Anne Sissel Sørensen

Tlf: 38 00 05 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Sissel Sørensen er en av 83 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Sissel Sørensen

Takk

For din medmennesklighet og din måte å ta bort selvbebreidelse og få en til å føle seg bedre som menneske med å gjøre ting enkle

Fantastisk lege!

En fantastisk lege som bryr seg, lytter, bruker tiden som er nødvendig og hvor man ikke føler seg i veien eller at man opptar hennes tid.
Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor.
Når det er nødvendig henviser hun til spesialister før man selv spør. Hun er positiv, trygg, sympatisk, empatisk og sikker på det hun driver med.
Håper hun skal holde på i mange år til :)

Ikke helt legen for meg

Jeg hadde Dr. Sørensen som fastlege i omtrent ett år.
Hun var veldig omsorgsfull, og det var tydelig at hun ville meg det beste.
På denne tiden var jeg gjennom en viktig utredning hvor jeg til slutt ble diagnostisert med en svært hemmende kronisk lidelse av en nevrolog. Nevrologen sendte brev til fastlegen. Jeg ventet og ventet på innkallelse. Etter noen måneder bestilte jeg selv time for å høre hva vi skulle gjøre videre.
Da jeg kom visste hun ingenting om min nye diagnose. Da jeg sa at hun skulle ha mottatt et brev fra nevrologen min lette hun gjennom en stor bunke og fant det til slutt.
Her snakker vi måneder uten at informasjonen fra nevrologen i det hele tatt var blitt ført inn i journalen min.
Dette i kombinasjon med at jeg opplevde at hun ikke hadde noen idé om veien videre for meg med min diagnose gjorde at jeg skiftet fastlege.

Jeg opplevde også at timene jeg var til flere ganger ble avbrutt av at folk kom busende inn døren fordi de trengte at hun så på noe. Dette opplevde jeg som veldig ubehagelig.

Det beste legen:)

Siden jeg kom til Norge ,har jeg hatt henne som lege.Hun er bare faglig helt fantastisk og jeg stoler på hennes vurderinger 100% Jeg er heldig som har henne som lege:)

Det finnes ikke bedre lege!

Jeg har hatt henne helt siden jeg var liten, uten tvil den beste legen i hele byen! Hun lytter, henviser og løser problemene dine. Man går aldri ut døra uten hjelp fra henne. Lurer faktisk på hva jeg kommer til å gjør den dagen hun pensjoneres 😢

Fantastisk lege😊

En fantastisk lege, som tar seg veldig god tid med deg. Flink til å henvise videre også. Veldig hyggelig. Faglig dyktig😊

Ypperlig fastlege

Har hatt henne som fastlege nesten hele mitt liv. Har til og med beholdt henne som lege lenge etter jeg flyttet fra byen. Gis de beste anbefalinger! Lytter, bryr seg, henviser videre hvis nødvendig.

Solskinnshistorie om Anne Sissel

Det er noen år siden, trengte akutt hjelp ang albu til min sønn.
Han hadde meget vondt og kunne ikke rette ut armen.
Han gikk egentlig til en annen lege ved kontoret, men når vi ringte like etter stengetid, tok Anne Sissel telefonen. Vi fikk avtale å kom på kontoret raskt. han ble undersøkt og vi fikk hjelp ut over all forventning.
For en fantastisk service!
Fikk bare lyst til å dele denne historien med dere, siden det står så mye annet possitivt her om Anne Sissel :-)

Rett og slett fantastisk

Anne Sissel er en meget dyktig lege som er lyttende og tar deg på alvor.
Hun er fastlegen til meg og mine barn, og jeg er alltid fornøyd med mine møter med henne. Hun gir deg som pasient en følelse av at du er viktig, og hun har tid til deg.

Fantastiske Anne Sissel

Anne Sissel er akkurat hva en god fastlege skal være! Hun lytter, forstår og ser situasjonen fra pasientens perspektiv. Jeg stoler 100% på henne og hennes faglige vurderinger. Hun ser sone begrensninger, og er kjapp til å henvise eller ta en telefon om hun er usikker. Anbefales på det varmeste, beste fastlege jeg noengang har hatt. Og kjempeflink med barn også!

Anbefales!

En lege som gir den hjelp hun kan og nøler ikke med å henvise til utredning. Vi blir alltid tatt alvorlig, og føler respekt og medmenneskelighet. Anbefaler denne legen til våre venner.

Glad for en dyktig og klok fastlege!

Anne Sissel Sørensen er lyttende, tar seg tid, undersøker, veileder og gir råd. Hun gir rask hjelp når det trengs. Er hun i tvil, tar hun initiativ og sender meg videre til spesialist. Vågsbygd Legesenter synes godt organisert og det blir korte ventetider på telefon o.l. Jeg er veldig glade for å ha en så dyktig og klok fastlege!

Fantastisk dame!

Fantastisk lege med gode medisinske vurderinger. Hun lytter som et medmenneske, og tar pasientene sine på alvor.

Flink!

Hadde henne som lege da jeg bodde hjemme, og gikk til henne i 19 år. Hun var god til å lytte, følge opp og grundig. Hun var snill og behagelig å snakke med. Jeg byttet henne for 6 år siden, men til og med da jeg ringte henne for noen uker siden på vegne av min mor, spurte hun meg hvordan det gikk med noen plagene jeg hadde hatt da jeg gikk hos henne.

Beste legen

Synes Anne Sissel er den beste legen.. Hun tar deg på alvor og hvis hun er selv usikker, videresender hun deg med en gang til en annen lege som kan hjelpe.

Dyktig

Hun lytter og følger opp.
Kan kommunisere, og er seriøs.
Har aldri angret på at jeg byttet til henne for 6 år siden.

Kjempebra lege!

Hun er er en veldig sympatisk og grundig lege samtidig som hun hører og er et medmenneske! Har hatt henne som lege i 20 år og vil ikke bytte selv om jeg ikke bor i den bydelen som kontoret er.