Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av behandlere ved Losbyveien Legesenter

Dyktig - Hyggelig & Seriøs Lege

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Oppdaget denne vurderingssiden i dag og må bare kommentere.
Ingunn er ikke bare en dyktig - hyggelig & seriøs lege. Hun er en lege som man har stor tillitt til. Tar seg tid til å lytte om situasjoner deretter gir gode råd og veileder hva man bør gjøre for å bli bedre. Henviser videre gjerne til spesialister ved nødvendig. Man føler seg med en gang at hun bryr seg om pasienter under samtalen osv. En slik lege bør alltid finnes. Bekymrer for henne siden hun har mye å gjøre for pasienter. Anbefales veldig sterkt fra min familie !!!

Pasient i fokus

Lege: Maelyn Ignacio Torres Skrevet

Jeg har svært gode opplevelser med Maelyn Torres som min fastlege. Hun tar seg tid og lytter, samtidig som hun er rask til å henvise videre til spesialist/Ahus ved behov.
I min situasjon som "godt voksen" har mye inntruffet de siste årene, og jeg har fått en vel god oppfølging av henne. I flere tilfeller har jeg sett meg nødt for å kommunisere utenom kontortid og har fått svar selv i helger.
Jeg føler meg trygg på min fastlege at hun alltid gjør hva som kreves for meg som hennes pasient.
Mann 67 år

Uinteressert

Lege: Maelyn Ignacio Torres Skrevet

Jeg fikk et veldig godt inntrykk første gangen jeg var hos henne når hun fortsatt var vikar. Men etter at hun tok over som fastlege brydde hun seg mindre. Var ikke intressert i å høre på meg som pasient. Når jeg et år senere kontaktet henne med samme symptomer som året før, ble jeg blankt avvist om at det var noe galt, da hun ikke fant noe galt året før.

Profesjonell og imøtekommende lege!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Khuram Gulzar Ahmad har vært vår fastlege siden 2015.

Vi er veldig takknemlig for å ha en så flink lege som han.

Engasjert og dyktig

Lege: Ingunn Landmark Skrevet

Landmark ser deg, tar deg på alvor og er effektiv, men grundig. Flink til å holde fokus på deg som pasient og ikke på PC’en. Hun viser stor grad av empati og faglig trygghet. Kunne ikke hatt en bedre fastlege!