Kirsten Sola

Trekanten legesenter

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk med. og rehabil.
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

1991

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Kirsten Sola er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kirsten Sola

Dyktig og grundig

Jeg har Brukt sola i 3 år nå, hun er grundig i sine undersøkelser og oppfølginger. Finnes det tvil hos henne,videresender hun til spesialister innen feltet. Er det akutte ting får jeg time samme dag hos en av legene ved senteret utrolig fort,jeg er utrolig fornøyd med sola i sin helhet, hun er dyktig, forklarer veldig godt om sykdommen/skader og utreder plager grundig til årsaker er funnet... jeg er 100% fornøyd med sola som fastlege... føler meg utrolig heldig som har sola som min fastlege😊 selvfølgelig er vi ikke enige alltid men det er bra med en sakelig diskusjon. Min mening

svært misfornøyd

Jeg har vært pasient hos dr Sola i flere år, hvor jeg har vært svært misfornøyd.
Hun har ofte lang ventetid, virker uinteressert, og har ikke gitt tilstrekkelig behandling. Hun er kald og fraværende, hvor du føler «du plager henne» til konsultasjoner. Med sola som min fastlege, hadde jeg bedre kontakt med legevakten i kr.sand. Byttet lege..

Ubrukelig lege

Hun er en "Kald lege".Hun hørte på hva jeg sa,men møtte veldig lite forståelse.Jeg fikk følelsen av at hun ikke ville gjøre det beste for meg...Følte meg rett og slett dårlig etter legebesøket,pga lite forståelse.Bytter lege.

En ikke engasjert lege

Jeg har hatt hun som lege i flere år og gitt hun altfor mange sjanser til å gjøre bedre jobb neste gang. Hun er ikke interessert i pasienten sin, bryr seg ikke usympatisk og lite tilstedet. Jeg vil ikke anbefale hun som lege. Lite empati og interesse for pasienten.

Trygg lege

Kirsten sola er en lege som er trygg og komme til. Hun er dyktig og tar seg tid til pasienten. Hun har alltid tatt meg på alvor, og fulgt opp.
En god lege.