Tysvær Legesenter AS

Frakkagjerdvegen 121 5563 Førresfjorden

Siste vurderinger av behandlere ved Tysvær Legesenter AS

Arrogant og lite forståelsesfull

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Opplevde at timen min ble avlyst uten at de informerte meg. Fikk ny time. Svært mye venting selv om du er første pasient for dagen! Ble møtt av en fastlege med svært arrogant holdning, og beskjed om at hun var lege og ikke sekretær, så vi fikk heller fokusere på legetimen og ikke dvele med at det var kluss meg avbestillinger og timebestillinger.
Hun var opptatt av å fortelle hvor tøft det var å være lege og at vi pasienter bare måtte akseptere avlyste timer og mye venting.

Gjennom hele legetimen opplevde jeg henne svært «ovenfra og ned», lite villig til å sette seg inn i vår situasjon. Da jeg spurte om begrunnelser på enkelte råd svarte hun at hun var lege og visste hva hun snakket om. Ikke særlig informativt der altså…

Alt i alt veldig skuffet! Gikk ut fra legesenteret lettere sjokkert og forbannet.

totalt ubrukelig.

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

har i over en mnd prøvd og få legetime, alt jeg har fått er en faktura på en legetime jeg aldri fikk.
har aldri opplevd mer useriøst legekontor enn dette. tragisk!

Vennlig, trygg og flink

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Meget godt fornøyd med Ragnhild Stuve. Hun er imøtekommende, lyttende og veldig grundig. Hun kan sitt fag og henviser raskt til spesialist når det er behov for det.

Arrogant, nesevis, nedlatende og uhyggelig

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Ventet over en time før jeg fikk komme inn. Når jeg først fikk komme inn var hun lite imøtekommende og sendte meg inn til noen andre som skulle ta prøver av meg. Hun ba meg sende over mine journaler fra forrige lege da hun ikke kunne vite hvem jeg var, og hun kjente ikke meg. Dette var første gang jeg møtte henne, så jeg var ikke klar over at journalene måtte flyttes over. Hun hørtes veldig irritert ut, og virket som hun bare ville bli ferdig med meg. Lytter ikke på hva jeg sier, og var ekstremt lite hyggelig og nedlatende i måten hun snakket til meg.

Første og siste gang jeg møter opp hos henne! Styr unna og velg en annen lege som bryr seg.

Forferdelig

Lege: Ragnhild Johanne Stuve Skrevet

Hun er rett og slett frekk. Ikke imøtekommende i det hele tatt. Tar ikke ting på alvor og følger dårlig opp. Du blir mer forvirret når du går ut fra legekontoret enn når du gikk inn. Ikke velg hun som lege!!