Sandens Medisinske Senter

Kontakt

Telefonnummer38 00 66 9038 00 66 ...
Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(89)
89 vurderinger
Tilgjengelighet
(73)
73 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(77)
77 vurderinger
Service
(69)
69 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Sliten og uinteressert, lite fungerende kontor

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Sandens medisinske senter har som regel nesten fullt venteværelse, jeg må alltid vente minimum 45-60 min, selv ved time på morgenen. Resepsjonen har veldig begrenset åpningstid på tlf og er ofte sure/slitne på tlf ved helt vanlige henvendelser. Mulig det er pga dårlige rutiner eller dårlig arbeidsmiljø at de plutselig har skiftet ut alle ansatte i resepsjonen/laben. Har tidligere opplevd at de i resepsjonen har kommet med helsevurdering de ikke burde da det er legens oppgave, trolig siden legen ikke har tid.

Mtp personvern så er det ugreit at hele venterommet kan høre alt som blir sagt mellom en pasient som hører dårlig og en lege som har kontor nærme venterommet.

Nicolay er hyggelig nok, men virker overarbeidet og sliten. Har opplevd at han kommer med litt utdatert teori om hvordan sykdommen min er, i stedet for å lytte til hva jeg kjenner at kan hjelpe meg (og som er beskrevet i nyere forskning han ikke virker interessert i å høre om). Jeg må be om å få ta konkrete blodprøver jeg trenger jevnlig, da legekontoret ikke har rutiner for å følge opp dette. Rutinen er at man etter blodprøve ber om blodprøveresultater når disse foreligger, og at man selv påpeker verdier utenfor referansene, da det tar unødvendig lang tid før legen eventuelt oppdager det.

Jeg står på venteliste for en annen lege, mest fordi Sandens medisinske senter ikke er en hyggelig opplevelse.

Hyggelig, troverdig og profesjonell

Lege: Marius Steen Henrichsen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Vikar for min fastlege i en akuttsituasjon. Legen var svært imøtekommende, omsorgsfull og profesjonell. Spurte på en grei måte, forklarte tydelig, og var lyttende. Og jeg satte pris på hans direkte måte. Jeg hadde sykt med smerte et tidspunkt, og jeg syns han håndterte meg som pasient på en utmerket måte, da jeg ikke var lett å ha med å gjøre hele tiden. Honnør og blomster til legen. (Jeg svarer ikke på alle spørsmål da jeg kom inn akutt, en ulykke)

Fornøyd

Lege: Wasim Shoaib Ali Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig bra kommunikasjon, jeg var veldig fornøyd, han forstår meg helt bra minst jeg er ikke så flink på norsk og hjelpe meg mye

Flink men utilgjengelig

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Flink og effektiv lege, men umulig å få time når man trenger det. Er opp mot 2 måneder ventetid for en vanlig legetime. I tillegg er det vanskelig å komme igjennom på tlf til senteret.(noe som ikke nødvendigvis er hans feil.)
Når man må først sitte å vente 40 min+ på tlf for så å vente på legetime i flere måneder, velger man fort heller bare å bli hjemme og krysse fingrene for at det går over…

Overlegen og frekk

Lege: Henriette Marie Nordahl Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Fremstår som kvass, har ikke forberedt seg på hva timen skal handle om og generelt overlegen. I tillegg at det virker som det er en «byrde» å komme dit og at hun har dårlig tid.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Tilgangen varer i 24 timer. Kjøpet er en engangsbetaling.