Losbyveien Legesenter

Tlf: 67 90 68 48 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Losbyveien Legesenter

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Khuram oppleves som en faglig dyktig og snill lege. Har kun vært hos Khuram én gang for en helsesjekk, og var veldig fornøyd med måten jeg ble tatt i mot og behandlet på. Kan anbefale Khuram som fastlege.

hyggelig, men IKKE grundig nok.

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Dr Landmark er en blid og hyggelig person. MEN det må mer til enn det. Hun er ikke grundig nok når du kommer til utredning. Ofte se Ann eller ingenting å gjøre med. Veldig mye pc-lege fremfor det å gjøre en full sjekk av pasienten. Jeg må fortelle henne hva hun bør gjøre, hvem hun må henvise eller hvilke blodprøver eller prøver hun må ta, og dette er strengt talt hennes jobb ikke pasientens. Hun kan derfor lett overse problemet du kommer med. Noe som er blitt gjort i mitt tilfelle over lang tid. Legesenteret er lett å få tak i, både tlf og sms, men ingen god avvikling når fastlegen er borte. Da står du uten fastlege føler jeg.

Meget arrogant

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Denne legen klappet meg på skuldra og sa at jeg måtte huske på at sist ble vi jo enige om at mine problemer var psykiske(!) Jeg måtte bytte fastlege for å få en skikkelig utredning. Mange skriver her at de er så glad for at han snakker flytende norsk. Det hjelper da lite når han er uhøflig og overkjørende. Mitt råd: Styr unna!

Sikkert en hyggelig lege han!

Lege: Pål Jerve Skrevet

Har hatt Pål som fastlege i mange år, men har ikke fått time eller sett han på sikkert 2 og halvt år nå pga mangel på kapasiteten der. Damene på legekontoret er helt forferdelig, og virker ikke som de tar sykdommen til folk seriøst. Når man da må vente opp til 1 mnd for å få time. Blir ofte til at man venter på at det heller skal gå over eller drar på legevakta enn å skulle ringe til dem, når man vet man uansett må vente i noen uker for å få time..

Dyktig lege!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Jeg har hatt denne legen i snart ett år nå. Mitt møte med han har vært veldig positivt. Han lytter, er grundig og absolutt ikke redd for å si det han mener.

Han kan virke å utfordre deg, noe som kan kanskje kan oppleves litt "brutalt" i starten. Dersom du svarer og ikke er redd for å si fra om du er uenig, så får man en veldig god dialog.

Jeg har barn som ikke er av de aller minste. Han har vist seg veldig flink med dem også.

Legen har dessverre vært syk en stund nå, men begge vikarlegene jeg har møtt der har vært fantastisk flotte, dyktige og likandes.