Nina Lindstad

Medisinsk Senter Fornebu

1991

Medisinsk Senter Fornebu Telefonnummer67 59 06 3667 59 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Forneburingen 209 1364 Fornebu
Nina Lindstad er en av 107 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nina Lindstad

Bestemt

Holder seg til en viss grad profesjonell, men tar ikke ordentlig tak i problemet og føler hun bryr seg relativt lite om mitt velværet.

Usikker

Har hatt Dr. Lindstad som fastlege i 2 år, men nå ser jeg meg nødt til å bytte lege. Hun er en dårlig lytter, virker ofte fjern, unngår ubehageligheter / hopper over vanskelige temaer og jeg opplever henne som en lettvekter. Hun virker usikker og har mer fokus på skjermen enn på meg. Mulig hun trippelsjekker diagnoser på nettet, men jeg ønsker en lege med bedre mellommenneskelig egenskaper som har fokus på pasienten. Synes også hun virker feig og utrygg.

Udelt positivt !

Ved mine behov for legetjenester, har vi i fellesskap funnet ut geniale løsninger for meg som pasient. Litt streng mot meg, men det må jeg forvente da jeg ikke er fornuftig helse messig. Etter 20 år vil jeg aldri bytte. Dr. Nina Lindstad har den faglige, den forståelselsfulle, og de gode råd jeg trenger når jeg har en samtale om meg og mine behov.

Dessuten har jeg aldri eller sjelden opplevd at legetime har vært nevneverdig forsinket - stort sett har jeg kunnet stille klokka etter fastlegen min!

Legen som mister fokus , lyter ikke og kan litt av hvert og ingenting grundig

Har dårlig erfaring med henne - mulig det er kjemi men synes ikke at en lege skal anbefale å gå på nettet for å søke massasje spesialist heler si at det ikke er nødvendig når man ber om å ta blodprøve for å være sikker på et eller annet

Flink lege, som deler liste med en annen veldig flink lege :)

Jeg har tidligere hatt med Lindstad å gjøre noen ganger da hun jobbet på et annet legesenter, og jeg stiller meg bak de andres vurderinger. Faglig flink, direkte og omsorgsfull. Flink med psykiske ting.

Hun deler liste med Dr. Kim Dysthe, som nok har litt bedre tid. Han hadde jeg tidligere som fastlege i mange år til han sluttet der han var, og jeg går absolutt god for han også. Lytter, ser på deg, tar deg seriøst og undersøker skikkelig. Veldig behagelig vesen, også dyktig på det pykiske. Jeg var hos han for noen dager siden, og han husket meg bemerkelsesverdig godt selv om vi ikke hadde sett hverandre på noen år. Dette er to helt supre leger.