Sandens Medisinske Senter

Telefonnummer38 00 66 9038 00 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 15 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sandens Medisinske Senter

Byens beste lege ☝️

Lege: Leif Steffensen Skrevet

Leif er min fast lege i over 15 år nå. Han er min første og eneste lege etter jeg har flyttet til Norge. Jeg kan ikke (og vil ikke ) sammenligne han med andre leger, det er uetisk rett og slett. Alle mennesker har sine positive og negative sider, både i arbeidslivet og privat. Dette er ikke tema. Leif som lege, har de kvalitetene jeg setter pris på: oppmerksom, høflig og forståelsesfull, møter deg alltid med et smil. Anbefaler ham som fastlege på det sterkeste og håper at han stiller opp for oss (pasienter) noen år til!! :)

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ebba Margareta Kåss Skrevet

Føler meg godt ivaretatt. Behagelig, forståelsesfull , god oppfølging og rask med tilbakemeldinger. Og, ikke minst ha ro og tid til deg.

Et fantastisk medmenneske

Lege: Leif Steffensen Skrevet

Har brukt Leif i flere år. Som fagperson og medmenneske er han ubetalelig. Føler meg alltid godt ivaretatt fra venterommet.

En lege som tar seg god tid med pasientene sine.

Lege: Leif Steffensen Skrevet

Jeg har gått hos Leif Steffensen i over 20 år, og kan ikke tenke meg en bedre lege.
Han er genuint glad i deg - både som pasient, - og ikke minst som menneske. Han behandler deg med varme og oppmerksomhet, - er flink til å lytte, og sørger for at du får en årlig helsesjekk av "søstrene på lab'en", alt etter hva som tidligere er notert i journalen din.
At Steffensen viser omsorg ved å ta seg god tid med hver enkelt pasient er bra - bortsett fra at du ofte må regne å sitte en stund på venteværelset.

Veldig veldig fornøyd med han

Lege: Leif Steffensen Skrevet

Blir alltid tatt imot med et smil og han spør alltid hvordan jeg har det.
Ekte, genuin omsorg og man føler seg virkelig ivaretatt og han har en væremåte som gjør at jeg føler meg sett og tør å åpne meg.

Første gang jeg kom til han tenkte jeg at han kan ikke være så blid og imøtekommende hver gang.Har jo erfart oppigjennom at ulike legers dagsform varierer. Men han er alltid like blid.

Han lytter men sier også sin oppriktige mening slik det skal og bør være.

Beste legen som virkelig ser sine pasienter.

Lang ventetid for å komme inn men helt greit.Alt i alt er jeg superfornøyd.

Er så glad jeg byttet til han.
Byens beste lege.