Losbyveien Legesenter

Telefonnummer67 90 68 4867 90 68 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av Losbyveien Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Veldig fornøyd med Landmark. Hun tar seg god tid. God på oppfølging. Føler seg godt ivaretatt hos Landmark

Hyggelig og dyktig

Lege: Pål Jerve Skrevet

Har vært hos dr,Jerve i flere år. Han har henvist meg videre når det er nødvendig. Men han er nå i permisjon. Da jeg var hos turnuslegen, fikk jeg en lite hyggelig opplevelse. Bytter nå fastlege. Fikk med brev til mr, som jeg ba om. Men på henv. står det alt annet enn det jeg kom for. Turnuslegen er det bare å styre unna. Desverre dr.Jerve!

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Khuram oppleves som en faglig dyktig og snill lege. Har kun vært hos Khuram én gang for en helsesjekk, og var veldig fornøyd med måten jeg ble tatt i mot og behandlet på. Kan anbefale Khuram som fastlege.

hyggelig, men IKKE grundig nok.

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Dr Landmark er en blid og hyggelig person. MEN det må mer til enn det. Hun er ikke grundig nok når du kommer til utredning. Ofte se Ann eller ingenting å gjøre med. Veldig mye pc-lege fremfor det å gjøre en full sjekk av pasienten. Jeg må fortelle henne hva hun bør gjøre, hvem hun må henvise eller hvilke blodprøver eller prøver hun må ta, og dette er strengt talt hennes jobb ikke pasientens. Hun kan derfor lett overse problemet du kommer med. Noe som er blitt gjort i mitt tilfelle over lang tid. Legesenteret er lett å få tak i, både tlf og sms, men ingen god avvikling når fastlegen er borte. Da står du uten fastlege føler jeg.

Meget arrogant

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Denne legen klappet meg på skuldra og sa at jeg måtte huske på at sist ble vi jo enige om at mine problemer var psykiske(!) Jeg måtte bytte fastlege for å få en skikkelig utredning. Mange skriver her at de er så glad for at han snakker flytende norsk. Det hjelper da lite når han er uhøflig og overkjørende. Mitt råd: Styr unna!