Johan Runar Bro Sundin

Autorisasjon (2009)

Johan Runar Bro Sundin er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Johan Runar Bro Sundin

Tar meg på alvor

Veldig fornøyd med Johan Sundin. Tar meg alltid ordentlig på alvor. Tar seg alltid tid nok til å se hele bildet. Og har oppdaget flere ting andre leger har oversett, som var noe alvorlig.

Empatisk, trygg fastlege

En svært dyktig, trygg og empatisk fastlege.
Her blir du møtt med sympati, gode faglige vurderinger og viktigst av alt reflekterende problemløsning i samarbeid med pasienten. Johan har en særegen evne til å lytte som for pasienten virker særdeles betryggende.

Jeg har aldri følt meg så godt ivaretatt som jeg gjør her.

Trygg

Har hatt Sundin som fastlege i over 2 år og er svært fornøyd. Er ingen enkel pasient, fordi jeg er lege selv. Vi kan være uenige, men det provoserer ham tilsynelatende ikke. Jeg er så glad for at Johan Sundin er min fastlege. Han er relativt ung (i 40 årene), jeg blir snart 70 år og fremdeles yrkesaktiv.

Empatisk & flink

God til å lytte. Føler seg sett, og er alltid bedre til mots etter en time med Johan. Hyggelig og nøyaktig.

Lydhør og trygg

Sundin er et stort fremskritt fra sin arrogante forgjenger som sluttet etter en kort periode ved samme legekontor. Sundin er lydhør, undersøkende, tar seg tid og gir inntrykk av å ha et helhetlig perspektiv, ikke bare symptomjakt. Behandling er en kombinasjon av klassisk legehjelp og selvhjelpstips som fremstår som en bærekraftig kombinasjon. Noe mindre handlekraftig på telefonkonsultasjon (Covid-19-titak) enn live.