Losbyveien Legesenter

Telefonnummer67 90 68 4867 90 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av Losbyveien Legesenter

Legen OK

Lege: Pål Jerve Skrevet

Jerve har jeg et greit intrykk av. Værre med vikaren. Ikke spesiellt empatisk eller hyggelig. Lytter ikke til deg og stiller diagnose før du har snakket ferdig. Du føler deg ikke godt ivaretatt. Vurderingen er på vikaren og ikke på Jerve.

Veldig fornøyd

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Veldig fornøyd med Landmark. Hun tar seg god tid. God på oppfølging. Føler seg godt ivaretatt hos Landmark

Hyggelig og dyktig

Lege: Pål Jerve Skrevet

Har vært hos dr,Jerve i flere år. Han har henvist meg videre når det er nødvendig. Men han er nå i permisjon. Da jeg var hos turnuslegen, fikk jeg en lite hyggelig opplevelse. Bytter nå fastlege. Fikk med brev til mr, som jeg ba om. Men på henv. står det alt annet enn det jeg kom for. Turnuslegen er det bare å styre unna. Desverre dr.Jerve!

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Khuram oppleves som en faglig dyktig og snill lege. Har kun vært hos Khuram én gang for en helsesjekk, og var veldig fornøyd med måten jeg ble tatt i mot og behandlet på. Kan anbefale Khuram som fastlege.

hyggelig, men IKKE grundig nok.

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Dr Landmark er en blid og hyggelig person. MEN det må mer til enn det. Hun er ikke grundig nok når du kommer til utredning. Ofte se Ann eller ingenting å gjøre med. Veldig mye pc-lege fremfor det å gjøre en full sjekk av pasienten. Jeg må fortelle henne hva hun bør gjøre, hvem hun må henvise eller hvilke blodprøver eller prøver hun må ta, og dette er strengt talt hennes jobb ikke pasientens. Hun kan derfor lett overse problemet du kommer med. Noe som er blitt gjort i mitt tilfelle over lang tid. Legesenteret er lett å få tak i, både tlf og sms, men ingen god avvikling når fastlegen er borte. Da står du uten fastlege føler jeg.