Anne Sissel Sørensen

Autorisasjon (1986)

Kvadraturen legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Anne Sissel Sørensen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Sissel Sørensen

Rett og slett fantastisk

Anne Sissel er en meget dyktig lege som er lyttende og tar deg på alvor.
Hun er fastlegen til meg og mine barn, og jeg er alltid fornøyd med mine møter med henne. Hun gir deg som pasient en følelse av at du er viktig, og hun har tid til deg.

Fantastiske Anne Sissel

Anne Sissel er akkurat hva en god fastlege skal være! Hun lytter, forstår og ser situasjonen fra pasientens perspektiv. Jeg stoler 100% på henne og hennes faglige vurderinger. Hun ser sone begrensninger, og er kjapp til å henvise eller ta en telefon om hun er usikker. Anbefales på det varmeste, beste fastlege jeg noengang har hatt. Og kjempeflink med barn også!

Anbefales!

En lege som gir den hjelp hun kan og nøler ikke med å henvise til utredning. Vi blir alltid tatt alvorlig, og føler respekt og medmenneskelighet. Anbefaler denne legen til våre venner.

Glad for en dyktig og klok fastlege!

Anne Sissel Sørensen er lyttende, tar seg tid, undersøker, veileder og gir råd. Hun gir rask hjelp når det trengs. Er hun i tvil, tar hun initiativ og sender meg videre til spesialist. Vågsbygd Legesenter synes godt organisert og det blir korte ventetider på telefon o.l. Jeg er veldig glade for å ha en så dyktig og klok fastlege!

Fantastisk dame!

Fantastisk lege med gode medisinske vurderinger. Hun lytter som et medmenneske, og tar pasientene sine på alvor.