Wasim Shoaib Ali

Autorisasjon (2016)

Sandens Medisinske Senter Telefonnummer38 00 66 9038 00 66 ...
Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S
Wasim Shoaib Ali er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Wasim Shoaib Ali

Ikke helt bra

Jeg syns legesenteret dessverre har en svak service. Telefontiden er begrenset og det er ikke sikkert man kommer frem.

Legen er for meg ny, men virket usikker og ukonsentrert. Følte at jeg ikke fikk den behandlingen jeg trengte, og vurderer å bytte til annen lege.

Svært fornøyd. En lege som tar en på alvor og handler.

Jeg har hatt noen opplevelser av Wasim Ali som har vært svært positive, både som pårørende og som pasient. Grundig, trygg og vennlig.
Ingen plass å skrive at det er vanskelig å få kontakt med legesenteret når en jobber og ikke kan sitte med telefonen på. Og ringetidene er svært begrenset. Jeg måtte la telefonen stå på mens jeg underviste i klassen- ikke bra! Det gjelder selvsagt når det oppstår noe som ikke er "planlagt"/akutt!

Sympatisk lege

Veldig lett å prate med og som hjelper deg der han kan.
Han er effektiv og skriver mye mens du prater. Kan merke han har for mye å gjøre som med alle andre leger. Så man er ikke inne et sekund lenger enn man må.

Utrolig hyggelig lege

Jeg har hatt Wasim S. Ali som fastlege i lengre tid.Han har alltid vært blid og imøtekommende.Gode kunnskaper over et bredt spekter av plager og tilstander.Trygg,imøtekommende og forståelsesfull lege.Anbefales på det varmeste.

Null øyekontakt

Flyttet til Kristiansand og byttet fastlege. Ingen øyekontakt og snakker som om han ikke bryr seg. Bytter tilbake til den gamle fastlegen selv om jeg må ha reisevei.