Linderud Legesenter DA

LINDERUDSENTERET, POSTBOKS 73 LINDERUD 0517 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Linderud Legesenter DA

Dyktig lege

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Welle er en flink og dyktig lege. Han vet hva han snakker om, og om han ikke vet, henviser han deg videre til noen som kan gå dypere inn i saken. Trygg lege å gå til.

Kunnskapsrik og varm lege

Lege: Svein Erik Welle Skrevet

Alltid trygt å komme til Dr. Welle. Han er effektiv, men lytter om det skulle være noe. Han er svært allsidig i kunnskap innenfor allmennmedisin, og jeg har alltid fått riktig behandling for det jeg har tatt opp med han. Dette er en lege som kan mye og som ikke nøler med å hjelpe deg.

Håper å kunne ha han lenge!

Warstest

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

First and last time at this "doctor". No respect for patients. I had visit at 14.20 and he was available from 15.20. After 20 minutes visit he send me back home and told me that have no time to write me referall ( I need to get new apoitment to get it ). Wow. 2020 now and I felt like 1920 or something :) Not recommend at all. Its better to stay sick home :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Hun gir seg ikke før hun har funnet ut hva som feiler meg? Er veldig fornøyd med å ha henne som fastlege. Hun har til tider mye å gjøre, men tar seg likevel god tid til meg. Kan anbefale henne på det sterkeste

Meget kunnskapsrik og en god veileder

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

Hammer kommer alltid med råd og veiledning + god oppfølging. Har alltid følt jeg har blitt tatt seriøst og har blitt raskt videresendt til spesialist, de få gangene han har vært i tvil om diagnose.

Hvis du er en person som liker en lege som ikke gir råd og veiledning, men kaster sykemeldinger rundt seg, er ikke Hammer riktig lege for deg.
Han forsøker virkelig å hjelpe deg. Ikke lenke deg til sofaen med sykemelding og smertestillende.