Kirsten Sola

Tlf: 38 01 85 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kirsten Sola er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kirsten Sola

Trygg lege

Kirsten sola er en lege som er trygg og komme til. Hun er dyktig og tar seg tid til pasienten. Hun har alltid tatt meg på alvor, og fulgt opp.
En god lege.

Stresset på tid altid fokus på neste pasient

Altid dårlig tid, vanskelig og få fatt i tilbakemeldinger fra prøver mm.
lite tilgjengelig.Flink til og prate om annet!

Ingen lege for meg.

Oppsøkte Kirsten Sola med mitt problem for ett år siden, var svært lite interessert til å søke meg hjelp til psykolog eller videre til dps. Tok nesten ett år før jeg fikk henvisningene, men da hadde det gått så langt at jeg begynte å slite med angst og hadde vært sykemeldt i mange mnd. Er også svært lite oppdatert når man kommer inn til legetime. Svært lite fornøyd.

Anbefales ikke!

Jeg har hatt denne legen i flere år. Hun har til tider vært flink til å finne problemet, og løse det, mens resten av tiden har hun vært glemsk, usympatisk og lite villig til å finne ut av problemer. I tillegg har hun spurt meg upassende spørsmål som ikke er relevant for behandlingen.
Derimot, har hun vært flink med å henvise til spesialister dersom det har vært nødvendig.
Det er noen ganger lang ventetid på å få time. Før har jeg også måtte sitte i over 35 min på venterommet.
Resepsjonen er veldig lite imøtekommende, og ignorerer meg flere ganger.
Legen har forbedret seg i det siste.

Komplett umulig å få kontakt

Prøvde å få time her ved tre forskjellige anledninger. Alle gangene ble jeg bedt om å ringe tilbake neste uke. Jeg har derfor ingen erfaring de siste årene med Sola som lege, utenom at jeg opplevde det så vanskelig å få time at jeg nå bytter fastlege.

Helt forferdelig lege

Denne legen er helt blottet for sympati og empati. Hun legger heller skylden på pasienten enn å sette seg inn i situasjonen med å prøve å forstå pasienten. Det er mulig hun er en bra person i det private, men dette er en lege jeg ville holdt meg langt unna. Hun burde behandle pasienten som en person og det er viktig å møte de med sympati og empati. Jeg mener ikke at hun skal la pasienter bestemme eller noe men dette er jo et yrke hvor de behandler folk og at dette ikke er et samlebånd hvor penger tikker inn på din egen konto. Kanskje det er på tide å nullstille seg før du treffer nye pasienter.

En seriøs fastlege!

Ikke noe problem m henne. Lyttende, medisinsk dyktig og tar seg god tid. Slenger ikke rundt seg med resepter. Bra lege!

Mangler innlevelse og genuin interesse

Jeg er ikke fornøyd med Sola. Har nå byttet fastlege. Dårlig tid, fremstår ikke særlig omsorgsfull og interessert. Som andre har skrevet her, hun spør ofte om mine treningsrutiner... ikke tatt så seriøst som jeg ønsker.

En trygg lege.

Fastlegen oppleves som rolig, tilstedeværende, grundig og effektiv.
Hun har ikke vært min fastlege, men jeg kom til henne i fjor sommer, etter å ha gått med tiltagende sterke smerter uten at min faste lege "klarte" å gjøre det hun skulle.
Hun opptrådte med stor trygghet og profesjonalitet, var rolig og imøtekommende. Stilte åpne spørsmål og gjorde en grundig klinisk undersøkelse. Henviste videre til rett person, og i løpet av kort tid fikk jeg diagnose og riktig behandling.
Vurderingen er basert kun på ett møte, hun får likevel full score, fordi hun gjorde alt riktig. Jeg gikk fra legekonsultasjonen med en stor opplevelse av å være ivaretatt. Dr Sola forhindret en langvarig sykemelding!

Dyktig lege

Kirsten Sola er ei svært dyktig og service innstilt fastlege. Hun er alltid blid og får deg til å føle deg trygg. Noe som er svært viktig. Det er også ett pluss at hun er idrettslege derfor opptatt av helse og vedlikehold av kroppen. Er veldig fornøyd med henne.

Veldig misfornøyd

Veldig tafatt lege… Hun tar aldri fatt i problemet. Du får beskjed om å se det ann og komme tilbake om det blir verre.

dårlig tid, hører ikke etter

Jeg har vært hos henne cirka 5-6 ganger de siste årene og jeg synes hun alltid har dårlig tid. Det virker som at hun helst vil bli ferdig. Mange ganger er jeg usikker på om hun hører hva jeg sier da hun sitter mer bak dataskjermen. Bytter nå fordi jeg føler jeg ikke blitt tatt seriøst.

Treningslege

En lege som i mitt tilfelle ikke gjorde det hun skulle(svangerskapskontroll). Og det eneste hun snakket og maste om var om jeg trente. dette er kankje en lege for dem som trener og som ikke har forbud om å trene. Hun er svært hyggelig, men virker som hun alltid har dårlig tid.
Byttet lege fordi jeg ikke følte jeg ble tatt seriøst.

En fantastisk lege!

Jeg byttet til Kirsten Sola, fordi den forrige legen min ikke tok meg seriøst og fikk meg til å føle meg "liten". Det er så fint å ha en lege som Sola, som lytter og hjelper så godt hun kan.

Tar seg ikke tid til pasientene

Man må nesten tvinge dem til å ta i mot deg. Øvrige leger på samme kontor er mer tilgjengelig og mer tilstede.

En veldig god lege

Etter å ha byttet lege to ganger i byen valgte jeg Kirsten Sola. Det er noe jeg ikke har angret på. Hun lytter og er oppmerksom. Bruker tid og er hyggelig og imøtekommende. Kvier seg ikke for å ta på deg.
En fantastisk lege for meg og mine barn.
Ikke alltid like lett å få time, men akutt timene er alltid tilgjengelige.