Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av behandlere ved Losbyveien Legesenter

Veldig kunnskapsrik

Lege: Maelyn Ignacio Torres Skrevet

Jeg kan si bare gode ord om Maelyn. Hun er dyktig og rask i kommunikasjon. Jeg ser at hun svarer også i sine fri dagene. Hun veileder bra og henviser til spesialister hvis det er nødvendig.

Jeg er veldig fornøyd med Dr. Torres

Lege: Maelyn Ignacio Torres Skrevet

Jeg har har Dr. Torres siden hun var vikar for min tidligere lege..

Hun har gått den ekstra mila for meg. Føler at hun følger meg opp på en bra måte

Topp lege

Lege: Sigurd Hammerø Mordal Skrevet

Den beste legen jeg noen gang har hatt.
Genuint interessert i jobben sin og gjør en stor innsats. Tydelig og trygg og god

e-konsultasjon

Lege: Maelyn Ignacio Torres Skrevet

e-konsultasjon fungere ikke med dr.torres. Det ta flere dager før man få svar. Så stille hun flere spøresmål og jeg besvare alle så god jeg kan og så...ingen svar mer. i sted kommer en faktura og jeg fikk ingen hjelp. Det er trist at hun behandler folk på denne måte.

Ikke så flink lege, bra businessmann

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

• Jeg besøkte han, først og fremst kom han 15 min seint,
På meg brukte han mer en 20 min, (ca 30 min) 15 av de minuttene snakket vi om Bollywood, Hollywood og cricket. Jeg fikk vite etterpå at hvis en lege bruker mer enn 20 minutter, kommer det til å bli belastet for en lengre konsultasjonstid, og skal føre til høyere kostnader. Mer av det snakk var bare unødvendig.
• De gjøre ECG på meg, jeg fikk vite at det tar 3 dager til å få svar. Man kan gjøre ECG på Apple Watch og få resultatene umiddelbart, jeg besøkte han Igjen etter 3 dager og deretter måtte betale 300kr ekstra igjen. Han snakket bare 5 min med meg, jeg følte at han ville bare få mer penger ut av meg når jeg kunne få resultatene på samme dag. Det var helt unødvendig.
• han er flink til å snakke og selge seg selv til pasienter.