Farkad Mahmoud Abdal-Razzak

Tlf: 51 66 42 18 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Farkad Mahmoud Abdal-Razzak er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Farkad Mahmoud Abdal-Razzak

Anbefales ikke.

Farkad har liten forståelse for problemer og ønsker å løse alt ved hjelp av mer piller. Sjekker sjelden hva som faktisk er årsaken til problemene.
Ville ikke anbefalt han til noen. Har byttet lege.

snill og morsom lege

jeg føler meg sett og hørt av legen, han er der for å hjelpe. jeg anbefaler dr. abdal veldig mye:) personalet er også hyggelige:)

Empatiløs lege-anbefales ikke

Han tar ikke det du sier på alvor. Viser ingen empati. Anbefaler ikke han som fastlege.
Valgte å bytte fastlege.

Tar pasienten på alvor, lyttende, hjelpsom

God respons på problembeskrivelser, støtter pasienten, kan bli bedre på helheten i behandlingen, vanskelig å nå kontoret enkelte ganger, savner hjemmeside og muligheten til å bestille time elektronisk

Ikke til å anbefale

Han er flink til å henvise videre hvis det er noe. Men du får veldig liten tid inne hos han. Så da føler jeg igjen at du blir ikke skikkelig hørt, noe som jeg anser er viktig hos en fastlege. Ventetiden kan og bli i det lengste laget til tider. Men alt dette her gjenspeiler seg kanskje med at legen har veldig mange pasienter i forhold til andre leger. Og da blir det gjerne slik. Jeg anbefaler ikke denne legen, og jeg måtte selv se meg nødt til å bytte fastlege.

Terningkast 2

Faglig flink og hyggelig. Fantastisk fastlege!

Tar seg god tid og gjør grundige undersøkelser. Kontakter spesialister for råd ved behov. Har god dialog med passient. Sannsynligvis den beste fastlegen jeg har hatt. Kjempebli og hyggelig jente i resepsjonen. tar seg tid til å forklare på en enkel og god måte. Annbefales på det sterkeste.

Morsom Lege;-D

han er en morsom og veldig høflig lege,jeg liker ham godt;-Dhan har hjulpet meg mye med mine problemer,å sendt meg videre til spesialister.kansje litt liten tid,men sånn er det hos andre leger oxo.snakker bra norsk.ikke alltid jeg skjønner hva sekretærene hans sier,må lære seg bedre norsk for å være sekretær på et legekontor syns jeg.men ellers er han en topp lege,som jeg akter å beholde;-D

Ikke til å anbefale

Jeg har gått til Farkad siden den siste legen sluttet (Karim). Til å begynne med virket han som en mann som ikke var særlig empatisk. Jeg har komt med mangen bekymringer over årene, som har blitt avvist, og som jeg måtte fikse selv ved å se en lege innen alternativ medisin. Han er ofte forsinket til timene sine, og jeg har til nå aldri opplevd å komme inn på min time presist, og jeg må ofte gjerne vente 15 til 20 minutter før jeg kommer inn. Når det kommer til å få tak i ham på telefon, må du regne med å sitte å ringe i godt og vel opp til 30 minutter etter åpningstid. Sekretærene han har for øyeblikket, har lite til ingen kompetanse med nålen, og som oftest vil du helst at legen helst skal stikke deg.

Men når du først blir kjent med ham, kan han være en ok kar. Når det kommer til hans norsk språklig, så har han vel nok kunnskap om språket til å gjøre seg forstått.

Beste Legen

Hei Jeg synes at han er veldig dyktig og god lege. Når det gjelder dårlig med tid ovs. Eg synes det mye ventetider hos andre leger enn hos han. selv om han har dårlig tid med pasienter så gjør han alt som skal gjøres. Han hjelper flere pasienter for å gi dem beste mulig hjelp. Det har vært dårlig med sekretærene i 2012,men dere som ikke vet så har han 2 sekretærer. SÅ alt skal komme på plass, ingen sure i skanken ivertfall. Grunnen til han har åpen 4 dager i uken fordi han er på helsestasjonen hver onsdager. Det er nok ikke han feil, men hørte at det visst åpne på onsdager for å ta kun blodprøver ;)

Lege

Jeg har han som fast lege siden han tok legekontoret etter siste legen før ham. Han er dyktig, snakker veldig godt norsk,
Han viser sine patienter videre umiddelbart til egnede spesialsster.

Har bare god erfaring med ham som fastlege.

Faglig flink, kommunikasjonen noe mangelfull

Jeg er selv ganske så frisk og har vært innom med en sak som trengte spesialist og ellers med vrikka bein og vanlige halsvondter ol.

Han snakker ikke alltid like tydelig norsk, og besøkene går ganske fort.

Det har stort sett vært lett å få en time hos ham.

Dette er er ett kontor med bare en lege og såvidt jeg husker jobber han bare tre dager i uka, det er litt stress når man skal bestille time.

En lege som ikke tok meg på alvor.....

En lege som ikke tok meg på alvor. Han er flink til å lytte men gjør ikke så mye med det du sier. Det kunne også være vanskelig å få en time. Damen i skranken var også nokså sur.....