Nina Lindstad

Medisinsk Senter Fornebu

1991

Medisinsk Senter Fornebu Telefonnummer67 59 06 3667 59 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forneburingen 209 1364 Fornebu
Nina Lindstad er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nina Lindstad

"Vent og se"-approach

Nina har en veldig "vent og se"-tilnærming. Nesten hver gang man kommer til henne får man beskjed om å vente og se og komme tilbake senere. Opplever at hun skyver på problemer og ikke er grundig nok til å sette en diagnose eller forstå problemet ved første besøk. I mitt tilfelle holdt det på å gå galt en gang.

Dessverre deler hun liste med Kim Dysthe, som er en svært god lege, som gjør at jeg ikke ønsker å bytte fastlege.

Bestemt

Holder seg til en viss grad profesjonell, men tar ikke ordentlig tak i problemet og føler hun bryr seg relativt lite om mitt velværet.

Usikker

Har hatt Dr. Lindstad som fastlege i 2 år, men nå ser jeg meg nødt til å bytte lege. Hun er en dårlig lytter, virker ofte fjern, unngår ubehageligheter / hopper over vanskelige temaer og jeg opplever henne som en lettvekter. Hun virker usikker og har mer fokus på skjermen enn på meg. Mulig hun trippelsjekker diagnoser på nettet, men jeg ønsker en lege med bedre mellommenneskelig egenskaper som har fokus på pasienten. Synes også hun virker feig og utrygg.

Udelt positivt !

Ved mine behov for legetjenester, har vi i fellesskap funnet ut geniale løsninger for meg som pasient. Litt streng mot meg, men det må jeg forvente da jeg ikke er fornuftig helse messig. Etter 20 år vil jeg aldri bytte. Dr. Nina Lindstad har den faglige, den forståelselsfulle, og de gode råd jeg trenger når jeg har en samtale om meg og mine behov.

Dessuten har jeg aldri eller sjelden opplevd at legetime har vært nevneverdig forsinket - stort sett har jeg kunnet stille klokka etter fastlegen min!

Legen som mister fokus , lyter ikke og kan litt av hvert og ingenting grundig

Har dårlig erfaring med henne - mulig det er kjemi men synes ikke at en lege skal anbefale å gå på nettet for å søke massasje spesialist heler si at det ikke er nødvendig når man ber om å ta blodprøve for å være sikker på et eller annet