Amalie Flåten Helgesen

Autorisasjon (2013)

Siste vurderinger av Amalie Flåten Helgesen

Fantastisk flink, forståelsesfull og ansvarsbevisst

Amalie er en fantastisk lege! Kunnskapsrik, empatisk og hun tar pasient og symptomer på alvor. Hun har hjulpet meg gjennom mange stunder med smerte og bekymringer. Kunne ikke ha hatt en bedre lege.

Kunnskapsrik, dyktig og lyttende. Flott lege.

Jeg er så glad for å dele mine positive erfaringer med fastlegen min!
Amalie er en fantastisk lege som alltid lytter til mine bekymringer og gir meg gode råd. Hun er vennlig, profesjonell og kunnskapsrik. Hun har hjulpet meg med å håndtere flere helseproblemer på en effektiv og trygg måte. Jeg anbefaler henne på det sterkeste til alle som trenger en pålitelig og omsorgsfull fastlege!

Trygg, lyttende, interessert, tillitsvekkende og kunnskapsrik.

Kunne ikke hatt en bedre fastlege. Føler meg tatt vare på og trygg på hennes oppfølging. Alltid interessert og lyttende til det jeg har legge fram. Bruker god tid og forklarer meg hvorfor hun kommer fram til sine slutninger og anbefalinger. Fremstår sommsvært kunnskapsrik.

Forståelsesfull og seriøs

Etter at min "gamle" fastlege Axel Chr. Sellgren ble pensjonist fikk jeg Helgesen som ny fastlege da hun overtok hans hjemmel. Kunne ikke være mere fornøyd; forsåelsesfull, ydmyk, seriøs, kunnskapsrik og "orntlig" som vi sier i Trondheim. Hun svarer forholldsvis raskt på meldinger og har en veldig hyggelig tone. Ingen dårlig erstatning for Sellgren nei som har vært "min" i mange, mange år. Terningkast 6 :)

Dyktig

Amalie er en imøtekommende og hyggelig fastlege. Tar pasienten på alvor, er kunnskapsrik, pragmatisk og dyktig.
Jeg er meget fornøyd med henne.