Nina Lindstad

Autorisasjon (1991)

Nina Lindstad er en av 109 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nina Lindstad

Vennlig og trygg

Nina er alltid vennlig og imøtekommende, og jeg føler at hun ser meg og ønsker å hjelpe meg så godt hun kan. Jeg stoler på hennes råd og veiledning.

Det er aldri lang ventetid på å komme inn til legen, prøvesvar kommer svært raskt og legesenteret fremstår effektivt og profesjonelt

Det eneste jeg kan sette fingeren på er at det kan være vanskelig å få time hos henne, men da pleier det være veldig greit å få time hos en av hennes kollegaer.

Lite positivt

Har gjentatte ganger vist at hun ikke er til å stole på. Man må selv passe på at hun gjør jobben sin, noe som ikke er ideelt når det er snakk om en fastlege.

svak mentaliseringsevne

Hadde forsåvidt tid, men jeg følte ikke at hun lyttet til mine ønsker og behov.
Virket til tider for stresset til å være til stede for meg som pasient. Anbefalte meg en behandling, som jeg takket nei til, men istedenfor å godta mitt nei, så tok hun opp sitt ønske om denne behandlingen for meg gang på gang, når jeg kom for å snakke om andre ting, som da måtte vente.

"Vent og se"-approach

Nina har en veldig "vent og se"-tilnærming. Nesten hver gang man kommer til henne får man beskjed om å vente og se og komme tilbake senere. Opplever at hun skyver på problemer og ikke er grundig nok til å sette en diagnose eller forstå problemet ved første besøk. I mitt tilfelle holdt det på å gå galt en gang.

Dessverre deler hun liste med Kim Dysthe, som er en svært god lege, som gjør at jeg ikke ønsker å bytte fastlege.

Bestemt

Holder seg til en viss grad profesjonell, men tar ikke ordentlig tak i problemet og føler hun bryr seg relativt lite om mitt velværet.