Line Rasting

Autorisasjon (2008)

Line Rasting er en av 57 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Line Rasting

Omsorgsfull og trygg

Line er en trygg og omsorgsfull lege. Tar meg på alvor og har nær kontakt med min sykehuslege. Terskel for å konsultere sykehuset og bli enige om konklusjon, er lav. Hun er ydmyk overfor ting hun ikke er sikker på. Jeg føler meg svært godt ivaretatt. Et godt humør er heller ikke å forakte.

Omsorgsfull, snill og hjelpsom

Line Rasting er en dyktig lege, med alt det innebærer. Hun har møtt meg med respekt, forståelse og omsorg, både når det gjelder fysiske og psykiske problemer. Hun kan tøyse og le, men hun kan også være svært seriøs, om det behøves. Hun er ærlig om det er noe hun ikke har svaret på - da finner hun ut av det, gjerne med en gang ved å søke det opp eller å ta en telefon til noen som hun vet har svar. Hun følger opp, forklarer underveis og gjør alt dette legespråket forståelig for meg - når jeg går derifra vet jeg hva vi har snakket om. Jeg håper jeg kan ha Line som fastlege så lenge som overhodet mulig - hun er fantastisk.

Hopper til konklusjon

Altså hvor skal man begynne, for det første så hopper hun alt for fort til konklusjoner uten å høre og spørre pasienten for mye. Hun er virkelig ikke interessert i å hjelpe på best mulig måte og hvis man spør om noe sier hun nei og spør ikke mer.
Spurte om psykolog og hun sa det ikke fantes psykolog til mitt behov.

Trygg og nøye

Trygg lege som henviser ved behov og tar deg på alvor, undersøker og forsøker å finne ut av ting. Sendes ikke bare ut med en resept. Føler ikke at hun har dårlig tid når jeg er der inne.

Flink og nøye

Line Rasting er svært omsorgsfull, tar deg på alvor og har alltid tid til å høre på deg uansett hvor fullt venterommet er. Føler meg viktig og godt ivaretatt. Sender meg videre ved behov. Har brukt Lune Rasting i flere år, er svært fornøyd og kommer aldri til å bytte lege😊