Losbyveien Legesenter

Tlf: 67 90 68 48 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Losbyveien Legesenter

Flink, seriøs og lyttende

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Denne unge mannen er så langt min favoritt blant de legene jeg har hatt opp gjennom årene. Dyktig i alt han foretar seg. Tar seg tid til deg sånn at man ikke føler seg som en byrde.

Meget flink!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Det er en lege som tar sine pasienter på alvor. Forstår sine pasienter og prøver å hjelpe til så godt han kan!

Megeeet fornøyd!

Dårlig oppfølging

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Første inntrykket etter kegekonsultasjonen var bra egentlig, men senere viser det seg at denne legen ikke følger opp det som vi har blitt enige om.

Meget dyktig!

Lege: Pål Jerve Skrevet

Dr.Jerve har vært min fastlege i godt og vel sju år. Det har utelukkende vært en trygg, sympatisk og profesjonell behandling og oppfølging jeg har blitt til del. Jerve er grundig, lyttende og svært god til å kommunisere med sine pasienter. Hans faglige dyktighet er selvsagt en styrke jeg verdsetter høyt. Jeg håper jeg alltid får beholde min gode fastlege. Har hatt tre fastleger før ham og ingen kan måle seg med Dr.Jerve.

MEGET DYKTIG

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Byttet til Dr. Ahmad medio 2016. Fikk anbefalt denne legen og har ikke angret på at jeg byttet. Fra første dag har jeg virkelig følt at han tar meg på alvor. Jeg har fått en lege jeg stoler helt på. Jeg oppfatter han som faglig meget dyktig. Han er hyggelig, hjelpsom og lyttende. Jeg anbefaler han på det varmeste. Snakker flytende norsk.

Veldig fornøyd!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Jeg har hatt Khuram som lege for omtrent et år, og kan ikke tenke meg noe bedre. Jeg anbefaler ham som lege da jeg er veldig fornøyd. Siden det første møtet har han vært lett å snakke med, plaget og vært opptatt av å gjøre det best for meg som pasient. Jeg føler absolutt ikke igjen bildet som beskrevet tidligere.
Bytt til Khuram - du vil ikke angre deg! =)

Et meget godt første inntrykk.

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Var hos min fastlege for første gang for noen uker siden for å fjerne en p-stav. Det skal sies at jeg bærer preg av sprøyteskrekk og gledet meg heller ikke spesielt til dette lille inngrepet. Khuram er en lege som virkelig bryr seg om pasienten sin og er meget dyktig på kommunikasjon med pasienten. Gjennom hans kommunikasjon lot han meg aldri komme inne i "panikkmodusen", der en lett glemmer og puste som kan medføre til ubehagelige opplevelser som å bli kvalm, eller svime av. Takket være han kommer jeg ikke til å være like redd som jeg har vært tidligere når det kommer til så enkle ting som å ta bedøvelse eller foreta et lite inngrep. Han snakker perfekt norsk og tar seg god til til pasienten.

En fastlege jeg vil anbefale på det varmeste.

Grundig og lyttende

Lege: Inger-Johanne Holter Skrevet

Min lege i over 10 år. Den beste jeg hittil har vært i kontakt med. Vurderte bytte pga flytting, men kan ikke, siden jeg neppe vil finne en ny som er like grundig og lyttende som Holter. Opplever henne som en profesjonell, flink og empatisk lege. Ikke "small talk", det trengs ikke hos legen. Jeg går rett på sak med mitt problem, hun går rett på sak med å finne løsninger, og det har hun funnet hver gang. Hun henviser kjapt videre når hun ser det er nødvendig.

Ulv i fåreklær

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Denne legen viste stor interesse i starten, for selvfølgelig er han glad for nye pasienter. Men etterhvert har jeg (og også andre jeg har snakket med som har ham som lege) fått følelsen av at han liksom har "blitt lei" av meg og mine "problemer" Han tar seg ikke lenger tid, men virker heller nærmest irritert og man får følelsen av at han bare vil få deg ut så fort som mulig.

Middels fornøyd

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Har hatt personen som fastlege i litt over et år. De få timene hvor jeg har vært der har han fremstått som høffelig og grei, og vært flink til å ta seg tid og være sosial. Han har derimot vært mindre fokosert mot de faktiske grunnene til besøket. Opplever hans om litt lite informativ, og noe vimsete i sitt arbeid. Middels fornøyt.

Positivt første møte

Lege: Inger-Johanne Holter Skrevet

Har nettopp byttet fastlege,og ble møtt av en positiv og hyggelig lege med gode løsninger på mitt problem,både forslag om hva jeg kunne gjøre og rask henvisning til videre undersøkelse. Fikk time raskt og ventet kun et par minutter over tiden. En lege jeg føler jeg kan stole på ,og som tar rette avgjørelser.

Legen er grei, kontoret ikke.

Lege: Pål Jerve Skrevet

Pål Jerve er en lege på det jevne. Det går etter samlebåndsprinsippet.
Lang ventetid. Det er ikke mulig å ringe direkte.
Betjeningen på kontoret er en uoverstigelig hindring og får deg til å føle som du søker audiens hos kongen. Utrolig at det går an å samle så mange uhøflige og lite serviceinnstilte personer på et sted. Man gruer seg for å ringe, for man føler seg dårlig behandlet. Det er mulig at de er faglig dyktige, men det er godt skjult.

Byttet fastlege etter trist opplevelse

Lege: Inger-Johanne Holter Skrevet

Denne fastlegen møtte meg i en svært sårbar og trist situasjon med å være uempatisk, nedlatende og brysk. Hun kom med en rekke uttalelser som sjokkerte meg og nektet å henvise meg videre, selv om hun selv sa at jeg burde utredes videre på medisinsk grunnlag. I stedet for å henvise gav hun meg visittkortet til en privat tilbyder og sa at dette måtte jeg betale for selv. Jeg fikk inntrykk av at hun var stolt av å spare helsevesenet for så mye penger som overhodet mulig og at det var viktigere for henne enn at jeg skulle få den helsehjelpen jeg hadde rett på. Hun sendte meg ut av kontoret sitt selv om jeg gråt, slik at jeg måtte sitte i korridoren og gråte mens jeg ventet på å ta blodprøve, mens andre pasienter gikk forbi. Jeg gråt hele veien hjem og gikk rett inn på nettet og byttet fastlege.

God start

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Ble etterhvert mer opptatt å skåne spesialister og budsjett. Avfeier symptom og vil heller se ann. Var likevel god den første tiden etter at hun begynte på senteret

Uegnet som lege

Lege: Inger-Johanne Holter Skrevet

Hver eneste gang jeg har dratt til legen har jeg følt meg stresset da hun har ekstremt dårlig tid. I tillegg er legen nedtalende om problemene du kommer med og reagerer med en typisk "Hvorfor er du her?" tone. Denne legen ville jeg styrt unna. Hun virker ikke interessert i å hjelpe meg med problemene mine, og ønsker helst å komme seg videre til neste pasient så fort som mulig. Hun virker utbrent, umotivert og uhyggelig. Jeg har hatt denne legen i alle år, men nå skal jeg bytte da hun verken tar mine problemer alvorlig nok og ønsker heller ikke å forstå. Jeg føler meg nesten dårligere av å møte denne legen, som i utgangspunktet skal ha motsatt effekt. Styr unna, og hvis du er uheldig å får tildelt denne legen finn deg en annen før du blir behandlet på samme måte som meg.

Styr unna

Lege: Pål Jerve Skrevet

Trenger man time så må man krangle seg til det når man ringer sekretærne. Det er lang ventetid, gjerne fire uker. Pål Jerve er en lege som gjør kun det han må gjøre. Han er tafatt, og lite engasjert i pasienten.

Grei lege

Lege: Pål Jerve Skrevet

Jerve er hyggelig og en grei lege, og tror på deg når du forteller han noe. Men lang ventetid kan være vanskelig, særlig siden man må gå via de svært lite hyggelige sekretærene som spør og graver og bryr seg for mye om ting de ikke har noe med!

Lege: Pål Jerve Skrevet

Han lytter, snakker og forklarer og du føler du blir hørt og får hjelp. Det er det som teller. Han bryr seg og er alltid hyggelig. Noe som også er bra er akutt timene der du kan få hjelp samme dag om det er ledig, veldig fint for oss som ikke planlegger når vi skal bli syke. Kommer aldri til å bytte ut Pål.

Profesjonell og hyggelig!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Jeg (mann 48) har vært innom et par andre fastleger siden jeg ble voksen, og endelig kom jeg til rett mann! Det vil si en lege som verken er livstrett, overfladisk eller nedlatende!

Khuram er en ung mann som tar faget sitt på alvor, og fast bestemt på at dine problemer skal løses. Hvis han ikke klarer det så henviser han deg videre. Han skaper en avslappet og hyggelig atmosfære på kontoret sitt.

Hvis noen er bekymret for språket så kan dere bare glemme det da han snakker helt uten dialekt :)

Khuram anbefales på det varmeste!

Lyttende, dyktig og grundig

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Dr. Ahmad er en lege som lytter grundig til det du sier. Han er skarp og fatter raskt poenget. Likevel bruker han god tid og du føler deg aldri avvist. Faglig sett er han en av de dyktigste legene jeg har hatt og han utreder grundig. Det er kort ventetid - ofte har jeg fått time allerede dagen etter.

Når du er hos denne legen så får du følelsen av at du møter et godt menneske. Han avslutter alltid timen med et smil som føles varmt og ekte.

Dr. Ahmad snakker for øvrig flytende norsk.