Farkad Mahmoud Abdal-Razzak

Holbergs gate 15 4306 Sandnes
Farkad Mahmoud Abdal-Razzak er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Farkad Mahmoud Abdal-Razzak

Anbefales ikke.

Farkad har liten forståelse for problemer og ønsker å løse alt ved hjelp av mer piller. Sjekker sjelden hva som faktisk er årsaken til problemene.
Ville ikke anbefalt han til noen. Har byttet lege.

snill og morsom lege

jeg føler meg sett og hørt av legen, han er der for å hjelpe. jeg anbefaler dr. abdal veldig mye:) personalet er også hyggelige:)

Empatiløs lege-anbefales ikke

Han tar ikke det du sier på alvor. Viser ingen empati. Anbefaler ikke han som fastlege.
Valgte å bytte fastlege.

Tar pasienten på alvor, lyttende, hjelpsom

God respons på problembeskrivelser, støtter pasienten, kan bli bedre på helheten i behandlingen, vanskelig å nå kontoret enkelte ganger, savner hjemmeside og muligheten til å bestille time elektronisk

Ikke til å anbefale

Han er flink til å henvise videre hvis det er noe. Men du får veldig liten tid inne hos han. Så da føler jeg igjen at du blir ikke skikkelig hørt, noe som jeg anser er viktig hos en fastlege. Ventetiden kan og bli i det lengste laget til tider. Men alt dette her gjenspeiler seg kanskje med at legen har veldig mange pasienter i forhold til andre leger. Og da blir det gjerne slik. Jeg anbefaler ikke denne legen, og jeg måtte selv se meg nødt til å bytte fastlege.

Terningkast 2