Amir Iqbal

Autorisasjon (2013)

Amir Iqbal er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Amir Iqbal

God fysisk, dårlig over nett

Har hatt Amir som fastlege i noen år nå og har hatt både gode og dårlige opplevelser. Han kan være vanskelig å ha med å gjøre når det kommer til medisinvurdering, og jeg føler at han ikke tar mine smerter på alvor. Han er derimot flink i fysiske møter, men det faller helt sammen ved behov for e-konsultasjoner.

Engasjert og lyttende

Beste fastlegen jeg har hatt, med god margin. Lytter alltid og gjør alltid grundig arbeid. Har alltid tatt meg seriøst enten det er små eller store plager.

Dyktig lege

Meget flink lege som hører på og følger opp pasienten. Er tilgjengelig og svarer raskt på meldinger via helsenorge.
Føler meg meget trygg som pasient!

Ærlig og flink lege

Amir er en ærlig og flink fastlege. Han hører på deg som pasient og gjør sitt beste for å hjelpe deg. Jeg var litt usikker, men etter en periode vil jeg si at jeg er veldig fornøyd! Hvis du er i tvil bør du definitift velge amir. Han kan faget sitt og gjør sitt beste. Han bruker god tid og snakker ikke imunn som andre mindre gode fastleger, dette er en ærlig og redelig kar.

Hilsen pasient 21 år.

Hjelpsom

Går langtid med samme plage, og Amir altig ar tilenglig på helsenorge og hjelper hvor bra han kan. Anbefaler.