Anne Sissel Sørensen

Autorisasjon (1986)

Kvadraturen legesenter Telefonnummer38 12 88 8038 12 88 ...
Vestre Strandgate 32 4612 Kristiansand S
Anne Sissel Sørensen er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Sissel Sørensen

flink til å følge deg opp

har hatt henne som lege i 26 år og er alltid blitt fulgt godt opp og tatt på alvor. kan virkelig anbefales

Tar pasienten alltid på alvor

Grundig, lyttende og fin å snakke med. Det oppleves alltid trygt og godt å snakke med Anne Sissel Sørensen!

Beste fastlegen

Det finnes faktisk ikke ord for å forklare denne dama. Hun brenner virkelig for det hun gjør, og følger deg opp så innmari godt. Ved flere anledninger har hun ringt meg sent på kveldstid bare for å følge opp og høre at alt er greit. Jeg vet at jeg er i de tryggeste hender hos Anne Sissel. 10 av 5 stjerner!!

Heltstøpt menneske

Fantastisk lege og menneske, hun ser deg hører på deg og hjelper deg. I tillegg er hun tøff når det trengs

Unik og verdsatt

Anne Sissel er unik! Slik jeg ser det. Hun viser enorm empati, er oppmerksom og medmenneskelig. Du føler deg sett, hørt og alle spørsmål blir tatt på alvor. Hun tar seg tid og følger godt opp! Ikke mist er hun veldig trygg og oppdatert i jobben. profesjonell med en ydmykhet som bygger tillit og trygghet hva enn utfordringen måtte være.
Føler meg så heldig som har henne! ❤️ Tusen takk for jobben du gjør og deg som med menneske Anne Sissel.