Sandens Medisinske Senter

Telefonnummer38 00 66 9038 00 66 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Dronningens gate 15 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Sandens Medisinske Senter

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Steffen Normand Jensen Skrevet

Jeg har alltid blitt tatt godt imot. Bruker god tid på meg å tar de nødvendige testene. Da jeg har vært mye syk en periode fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne komme ned når jeg trengte det, selvom jeg ikke hadde time. Har full tiltro til meg og at jeg også selv vet hva jeg trenger. Har aldri hatt en så tillitsfull og forståelsesfull lege tidligere. Anbefales på det sterkeste.

Eledig pasienthåndtering

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Forsøkt å nå fastlege pr telefon fire ganger på en uke. Ringer til slutt legevakt, som igjen ringer legen. Legevakt får tak i legen og jeg får beskjed om å komme inn. Blir så glemt på et undersøkelsesrom.

Dette er håpløst.

Dyktig

Lege: Steffen Normand Jensen Skrevet

Min erfaring og resultat av behandlinger forteller at han er dyktig. Han er også veldig til stede, dvs at han lytter og engasjerer seg i hva jeg som pasient forteller han.

middelmådig

Lege: Steffen Normand Jensen Skrevet

God til vanlig helsesjekk, og vanlig sykdom. Men når det kommer til ting han ikke forventer, kan han bli svært stresset.
Har dårlig tid? jeg vil ikke anbefale han ved kompliserte diagnoser, eller ved secon opinions.
Blir fort stresset

Flink og sympatisk, -til å stole på!

Lege: Steffen Normand Jensen Skrevet

En sympatisk lege, som utviser tillit. Profesjonell, tar alt på alvor, og har et glimt i øyet. Svært fornøyd etter å ha hatt samme lege i over 30 år. Kan virkelig anbefales.