Farkad Mahmoud Abdal-Razzak

Holbergs gate 15 4306 Sandnes
Farkad Mahmoud Abdal-Razzak er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Farkad Mahmoud Abdal-Razzak

Empatiløs lege-anbefales ikke

Han tar ikke det du sier på alvor. Viser ingen empati. Anbefaler ikke han som fastlege.
Valgte å bytte fastlege.

Tar pasienten på alvor, lyttende, hjelpsom

God respons på problembeskrivelser, støtter pasienten, kan bli bedre på helheten i behandlingen, vanskelig å nå kontoret enkelte ganger, savner hjemmeside og muligheten til å bestille time elektronisk

Ikke til å anbefale

Han er flink til å henvise videre hvis det er noe. Men du får veldig liten tid inne hos han. Så da føler jeg igjen at du blir ikke skikkelig hørt, noe som jeg anser er viktig hos en fastlege. Ventetiden kan og bli i det lengste laget til tider. Men alt dette her gjenspeiler seg kanskje med at legen har veldig mange pasienter i forhold til andre leger. Og da blir det gjerne slik. Jeg anbefaler ikke denne legen, og jeg måtte selv se meg nødt til å bytte fastlege.

Terningkast 2

Faglig flink og hyggelig. Fantastisk fastlege!

Tar seg god tid og gjør grundige undersøkelser. Kontakter spesialister for råd ved behov. Har god dialog med passient. Sannsynligvis den beste fastlegen jeg har hatt. Kjempebli og hyggelig jente i resepsjonen. tar seg tid til å forklare på en enkel og god måte. Annbefales på det sterkeste.

Morsom Lege;-D

han er en morsom og veldig høflig lege,jeg liker ham godt;-Dhan har hjulpet meg mye med mine problemer,å sendt meg videre til spesialister.kansje litt liten tid,men sånn er det hos andre leger oxo.snakker bra norsk.ikke alltid jeg skjønner hva sekretærene hans sier,må lære seg bedre norsk for å være sekretær på et legekontor syns jeg.men ellers er han en topp lege,som jeg akter å beholde;-D