilbake neste uke. Jeg har derfor ingen erfaring de siste årene med Sola som lege, utenom at jeg opplevde det så vanskelig å få time at jeg nå bytter fastlege.

Helt forferdelig lege

Denne legen er helt blottet for sympati og empati. Hun legger heller skylden på pasienten enn å sette seg inn i situasjonen med å prøve å forstå pasienten. Det er mulig hun er en bra person i det private, men dette er en lege jeg ville holdt meg langt unna. Hun burde behandle pasienten som en person og det er viktig å møte de med sympati og empati. Jeg mener ikke at hun skal la pasienter bestemme eller noe men dette er jo et yrke hvor de behandler folk og at dette ikke er et samlebånd hvor penger tikker inn på din egen konto. Kanskje det er på tide å nullstille seg før du treffer nye pasienter.