Legene i Oscarsgate 12

Oscars gate 12 0352 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Oscarsgate 12

Bortkastet tid

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Veldig hyggelig men oveflatisk. Jeg kom med mesenterisk panikulitt, smerter. Ble ikke undersøkt, fikk pepsiduo.

Så hyggelig, imøtekommende og omsorgsfull

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Virkelig den hyggeligste legen jeg noengang har møtt! Ikke nok med at hun hører på hva du føler, hun anbefaler flere løsninger, snakker ordentlig med deg, kommer med mye mer hjelp enn det hun trenger utifra jobben! Fikk meg til å føle meg så varm og ivaretatt, hjalp med å se på tilbud, booket time raskt, og fikk meg til å føle meg superviktig og iveretatt!

Tusen takk :)

Ikke fornøyd

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Noe av det jeg skriver her er kanskje ikke Anettes feil, men heller "systemets", men her er likevel min opplevelse:
Jeg går alltid ut av timene fra Anette med en generell følelse av ikke å bli møtt. Heller ikke at mine fysiske (eller psykiske) symptomer blir anerkjent. Hun er veldig tilbakeholden på å henvise videre til spesialister eller personer som kan ha mer kunnskap eller i det hele tatt å ta prøver. Hun virker i det hele tatt uvillig til å finne ut av de bakenforliggende problemene til mine symptomer, til tross for at hun praktiserer i antroposofiens ånd. Jeg opplever henne dessverre som falskt hyggelig/ empatisk (hun prøver...) og lite fleksibel eller lyttende. Det positive og unike med henne er selvfølgelig at hun er en av ytterst få som har kunnskap om og kan skrive ut antroposofisk medisin, noe svært verdifult. Ut over det vil jeg ikke anbefale henne. Legekontoret ellers er både hyggelig, ryddig og fint og jeg krysser fingrene for nye antroposofiske leger i fremtiden!

Meget bra!

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Jeg har hatt Anette som lege i 25 år og har alltid fått meget god oppfølging. Anette ser meg som pasient, lytter, og kommer med kloke råd.

Lytter ikke

Lege: Anette Katharina Bender Skrevet

Hadde en lege i over 30 år som dessverre fik av med pensjon. Stod lenge på venteliste hos Bender og gledet meg. Ønsker antroposofisk lege og urter etc heller enn piller.

Ble skuffet allerede på første konsultasjon og følte meg ulykkelig fordi jeg opplevde at hun ikke egentlig var interessert i å lytte til meg. Følte at hun ovenfra og ned ville belære meg om det hun mente og hun ble irritert og himlet med øynene når jeg spurte om noe jeg ikke forstod. Egentlig ganske fordomsfull. Kanskje hun ikke er interessert i å ha meg som pasient?