Nina Lindstad

Autorisasjon (1991)

Nina Lindstad er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Nina Lindstad

Kjempeflink lege

Nina er både kompetent og saklig, i tillegg til at hun er omsorgsfull og grundig. Har ikke hatt noen problemer med å få time hos henne og det har vært kort ventetid. Alt jeg har kommet med har blitt tatt på alvor og jeg har følt meg veldig godt ivaretatt.

Dårlig opplevelse - blir ikke hørt

Jeg følte meg ikke hørt foran en person som var kanskje stresset. I tillegg er det mentalitet med "vente å se" uten å høre på hva jeg har å si, noe som jeg er uenig i. Etter min insistering, følte jeg at fastlegen hørte litt men det krever stor tålmodighet fra pasienten side.

Vennlig og trygg

Nina er alltid vennlig og imøtekommende, og jeg føler at hun ser meg og ønsker å hjelpe meg så godt hun kan. Jeg stoler på hennes råd og veiledning.

Det er aldri lang ventetid på å komme inn til legen, prøvesvar kommer svært raskt og legesenteret fremstår effektivt og profesjonelt

Det eneste jeg kan sette fingeren på er at det kan være vanskelig å få time hos henne, men da pleier det være veldig greit å få time hos en av hennes kollegaer.

Lite positivt

Har gjentatte ganger vist at hun ikke er til å stole på. Man må selv passe på at hun gjør jobben sin, noe som ikke er ideelt når det er snakk om en fastlege.

svak mentaliseringsevne

Hadde forsåvidt tid, men jeg følte ikke at hun lyttet til mine ønsker og behov.
Virket til tider for stresset til å være til stede for meg som pasient. Anbefalte meg en behandling, som jeg takket nei til, men istedenfor å godta mitt nei, så tok hun opp sitt ønske om denne behandlingen for meg gang på gang, når jeg kom for å snakke om andre ting, som da måtte vente.