Kirsten Sola

Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Kirsten Sola er en av 80 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kirsten Sola

Totalt blottet for empati

Totalt blottet for empati og forståelse. Fikk følelsen av at jeg aldri hadde "noe der å gjøre", selv gjennom 9 mnd svangerskap med mange plager. Denne legen finner enkle løsninger, selv om de ikke representerer de beste løsningene for pasienten.. Har herved byttet fastlege, og anbefaler ikke denne legen videre.

Dyktig

Jeg opplever Kirsten sola som seriøs og dyktig.
Hun er pålitelig og tar seg tid til og lytte til pasienten sin.

Komplett umulig å få kontakt

Prøvde å få time her ved tre forskjellige anledninger. Alle gangene ble jeg bedt om å ringe tilbake neste uke. Jeg har derfor ingen erfaring de siste årene med Sola som lege, utenom at jeg opplevde det så vanskelig å få time at jeg nå bytter fastlege.

Helt forferdelig lege

Denne legen er helt blottet for sympati og empati. Hun legger heller skylden på pasienten enn å sette seg inn i situasjonen med å prøve å forstå pasienten. Det er mulig hun er en bra person i det private, men dette er en lege jeg ville holdt meg langt unna. Hun burde behandle pasienten som en person og det er viktig å møte de med sympati og empati. Jeg mener ikke at hun skal la pasienter bestemme eller noe men dette er jo et yrke hvor de behandler folk og at dette ikke er et samlebånd hvor penger tikker inn på din egen konto. Kanskje det er på tide å nullstille seg før du treffer nye pasienter.

En seriøs fastlege!

Ikke noe problem m henne. Lyttende, medisinsk dyktig og tar seg god tid. Slenger ikke rundt seg med resepter. Bra lege!