Kenneth Undhjem

Allmennlegespesialist, fastlege, indremedisiner og lungespesialist

• Allmennmedisin
  • Indremedisin
  • Lungesykdommer

Autorisasjon (2002)

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Kenneth Undhjem er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Kenneth Undhjem

Lytter, har omsorg og dyktig

Både meg og datteren min på 10 år har Kenneth som fastlege, kjempe god kommunikasjon, lytter til hva du sier og er dyktig i det han gjør. Kommer ikke til å bytte vekk fra han da vi er kjempe fornøyd!

Arrogant, og dålig på å lytte

Jeg kjenner meg overhode ikke igjen i alt det positive som står om Kenneth.En verre lege har jeg aldri møtt.Han var kun inntressert i å høre på sin egen stemme,og lekse opp uvesentlige ting for meg.Jeg fikk aldri fullført en setning,før han avbrøyt for han viste bedre.Unner ingen å treffe på en så uhøflig person.Heldigvis fikk jeg ny lege som høflig,og lytter.

Dyktig, nøyaktig og effektiv lege. Anbefales!

Jeg valgte Kenneth helt tilfeldig da jeg flyttet til Kristiansand i 2015. Det viste seg å være et bra valg og jeg kan forstå han er en ønsket lege av mange.
Opplever ham som nøyaktig, grundig og effektiv. Gi gode råd og følger deg opp map prøver osv.
Han hjelper kjapt med plager som er konkrete og lette å diagnostisere. For eksempel fikk jeg operert en mistenksom føflekk på dagen hos ham. Det er flott å ha fastlege med en slik spesialkompetanse.
Har du derimot noen mer vage, uforklarlige somatiske og psykiske plager, er han ikke den som skal sitte og drøfte med deg alternative behandlinger. Det bør du nok lete etter et annet sted .... og forresten sånne steder finnes. Det er ikke slikt at fastlegen skal løse alt for deg.
Alt i alt er Kenneth en flott fastlege og jeg bytter ham kun pga jeg flytter langt unna geografisk.

Stabil og trygg

En lege som virker å jobbe med hele seg. Han lytter, ser og hører på deg. Noe av det viktigste man kan gjøre i arbeid med mennesker. Nokså god tilgjengelighet til å ha full liste mtp pasienter. Erfaren med barn.

Trygghet

En trygg og dyktig lege som virker oppdatert på det nye som skjer - og møter deg og SER deg på en god og omsorgsfull måte.

Veldig flink med barn - og tegner og forklarer.

Føler meg svært godt ivaretatt hos Kenneth.