Anne Sissel Sørensen

Vågsbygd legesenter

1986

Vågsbygd legesenter Telefonnummer38 00 05 5038 00 05 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Lumberveien 49 4621 Kristiansand S
Anne Sissel Sørensen er en av 79 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Sissel Sørensen

Verd sin vekt i gull

Hun var altavgjørende for at min diagnose ble stilt tidsnok til at min svulst kunne opereres. Hun tar ingen sjanser, setter mennesket i fokus - uansett tidspress.

Dyktig lege!

Anne Sissel er en lege jeg kan anbefale på det varmeste. Hun er medmenneskelig, faglig dyktig og jeg føler meg alltid sett av henne.

Takk

For din medmennesklighet og din måte å ta bort selvbebreidelse og få en til å føle seg bedre som menneske med å gjøre ting enkle

Fantastisk lege!

En fantastisk lege som bryr seg, lytter, bruker tiden som er nødvendig og hvor man ikke føler seg i veien eller at man opptar hennes tid.
Faglig veldig dyktig og tar deg på alvor.
Når det er nødvendig henviser hun til spesialister før man selv spør. Hun er positiv, trygg, sympatisk, empatisk og sikker på det hun driver med.
Håper hun skal holde på i mange år til :)

Ikke helt legen for meg

Jeg hadde Dr. Sørensen som fastlege i omtrent ett år.
Hun var veldig omsorgsfull, og det var tydelig at hun ville meg det beste.
På denne tiden var jeg gjennom en viktig utredning hvor jeg til slutt ble diagnostisert med en svært hemmende kronisk lidelse av en nevrolog. Nevrologen sendte brev til fastlegen. Jeg ventet og ventet på innkallelse. Etter noen måneder bestilte jeg selv time for å høre hva vi skulle gjøre videre.
Da jeg kom visste hun ingenting om min nye diagnose. Da jeg sa at hun skulle ha mottatt et brev fra nevrologen min lette hun gjennom en stor bunke og fant det til slutt.
Her snakker vi måneder uten at informasjonen fra nevrologen i det hele tatt var blitt ført inn i journalen min.
Dette i kombinasjon med at jeg opplevde at hun ikke hadde noen idé om veien videre for meg med min diagnose gjorde at jeg skiftet fastlege.

Jeg opplevde også at timene jeg var til flere ganger ble avbrutt av at folk kom busende inn døren fordi de trengte at hun så på noe. Dette opplevde jeg som veldig ubehagelig.