Claudio Antonio Galdames Barrera

Autorisasjon (2016)

Claudio Antonio Galdames Barrera er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Claudio Antonio Galdames Barrera

Tipp topp

Har vært her noen ganger nå å dette må jeg si er den flinkeste legen jeg har hatt!
Tar meg virkelig på alvor.

Dyktig og hyggelig lege

Claudio oppleves som en meget kunnskapsrik og grundig lege som tar meg som pasient på alvor. Han er alltid hyggelig og setter av nok tid til meg.

Virker uerfaren og ikke spesielt flink til å få med seg det du sier

Han virker grei og lyttende men får ikke med seg det du sier. Han får aldri med seg alt på en konsultasjon så må ofte bestille en time til for å enten rydde opp etter forrige eller for å prøve å finne ut hva som feiler deg. Det er dyrt og tungvindt å gå til denne legen. Dyrt i kroner, tid og helse. Han er rett og slett ung og uerfaren, men opptrer for mye som en allviter, dårlig kombinasjon i en allmennlege. Han er vikar for fastlegen og jeg kommer aldri frivillig til å bli hans pasient, en lege som ikke lytter eller tar pasienten på alvor vil aldri bli en god lege. Råd; hør etter hva som blir sagt, ta det på alvor og ikke vær så opptatt av at du selv kommer deg ut av konsultasjonen fortest mulig. Les journalen og igjen hør hva som sies til deg. Snakk med pasienten og ikke til!