Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linderud Legesenter DA

Hyggelig, men han kan jobbe med forpliktelsen.

Lege: Adam Kubak Skrevet

Holdning til pasientens helseproblem kan være bedre.
Det ville være fint om legen prøver å hjelpe på noen måte og tar problemet på alvor.
Hvis legen ikke selv vet hvordan han kan hjelpe, kan han henvise til en spesialist.

Dyktig

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Jeg har tatt opp flere temaer med henne, både om kroppen men også om psyken og hun svarer alltid på en profesjonell, jordnær og genuin måte.
Det eneste som er negativt er at jeg må vente litt lenge før jeg kommer inn til time, men så tenker jeg at hun kanskje tar seg god tid med andre pasienter også og gir kvalitet til alle, så da går det egentlig fint for meg å vente :-)

Misvisende

Lege: Adam Kubak Skrevet

Jeg kom til legen min for oppfølging av sykemeldingen min, og han sa «livet går videre». Dette følte jeg var totalt uansvarlig å si som lege. Jeg jobber selv i feltet, og vet at livet går videre. Føler man kvier seg for å be om videre sykemelding, når det er det fysioterapeut og sykehuset som jeg opererte hos, anbefaler meg. Ser stadig på PC skjermen og sier at det popper opp meldinger fra NAV, og jeg tenker at han da burde jobbe for NAV isteden. Etter å ha rådført meg med han om å jobbe igjen, hvor jeg økte fra 50-80% i løpet av kort tid, har han aldri spurt hvordan det er med kneet på jobben. Han husker sjeldent sykehistorien min, som skaper en stor usikkerhet. Vært hos han hver 14 dag etter operasjonen i juni. Måtte også be fysioterapeuten min om å skrive til han, da jeg følte han gjorde narr av meg, og ikke så hva som var best for meg. Jeg vet selvfølgelig at jeg skal opp til 100% igjen, men når jeg er der for å forklare at «nå er det 80% som fungerer», bør han ta meg på ordet. Og også med bedre forståelse. Vurderer å bytte fastlege.

Hissig og en lege som ikke vil gå i dialog

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

Dr Hammer ga istarten inntrykk av å være hyggelig, men jeg oppdaget ganske raskt at han ikke likte å høre andre meninger enn sine egne. Virket som om han ikke hadde tatt helt inn over seg at en "lege ikke er gud lenger". Blir han motsagt så blir han oppfarende og hissig. Det lar seg ikke gjøre å få istand en konstruktiv dialog med ham.

RÅD: Om du er en person som bare vil la legen styre og snakke uten å ha noen mening selv så kan han nok være den rette legen. Men om du derimot har interesse for din egen situasjon og ønsker å ha en dialog med legen, så er dr. Hammer en du bør holde deg langt unna.

Dyktig lege

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Welle er en flink og dyktig lege. Han vet hva han snakker om, og om han ikke vet, henviser han deg videre til noen som kan gå dypere inn i saken. Trygg lege å gå til.

Dette er en Pluss-tjeneste.