Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av Linderud Legesenter DA

Dårlig service

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

Ingen folk der. Ingen ansatte. Prøvde å ringe, men ventet i flere minutter og fortsatt ingen som svarer telefonen. Gikk til og med opp til tannlegesenter, men ingen ansatte der heller. Jeg har øyekatarr og det svir skikkelig. Så jeg satt på sofaen i 2 timer og gråt. Øynene rente og rente, men ingen som hjalp meg. Jeg holdt for begge øynene mine, men alle bare gikk forbi. Ta dette seriøst. Mvh

Min nye Super fastlege

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

Han her kan virkelig faget. Han tar vare på pasienten. grundig undersøkelse. Bruker god tid. Forklarer alt. Beste legen jeg har vært hos.

Hjelpsom og lett tilgjengelig

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Prøver altid å hjelpe, lege med stor hjerte. Bruker mye tid på pasienten og lytter faktisk hva du sier.

Trygg, kunnskapsrik, behjelpelig og svært hyggelig

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Beste legen jeg har hatt! Har vært pasient på Linderud legesenter i 15 år. Det har alltid vært forsinkelser hver gang jeg har hatt time, helt inn til Dr. Welle startet der.
Alltid punktlig, men tar likevel god tid til deg som pasient. Veldig effektiv, imøtekommende, forståelsesfull, svært faglig dyktig. Jeg hadde blitt henvist til en hudlege spesialist av min tidligere fastlege. Ble feildiagnostisert og feilbehandlet av hudlegen, og var tilfeldigvis hos Dr. Welle pga. noe annet, og han oppdaget fort hva hud-diagnosen var og jeg fikk riktig behandling. Altså mer kunnskap om hud-sykdommer enn en hudspesialist. Med respekt for alle andre leger, Dr. Welle er en av de aller beste legene.

Trygg og sikker

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

Utrolig bra lege som tar vare på pasientene.
Lytter og følger opp med "glans"
Det er ingen bedre enn han men for dere som ikke er pasient har han listen full.
Hurra for Dr. Hammer!