Norbo Tenzin

Autorisasjon (2013)

Norbo Tenzin er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Norbo Tenzin

Dyktig og imøtekommende

Byttet til Norbo for ca 3 år siden, og er kjempefornøyd med ham som min fastlege. Han tar seg alltid tid til å lytte, og finner beste veien videre etter mine behov. Spesielt da jeg var gravid så fikk jeg nøye oppfølging og gode råd for både svangerskapskvalme og annet ubehag. Litt kronglete å komme seg til legekontoret på Disen, men det er verdt det for en så god lege.

Dyktig og imøtekommende

Det er egentlig litt trist å bytte fastlege i sammenheng med flytting, Norbo er en av få leger jeg har hatt som gir meg intrykk av at han gjør sitt beste for å hjelpe pasientene sine, veldig hyggelig og lett å prate med.

Dyktig og effektiv lege

Fremstår som en proff og oppdatert lege. Han er også effektiv, og brukte ikke mer tid enn nødvendig. Samtidig god på kommunikasjon og møtte meg med vennlighet. Kan anbefales!

Veldig hyggelig og dyktig lege.

Jeg har vært hos Nedre Grefsen legegruppe i over 10 år og er veldig fornøyd. Hadde Doktor Jerkø før og var veldig fornøyd med han og jeg er like fornøyd med Norbo Tenzin.

En hyggelig og fantastisk dyktig lege

Legen møter meg med meget stor vennlighet og profesjonalitet. Jeg blir virkelig sett og tatt på alvor. Jeg vet at han gjør alt han kan for å gi meg den aller beste behandling og oppfølging. Jeg er trygg og kan ta opp alt jeg har på hjertet. Dette er en lege som virkelig brenner for sin jobb og som er glad i mennesker.