Losbyveien Legesenter

Losbyveien 34 1475 Finstadjordet

Siste vurderinger av Losbyveien Legesenter

Dårlig oppfølging

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Første inntrykket etter kegekonsultasjonen var bra egentlig, men senere viser det seg at denne legen ikke følger opp det som vi har blitt enige om.

Meget dyktig!

Lege: Pål Jerve Skrevet

Dr.Jerve har vært min fastlege i godt og vel sju år. Det har utelukkende vært en trygg, sympatisk og profesjonell behandling og oppfølging jeg har blitt til del. Jerve er grundig, lyttende og svært god til å kommunisere med sine pasienter. Hans faglige dyktighet er selvsagt en styrke jeg verdsetter høyt. Jeg håper jeg alltid får beholde min gode fastlege. Har hatt tre fastleger før ham og ingen kan måle seg med Dr.Jerve.

MEGET DYKTIG

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Byttet til Dr. Ahmad medio 2016. Fikk anbefalt denne legen og har ikke angret på at jeg byttet. Fra første dag har jeg virkelig følt at han tar meg på alvor. Jeg har fått en lege jeg stoler helt på. Jeg oppfatter han som faglig meget dyktig. Han er hyggelig, hjelpsom og lyttende. Jeg anbefaler han på det varmeste. Snakker flytende norsk.

Veldig fornøyd!

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Jeg har hatt Khuram som lege for omtrent et år, og kan ikke tenke meg noe bedre. Jeg anbefaler ham som lege da jeg er veldig fornøyd. Siden det første møtet har han vært lett å snakke med, plaget og vært opptatt av å gjøre det best for meg som pasient. Jeg føler absolutt ikke igjen bildet som beskrevet tidligere.
Bytt til Khuram - du vil ikke angre deg! =)

Et meget godt første inntrykk.

Lege: Khuram Gulzar Ahmad Skrevet

Var hos min fastlege for første gang for noen uker siden for å fjerne en p-stav. Det skal sies at jeg bærer preg av sprøyteskrekk og gledet meg heller ikke spesielt til dette lille inngrepet. Khuram er en lege som virkelig bryr seg om pasienten sin og er meget dyktig på kommunikasjon med pasienten. Gjennom hans kommunikasjon lot han meg aldri komme inne i "panikkmodusen", der en lett glemmer og puste som kan medføre til ubehagelige opplevelser som å bli kvalm, eller svime av. Takket være han kommer jeg ikke til å være like redd som jeg har vært tidligere når det kommer til så enkle ting som å ta bedøvelse eller foreta et lite inngrep. Han snakker perfekt norsk og tar seg god til til pasienten.

En fastlege jeg vil anbefale på det varmeste.