Nina Lindstad

Tlf: 67 59 06 36 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Nina Lindstad er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nina Lindstad

Udelt positivt !

Ved mine behov for legetjenester, har vi i fellesskap funnet ut geniale løsninger for meg som pasient. Litt streng mot meg, men det må jeg forvente da jeg ikke er fornuftig helse messig. Etter 20 år vil jeg aldri bytte. Dr. Nina Lindstad har den faglige, den forståelselsfulle, og de gode råd jeg trenger når jeg har en samtale om meg og mine behov.

Dessuten har jeg aldri eller sjelden opplevd at legetime har vært nevneverdig forsinket - stort sett har jeg kunnet stille klokka etter fastlegen min!

Legen som mister fokus , lyter ikke og kan litt av hvert og ingenting grundig

Har dårlig erfaring med henne - mulig det er kjemi men synes ikke at en lege skal anbefale å gå på nettet for å søke massasje spesialist heler si at det ikke er nødvendig når man ber om å ta blodprøve for å være sikker på et eller annet

Flink lege, som deler liste med en annen veldig flink lege :)

Jeg har tidligere hatt med Lindstad å gjøre noen ganger da hun jobbet på et annet legesenter, og jeg stiller meg bak de andres vurderinger. Faglig flink, direkte og omsorgsfull. Flink med psykiske ting.

Hun deler liste med Dr. Kim Dysthe, som nok har litt bedre tid. Han hadde jeg tidligere som fastlege i mange år til han sluttet der han var, og jeg går absolutt god for han også. Lytter, ser på deg, tar deg seriøst og undersøker skikkelig. Veldig behagelig vesen, også dyktig på det pykiske. Jeg var hos han for noen dager siden, og han husket meg bemerkelsesverdig godt selv om vi ikke hadde sett hverandre på noen år. Dette er to helt supre leger.

Lindstad har jeg hørt om men ikke møtt..

Har vært hos fastlegen min 5-6 ganger siste året men aldri fått time hos Lindstad. Unnskyldningen fra legesenteret er at hun er bedriftslege også å derfor mindre tillgjengelig.

Dyktig, trygg og erlig

Lindstad har vært en god støtte for meg i perioder med ulike psykiske plager. Hun tar seg tid og kommer med konkrete og konstruktive forslag. Hun tørr å si meg i mot når hun ikke er enig, fordi som hun vil meg vel og ivaretar samtidig mitt perspektiv. Jeg har beholdt henne i 4 år etter at jeg flyttet, men må nå bytte da jeg er etablert på fast adresse og reiseveien begynner å bli for belastende. Håper jeg klarer å finne en like god lege igjen.

Mistet fokus

Lindstad var min fastlege frem til nå. Jeg opplevde hun som hyggelig og engasjert, men det veide ikke opp for de negative opplevelsene sist, dårlig tid og stress skal ikke gå ut over dialog og pasientbehandling. Ba meg om å raske på når jeg var igang med å kle av meg! Må nå bytte fastlege.

Flink lege

Lindstad er en flink lege, som er til å anbefales. Hun er vennlig og flink.

Mye fravær

Tilgjengeligheten ønskes bedret. Mye fravær/ permisjoner

Utrolig flink

Legen er meget flink, har lang erfaring og bruker mye tid på pasienten. Er alltid disponibel, er snill og mottar tlfsamtaler for at man slipper å komme når det er et lite spørsmål.
Henviser til spesielle leger hvis hun er i tvil, hun anbefaler dyktige helsepersonell ved behov.
Den beste legen jeg har hatt. Hun er omtenksom, flink og profesjonell.

Dette er oppskriften på en fastlege

Hun lytter til deg som pasient og ser nytten av dialog. Hun er grundig og kunnskapsrik. Utfører de undersøkelser som trengs og er løsningsorientert. Er i tillegg idrettslege.

hun er hyggelig, hjelpsom, men av og til litt liten tid.

har nylig byttet fast lege til Nina Lindstad, og er meget fornøyd.

Hun ser deg

Nina tar seg god tid. Hun tenker utenfor boksen når det gjelder behandling, og er opptatt av hvordan du har det ut over plage/problem. Jeg føler meg trygg og sett hos Nina.

Føler meg veldig trygg med Nina Lindstad

Hun tar seg tid og utfører alle sjekker og tester for at jeg til enhver tid skal føle med trygg! Hun bryr seg om meg som person og vil det beste for meg. Tar sg tid og lytter! Jeg byttet til Nina som fastlege! Og kommer aldri til å bytte!

Flink til å lytte

Jeg er fornøyd med fast legen min. Hun er nøye og flink til å lytte.
Dessuten er hun flink til å sende videre hvis det er noe. Kommer med gode råd.
Veldig hyggelig og blid person.

Tillit,humor og proffesjonalisme

Nina har vært min fastlege nå innpå 10 år. Ingen annen lege har jeg hatt en slik tillit til og kunne stole på til den grad jeg kan med Nina. Alt kan snakkes om og hun er veldig proffesjonell og kompetent. Samt at hun har humor. Det er alltid et smil og en morsom kommentar på lur.
Anbefales på det beste, jeg kommer ikke til å bytte lege selv om jeg bor mange mil unna!

Lytter, gir seg tid, henviser til spesialist ved behov

Har hatt henne som lege i mange år,har aldri vært inne på tanken å bytte.

En veldig god og tillitsfull lege

Hun er veldig profesjonell, lett å prate med, utfører god service. En man føler seg veldig vel med.

Dyktig og nøyaktig lege.

Jeg er svært fornøyd med dr Nina Lindstad. Jeg byttet fra et annet legesenter.
Hun er meget grundig . Hun lytter og har klare konklusjoner som følges opp.
Jeg har hatt henne som fastlege i sart 3 år og er meget fornøyd,
Legesenteret er ryddig og effektivt. min beste anbefaling

Er fornøyd!

Flink og gir deg oppmerksomhet. Har vært hos hun 2 ganger.

En kjempegod fastlege!

Nina har vært min fastlege i flere år, og jeg er veldig fornøyd med hennes måte å ta i mot meg og mine plager. Jeg opplever at hun både bryr seg, engasjerer seg og utrykker empati.