Maelyn Ignacio Torres

Autorisasjon (2014)

Losbyveien Legesenter Telefonnummer67 90 68 4867 90 68 ...
Losbyveien 34 1475 Finstadjordet
Maelyn Ignacio Torres er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Maelyn Ignacio Torres

Veldig kunnskapsrik

Jeg kan si bare gode ord om Maelyn. Hun er dyktig og rask i kommunikasjon. Jeg ser at hun svarer også i sine fri dagene. Hun veileder bra og henviser til spesialister hvis det er nødvendig.

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Torres

Jeg har har Dr. Torres siden hun var vikar for min tidligere lege..

Hun har gått den ekstra mila for meg. Føler at hun følger meg opp på en bra måte

e-konsultasjon

e-konsultasjon fungere ikke med dr.torres. Det ta flere dager før man få svar. Så stille hun flere spøresmål og jeg besvare alle så god jeg kan og så...ingen svar mer. i sted kommer en faktura og jeg fikk ingen hjelp. Det er trist at hun behandler folk på denne måte.

Sender ikke henvisning, får ikke blå resept

Anbefaler virkelig ikke denne fastlegen da hun har skuffet meg gang på gang.

Jeg gikk til Maelyn med et problem som krever kirurgi for å få fikset opp i, da jeg kom til henne var hun bastant på at jeg ikke hadde krav på denne operasjonen. Jeg gikk privat da jeg hadde på magefølelsen at hun tok feil, og fikk akkurat det bevist da privat legen sa at jeg hadde uten tvil krav på denne operasjonen.

Jeg ga beskjed om dette til Maelyn, og hun sa at hun skulle sende henvisning.

Jeg ventet en god stund uten svar, rundt 1-2 måneders tid og ringte opp igjen for å finne ut at hun hadde «glemt» å sende henvisningen min.

I tillegg til dette går jeg på Aerius 5mg som hun nektet meg å få blå resept på, dette problemet ble ikke løst før jeg fikk en ny vikar som sa at det ikke var noe problem.

Virkelig ikke til å anbefale!

Useriøs - velg enhver annen fastlege!

Ble overført til denne fastlegen da min tidligere og svært dyktige fastlege sluttet.

Torres viste seg straks som useriøs på flere måter. Er ufin i dialogen, upresis i journalføring og lytter ikke til meg som pasient. Hun sluntret med å registrere egenandeler og når jeg tok det opp med henne skyldte hun på sin kollega. Tar du helsa di på alvor så er mitt råd, basert på en rekke uheldige erfaringer, at du velger en annen fastlege enn Torres.