Ole Edvard Strand

Autorisasjon (1984)

Sentrum Legesenter Kristiansand AS Telefonnummer38 07 90 0038 07 90 ...
Henrik Wergelands gate 4 4612 Kristiansand S
Ole Edvard Strand er en av 114 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Ole Edvard Strand

Bob bob...

Hatt han som fastlege en god stund, og virker ikke veldig interessert. Inn og ut pa 5 min, like langt som da du kom dit, bare litt fattigere. Har gjentatte ganger tatt opp plager, som ikke blir mott med annet enn a se det ann eller spore inn pa noe annet. ikke god lytter, ingen losninger. Legevakten derimot gjorde meg bedre, og na har jeg byttet fastlege.

Vennlig og lydhør

Veldig hyggelig person, og fremstår som lydhør for dine problemstillinger. Han følger gjerne opp dine egne forslag hvis de virker fornuftige, og gir gjerne time utenfor vanlig åpningstid hvis du klarer å formidle at det haster.

En dyktig lege som følger deg opp

Jeg har vært pasient hos Ole i to år nå og er utrolig godt fornøyd. Han er lyttende og til stede under konsultasjonen. Følger opp med henvisninger og tar kontakt dersom jeg ikke har bestilt time som avtalt. Føler han har god til under konsultasjonen. Vennlig og profesjonell. Denne legen kan jeg sterkt anbefale.

Vennlig, men litt passiv

Min opplevelse, etter å ha vært pasient hos Ole Edvard Strand i nesten tre år ,er at han er en vennlig lege som tar seg forholdsvis god tid til deg. Men han hadde ikke kunnskap om de plagene jeg hadde. Jeg opplevde ham som passiv i forhold til å finne ut hvordan han kunne hjelpe meg. Han satte seg ikke inn i de symtomer jeg hadde og det virket som om han tok litt lett på det. Noe det ikke var grunn til.
Det var jeg som ved hver konsultasjon foreslo videre utredninger og som hadde forslag til hvor jeg kunne henvises videre (Dette fordi jeg hadde lest meg opp på de symptomer jeg hadde). At han forholdt seg så passiv til å tilegne seg kunnskap om symptomene og at det var jeg som dikterte veien videre svekket min tillit til ham.
Men jeg har stor tro på at han er en god lege for de som sliter med litt vanligere helseplager enn det jeg slet med.

Veldig FORNØYD

Er en av de beste og flinkeste legene jeg har hatt.
Han er flink til å lytte og komme med råd. Han sitter foran pasienten når de snakker sammen, og ikke bare foran pcen og trykker på tastene som mange andreleger gjør.
Denne legen kan jeg virkelig annbefale:)
Er innemellom noe vente tid på legekontoret for å komme inn til legen. uansett har han alltid tid til å høre på det en har å si, om det tar 5 min eller 15 min.
Dette er en lege jeg annbefaler. Virker som han er en populær lege, etter som jeg har hørt. hørt det er mange som er førnøyd med denne legen :)