Kirsten Sola

Trekanten legesenter

• Allmennmedisin
  • Fysikalsk med. og rehabil.
  • Fysikalsk medisin og rehabilitering

1991

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Kirsten Sola er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kirsten Sola

En ikke engasjert lege

Jeg har hatt hun som lege i flere år og gitt hun altfor mange sjanser til å gjøre bedre jobb neste gang. Hun er ikke interessert i pasienten sin, bryr seg ikke usympatisk og lite tilstedet. Jeg vil ikke anbefale hun som lege. Lite empati og interesse for pasienten.

Trygg lege

Kirsten sola er en lege som er trygg og komme til. Hun er dyktig og tar seg tid til pasienten. Hun har alltid tatt meg på alvor, og fulgt opp.
En god lege.

Stresset på tid altid fokus på neste pasient

Altid dårlig tid, vanskelig og få fatt i tilbakemeldinger fra prøver mm.
lite tilgjengelig.Flink til og prate om annet!

Ingen lege for meg.

Oppsøkte Kirsten Sola med mitt problem for ett år siden, var svært lite interessert til å søke meg hjelp til psykolog eller videre til dps. Tok nesten ett år før jeg fikk henvisningene, men da hadde det gått så langt at jeg begynte å slite med angst og hadde vært sykemeldt i mange mnd. Er også svært lite oppdatert når man kommer inn til legetime. Svært lite fornøyd.

Anbefales ikke!

Jeg har hatt denne legen i flere år. Hun har til tider vært flink til å finne problemet, og løse det, mens resten av tiden har hun vært glemsk, usympatisk og lite villig til å finne ut av problemer. I tillegg har hun spurt meg upassende spørsmål som ikke er relevant for behandlingen.
Derimot, har hun vært flink med å henvise til spesialister dersom det har vært nødvendig.
Det er noen ganger lang ventetid på å få time. Før har jeg også måtte sitte i over 35 min på venterommet.
Resepsjonen er veldig lite imøtekommende, og ignorerer meg flere ganger.
Legen har forbedret seg i det siste.