Arsum Aziz

Autorisasjon (2016)

1 person

Linderud Legesenter DA Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ...
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo
Arsum Aziz er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arsum Aziz

Lyttende til meg.

Jeg opplever at min fastlege, Arsum Aziz er veldig `tilstede`, han lytter til meg, og gir meg en god vurdering av mitt sykdomsbilde, og sender med videre til spesialist når det trengs. I helhet så er jeg VELDIG fornøyd med Arsum Aziz.

Flink lege.

Trygg og kunnskapsrik.
Føler meg godt ivaretatt og får svar på spørsmål jeg har. Anbefaler denne legen.

Lyttende og kunnskapsrik

Han tar seg tid til deg som pasient, er lyttende og kommer med gode forslag. Alltid blid og vennlig. Anbefales.

Nøye og kunnskapsrik

Arsum Aziz er en dyktig og nøye lege . Tar passientene på allvor og følger deg opp . Tar seg god tid , å man føler seg ivaretatt på beste måte . Alltid blid og hyggelig . Håper han blir lenge på Løken !

Anbefales ikke!

Hadde flere uheldige møter med Aziz som gjorde at jeg gikk misfornøyd ut av legekontoret hver gang. Virket ikke som han helt visste hva han verken holdt på med eller snakket om. Han hadde ikke kjennskap til hvordan man foretok enkle prøver og prosedyrer, og ting som vitaminer. D3 var et vitamin som han mente ikke eksisterte, kun vanlig D-vitamin. Måtte rett og slett krangle med han hver legetime, noe jeg slettes ikke likte! Han spurte meg ofte hva det neste steget var da han var usikker på måten å gjør ting på. Forventer at en lege har mer kunnskap enn en gjennomsnittlig nordmann, og at han vet hva han holder på med. Håper han har forbedret seg siden sist da dette var ca. 1,5 år siden. Ikke fornøyd!