Nina Lindstad

Forneburingen 209 1364 Fornebu
Nina Lindstad er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nina Lindstad

Udelt positivt !

Ved mine behov for legetjenester, har vi i fellesskap funnet ut geniale løsninger for meg som pasient. Litt streng mot meg, men det må jeg forvente da jeg ikke er fornuftig helse messig. Etter 20 år vil jeg aldri bytte. Dr. Nina Lindstad har den faglige, den forståelselsfulle, og de gode råd jeg trenger når jeg har en samtale om meg og mine behov.

Dessuten har jeg aldri eller sjelden opplevd at legetime har vært nevneverdig forsinket - stort sett har jeg kunnet stille klokka etter fastlegen min!

Legen som mister fokus , lyter ikke og kan litt av hvert og ingenting grundig

Har dårlig erfaring med henne - mulig det er kjemi men synes ikke at en lege skal anbefale å gå på nettet for å søke massasje spesialist heler si at det ikke er nødvendig når man ber om å ta blodprøve for å være sikker på et eller annet

Flink lege, som deler liste med en annen veldig flink lege :)

Jeg har tidligere hatt med Lindstad å gjøre noen ganger da hun jobbet på et annet legesenter, og jeg stiller meg bak de andres vurderinger. Faglig flink, direkte og omsorgsfull. Flink med psykiske ting.

Hun deler liste med Dr. Kim Dysthe, som nok har litt bedre tid. Han hadde jeg tidligere som fastlege i mange år til han sluttet der han var, og jeg går absolutt god for han også. Lytter, ser på deg, tar deg seriøst og undersøker skikkelig. Veldig behagelig vesen, også dyktig på det pykiske. Jeg var hos han for noen dager siden, og han husket meg bemerkelsesverdig godt selv om vi ikke hadde sett hverandre på noen år. Dette er to helt supre leger.

Lindstad har jeg hørt om men ikke møtt..

Har vært hos fastlegen min 5-6 ganger siste året men aldri fått time hos Lindstad. Unnskyldningen fra legesenteret er at hun er bedriftslege også å derfor mindre tillgjengelig.

Dyktig, trygg og erlig

Lindstad har vært en god støtte for meg i perioder med ulike psykiske plager. Hun tar seg tid og kommer med konkrete og konstruktive forslag. Hun tørr å si meg i mot når hun ikke er enig, fordi som hun vil meg vel og ivaretar samtidig mitt perspektiv. Jeg har beholdt henne i 4 år etter at jeg flyttet, men må nå bytte da jeg er etablert på fast adresse og reiseveien begynner å bli for belastende. Håper jeg klarer å finne en like god lege igjen.