Tysvær Legesenter AS

Frakkagjerdvegen 121 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Tysvær Legesenter AS

Arrogant, nesevis, nedlatende og uhyggelig

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Ventet over en time før jeg fikk komme inn. Når jeg først fikk komme inn var hun lite imøtekommende og sendte meg inn til noen andre som skulle ta prøver av meg. Hun ba meg sende over mine journaler fra forrige lege da hun ikke kunne vite hvem jeg var, og hun kjente ikke meg. Dette var første gang jeg møtte henne, så jeg var ikke klar over at journalene måtte flyttes over. Hun hørtes veldig irritert ut, og virket som hun bare ville bli ferdig med meg. Lytter ikke på hva jeg sier, og var ekstremt lite hyggelig og nedlatende i måten hun snakket til meg.

Første og siste gang jeg møter opp hos henne! Styr unna og velg en annen lege som bryr seg.

Forferdelig

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Hun er rett og slett frekk. Ikke imøtekommende i det hele tatt. Tar ikke ting på alvor og følger dårlig opp. Du blir mer forvirret når du går ut fra legekontoret enn når du gikk inn. Ikke velg hun som lege!!

Dyktig

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Dr Ragnhild er en lege som ser å lytter. Hun er utrolig dyktig å omsorgfull å sender deg rask videre om det trengs. Blodprøver minst to ganger i året er første gang jeg har opplevd hos en lege. Takknemlig for all omsorg Dr Ragnhild

Svært fornøyd

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

God lytter, god rådgivning, hjelper med det jeg trenger hjelp til. Svært fornøyd. Henviser kjapt om jeg har behov for det.
Skulle bytte fastlege grunnet avstand mellom bosted og legekontor. Men valgte og ikke gjøre det for var veldig fornøyd.

Flink og lyttende

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Hun er en flink, grundig og lyttende lege. Hun er kunnskapsrik og rask til å henvise videre dersom hun er i tvil. Meget fornøyd.