Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linderud Legesenter DA

Lyttende og ansvarlig

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Hatt henne som fastlege i mange år. Hun er lyttende og jeg opplever henne som en ansvarlig lege. Lett å snakke med. Et minus er lang ventetid (ca 1 time) på grunn av forsinkelse.

Beste legen.

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Lege som setter av tid til deg. Har alltid en løsning og vil det beste for deg. Blid og hilser alltid

Ikke å anbefale

Lege: Adam Kubak Skrevet

Jeg føler det er nødvendig å dele min skuffende opplevelse med Dr.Adam Kubak. Dessverre var min erfaring preget av flere utfordrende faktorer. Legen virket ikke tilstrekkelig informert om mine helseproblemer, og det var tydelig at han ikke tok seg tid til å forstå mine bekymringer grundig. Det som bekymret meg mest, var mangelen på lytting og empati. Jeg følte meg ikke hørt eller respektert under konsultasjonen. Legens tilnærming var arrogant, og jeg opplevde en mangel på høflighet. Samlet sett var det en frustrerende opplevelse, og jeg håper at disse tilbakemeldingene kan bidra til forbedringer i legens praksis.

Meget dyktig og hyggelig fastlege

Lege: Adam Kubak Skrevet

Har brukt Adam Kubak som fastlege i 20 år. Tar seg alltid tid og er veldig imøtekommende. Ingen over eller under!

Verdens beste

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Dr welle er verdens beste lege som stiller opp når det trengs. Får gode råd og har god tillit til han som kollega og ikke minst pasient.
Bruker god tid på å lytte samt løser de fleste problemstillingene på samme konsultasjon. Ellers har han en fantastisk personlighet.
Er vennlig og samarbeidsvillig . Føler meg alltid velkommen hos Dr welle.