Linderud Legesenter DA

Tlf: 22 88 17 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Linderud Legesenter DA

Trygg og sikker

Lege: Dag Severin Hammer Skrevet

En lege som tar vare på sine pasienter.
Følger lover og regler.
Anbefales for dere som ikke tror at han skriver ut sykmelding uten grunn

Flink lege

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Opplever henne som flink og trivelig. Lytter og undersøker, og sender videre for mer utredning ved behov. Føler meg ivaretatt. Aksenten avslører at hun opprinnelig kommer fra et annet land enn Norge, men hun behersker norsk utmerket og forstår også min dialekt, også når jeg spøker.

Tillitsvekkende og rolig

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Tar seg god tid til å høre, og noterer mye underveis. Undersøker når det er behov, og mitt inntrykk er at hun følger opp godt. Har fått veldig god hjelp de gangene jeg har vært hos henne. Dessverre ofte nokså forsinket, en halvtime eller mer er ikke uvanlig.

Kunnskapsrik og jeg vil savne henne !

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Det blir for kronglete reisevei å beholde fastlege i Oslo når man bor noen timer unna, så jeg må bytte fastlege.

En lege som ikke gir seg før alle muligheter er oppbrukt å finne ut av helseproblemer. Kjapp til å henvise til spesialister og andre undersøkelser hun mener er nødvendig for å få kartlagt årsak til helseplager.

Flink til å lytte og takler vanskelige samtaler på en utmerket måte. Jeg er svært fornøyd og har fått en topp kvalitet oppfølging av henne.

Eneste negative er at man ofte må vente for å komme inn selv med avtalt time.

Tar deg ikke på alvor, ikke oppdatert.

Lege: Jolanta Roessink Skrevet

Jeg har hatt henne som fastlege i 9 år, og hun har enda ikke lest nok i journalen til å forstå sykdomsbildet mitt. Hun er avvisende og uinteressert. Hun ser på dataskjermen under hele konsultasjonen, og gjør minimalt med undersøkelser. Og hun gir deg en følelse av at du er i veien og bruker opp tiden hennes. Jeg har fått nok og bytter nå derfor fastlege til meg og mine barn. Unner ingen å ha henne som fastlege.