Sandens Medisinske Senter

Dronningens gate 15 4610 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sandens Medisinske Senter

Meget bra

Lege: Marius Steen Henrichsen Skrevet

Lyttende og forståelsesfull. På saken og alltid et smil. Tillitsvekkende. Dette kan jeg si etter 2 besøk.

Hyggelig og investert lege

Lege: Marius Steen Henrichsen Skrevet

Byttet til han da jeg er nyinnflytta til Kristiansand.

Jeg har generelt nokså gode erfaringer med leger opp gjennom men føler likevel att denne legen er nivået over alle jeg har hatt til nå! Tar mine problemer og spørsmål på alvor selv om de noen ganger i mitt eget hode kan virke noe «hypokonder». har til nå kun gått av psykisk årsaker men føler meg alltid tatt seriøst og sett som menneske.
Kommer med kritiske spørsmål, positive og konstruktive tilbakemeldinger som jeg føler er godt og omtenksomt. Vært lite ventetid og føler han tar seg tid til meg når eg er der.

Er det noe han ikke kan hjelpe med hjelper han meg gjerne med å kontakte andre instanser for dette.

Litt redd for å anbefale slik att han skal bli «fullbooka» men absolutt en lege verdt å vurdere om man er på jakt etter en ny fastlege.

Elendig

Lege: Jørgen Nicolay Hægg Christiansen Skrevet

Ofte ikke mulig å få tak i, å få ut en resept kan ta alt i fea 2-8 dager.
Selv om jeg ringer inn de stakkarslige 60 minuttene de har tlf linja oppe så får jeg svar om at det skal bli fiksa men ender opp med at det ikke skjer.

Hyggelig, men rare råd

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Han virker hyggelig og liker å snakke. I alle fall i starten. Dessverre så varer det ikke lenge om man ikke er enige med Dr Tsam Nguyen.

Han mente beste medisin mot smerter var å drikke risvin. Det var det ingen bivirkninger med, og det hadde han selv erfart.

Som en som har drukket litt for mye før, så måtte jeg bytte fastlege.

Fastlege som bryr seg

Lege: Tsam Nguyen Skrevet

Tsam er en veldig fin lege som alltid prøver å hjelpe så godt han kan. Han lytter godt til hva vi har å si før han svarer og finner tid til oppfølging senere om det skulle være behov til det. Han er i tillegg morsom :) og godt likt av barna.