Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Hyggelig, men rare råd

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Han virker hyggelig og liker å snakke. I alle fall i starten. Dessverre så varer det ikke lenge om man ikke er enige med Dr Tsam Nguyen.

Han mente beste medisin mot smerter var å drikke risvin. Det var det ingen bivirkninger med, og det hadde han selv erfart.

Som en som har drukket litt for mye før, så måtte jeg bytte fastlege.

Fastlege som bryr seg

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Tsam er en veldig fin lege som alltid prøver å hjelpe så godt han kan. Han lytter godt til hva vi har å si før han svarer og finner tid til oppfølging senere om det skulle være behov til det. Han er i tillegg morsom :) og godt likt av barna.

Dårligste lege

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Denne legen er frekk og respektløs. Sender feil dokumenter til feil adresse. Har alltid mye kaos og uorganisert. Alltid forsinket og useriøs lege.

Svært god kompetanse, imøtekommende og hyggelig

Lege: Marius Steen Henrichsen Skrevet

Følte meg godt ivaretatt en gang jeg møtte opp til akutt time. En flink, lyttende og svært kompetent lege. Flink til å følge opp behandlingen. Lett å få tillit til en slik lege.
Anbefales på det varmeste.
Vennlige og hjelpsomme personale i resepsjonen. Lett tilgjengelig på telefon. Du må stå i kø, men når det er din tur er personalet veldig imøtekommende og vennlige.

Nysgjerrig og fremoverlent

Lege: Marius Steen Henrichsen Skrevet

Trygg fastlege som er imøtekommende og kompetent. Han virker å ha mye kunnskap, samtidig som han er ydmyk og god å prate med.