Linderud Legesenter DA

Telefonnummer22 88 17 0022 88 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av Linderud Legesenter DA

Trygg og sikker

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

Utrolig bra lege som tar vare på pasientene.
Lytter og følger opp med "glans"
Det er ingen bedre enn han men for dere som ikke er pasient har han listen full.
Hurra for Dr. Hammer!

Beste lege på linnderud

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

Fantastisk lege han er opdaget min laktoseintoleranse jeg er 52 år ingen lege en han kunne ikke forklare meg hvorfor magen min er så stor uten grun anbefales på den sterkeste

Lytter, søker opp og tar seg tid

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Jeg byttet fastlege til dr. Welle for å få lege nærmere hjemmet. Og det var et godt valg! Han lytter, og søker opp informasjon hvis noe er uklart. Han er ofte forsinket, ja, men det er nok fordi han faktisk tar seg tid til pasientene. Han kommer raskt med diagnoser, og forklarer der de latinske navnene er uforståelige for meg. Jeg har alltid fått rett medisin, og hvis noe ikke virker, finner han gode alternativer. Jeg er veldig glad for at jeg byttet til dr. Welle!

Flink lege

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Opplever henne som flink og trivelig. Lytter og undersøker, og sender videre for mer utredning ved behov. Føler meg ivaretatt. Aksenten avslører at hun opprinnelig kommer fra et annet land enn Norge, men hun behersker norsk utmerket og forstår også min dialekt, også når jeg spøker.

Tillitsvekkende og rolig

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Tar seg god tid til å høre, og noterer mye underveis. Undersøker når det er behov, og mitt inntrykk er at hun følger opp godt. Har fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært hos henne. Dessverre ofte nokså forsinket, en halvtime eller mer er ikke uvanlig.