Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Han lytter og ser deg og er faglig dyktig.

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Jeg har brukt han 1år, han både lytter å ser meg.
Han viser forståelse og tar tak i problemene på en faglig trygg og god måte..
Og veldig god til og formidle hva som skjer...
Føler meg hørt sett og godt ivaretatt og trygg på legen.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Steffen Normand Jensen Skrevet

Selv om jeg har et komplekst og omfattende og langvarig sykdomsbilde tar Dr Normand meg alltid seriøst. Jeg blir møtt med respekt og forståelse og han er god på å kommunisere- jeg føler meg sett og forstått
som igjen gir trygghet. Jeg forlater alltid hans kontor litt mer oppløftet enn da jeg kom inn- samme hvor travelt det kan være evner han å være 100% tilstede og setter seg raskt inn i pasientens situasjon. Vissheten om dette holdepunktet bidrar til trygghet og på dette kontoret og til han kan jeg komme som jeg er- Diskresjon er også et pluss- at kontoret har et lite rom slik at man i luken kan snakke uforstyrret. Jeg bytter aldri selv om jeg må kjøre helt fra Arendal. Kontoret tilbyr også videokonsultasjon

Trygg og lyttende.

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Omtenksom og lyttende, behagelig og høflig. Virker genuint interresert og faglig dyktig uten arroganse som ofte er tilfelle innen dette yrket.

En fantastisk lege

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Helt utrolig dyktig i sin jobb. Her føler man seg trygg, blir både hørt og sett. Anbefaler denne legen på det aller varmeste 😄👍

Travel og lite empatisk

Lege: Steffen Normand Jensen Skrevet

Hatt en "time" hos denne legen, varte ca 10-15 min. Med sjelden sykdom og behov for trygghet og forutsigbarhet, ble dette helbom.
Grunnen til mitt legebytte var at min lege gjennom mange(20) år, gikk ut i langvarlig permisjon.
Jeg har nå byttet tilbake, og går heller til vikarer en tid enn til en lege som ikke ser meg og mine utfordringer.

For meg ga altså denne legen lite trygghet.

Dette er en Pluss-tjeneste.