Tin Vo Tran

Autorisasjon (2017)

Ingen på venteliste

Fornebulys Legekontor AS Telefonnummer67 53 10 0167 53 10 ...
Martin Linges vei 25 Terminalbygget 1364 Fornebu
Tin Vo Tran er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Tin Vo Tran

Forhåpentligvis en lege jeg har ut livet

Føler meg hørt, sett og fortstått. En sterk kontrast til min forrige fastlege, der jeg ofte følte meg "hastet" ut døren.

Hos Tin blir du ivaretatt samtidig som du får en nytenkende, moderne og vanvittig dyktig fagperson.

Har ingenting negativt og si, håper jeg har han livet ut.

6/5

Fantastisk

Den beste legen man kan ha på alle måter!
Han lytter, tar deg på alvor og følger alltid opp. Veldig hyggelig og blid i tillegg

Beste legen jeg noen ganger har hatt!

Tin Vo Tran lytter alltid nøye til pasienten. han er full av empati og forståelse. Jeg skulle ønske folk hadde tilgang til så gode leger overalt.

En helt enestående fastlege!

Doktor Tran er en særdeles dyktig og tillitsvekkende fastlege. Han lytter og tar seg tid og man føler seg sett og forstått.
Han er nøye i sine vurderinger og henviser videre eller sørger for å innhente informasjon om det er behov for det.
Han har et meget behagelig vesen som bidrar til åpenhet og tillit. Jeg opplever meg veldig godt ivaretatt og er svært takknemlig for å ha en så bra fastlege.

Eksemplarisk Omsorg og Profesjonalitet

Dr. Tin Vo Tran er en enestående lege som virkelig bryr seg om sine pasienter. Fra første øyeblikk følte jeg meg trygg og godt tatt vare på. Doktoren tar seg tid til å lytte, forklarer ting på en forståelig måte og viser en dyp forståelse for sitt fagfelt. Jeg er utrolig takknemlig for den omsorgen og profesjonaliteten jeg ble møtt med. Anbefales på det varmeste!