Ragnhild Johanne Stuve

Allmennlegespesialist, fastlege og øre-nese-hals-lege

• Allmennmedisin
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1992)

Tysvær Legesenter AS Telefonnummer905 14 132905 14 1 ...
Frakkagjerdvegen 121 5563 Førresfjorden
Ragnhild Johanne Stuve er en av 11 fastleger i Tysvær

Siste vurderinger av Ragnhild Johanne Stuve

Styr unna!

Jeg har hatt negative opplevelser med leger før, men denne er i en klasse for seg. Måten hun møtte meg som pasient i en sårbar situasjon, var helt horribel. Hun hørte ikke etter på hva jeg sa, antok ting, og ble sur og krass når jeg måtte korrigere henne. Hun kritiserte meg gjentatte ganger, selv om hun knapt visste noe om meg og min helse. Samtidig tilsa de første tingene jeg fortalte at hun burde møte meg på en helt annen måte. Jeg har mitt å slite med og legebesøket gjorde det bare verre. Jeg kom meg ikke lenger enn ut av bygget før jeg brøt fullstendig sammen i gråt. Mitt råd er: Styr unna!

Veldig fornøyd

Føler meg godt ivaretatt både av legen og legesekretæren.
God service og god oppfølging.
Jeg er veldig fornøyd .

Tydelig og kunnskapsrik

Har nå vært pasient i 2 år hos dr Stuve. Her har jeg fått den hjelpen jeg har hatt behov for. Dr Stuve har vist seg å være dyktig og kunnskapsrik. Hun har også henvist meg videre i behandlingsystemet når det har vært nødvendig. Føler meg trygg på at jeg blir ivaretatt her.
Vil også berømme den skjønne kontordamen/ lab dama som alltid er imøtekommende og blid.

Dyktig og oppriktig

Trygg, hjelper å ta riktige beslutninger når du ikke ser de selv. Så familien under ett; at en må få hverdagen til å fungere, ta noen grep. Vet viktigheten av trening og kosthold for å ha en god helse.

fornøyd

Dr Stuve er min fastlegen fra 2022. Jeg oppleve henne som veldig dyktig legen. Fikk alltid hjelp. Jeg anbefaler Tysvær Legesenter