Hilde Elisabeth Aksdal

Autorisasjon (2005)

Hilde Elisabeth Aksdal er en av 22 fastleger i

Siste vurderinger av Hilde Elisabeth Aksdal

Ekstremt trygg, forståelsesfull og faglig dyktig

Ekstremt dyktig, empatisk og lyttende fastlege. Jeg byttet fastlege til henne, da jeg ikke opplevde at min forrige lege tok psykisk helse på alvor. Jeg har nå gått til Aksdal i flere år med både psykiske og fysiske plager, og kan ærlig si jeg aldri har opplevd en bedre lege. Hun tar seg tid, følger opp, kommer med forslag, henviser videre dersom det skulle være nødvendig og er som sagt ekstremt forståelsesfull og empatisk. Verdt ventetid! Jeg bor nå 8 timer unna, men har enda ikke klart å bytte til en annen fastlege.

Hun er det beste

I am most satisfied of her. I can talk everything about my health. She is so sympathetic and thats makes me love her.. i will not change my fastlege and hoping she will keep me too.

En veldig god fastlege.

Hilde er en veldig god fastlege, som er god til å lytte, og til å gi gode forklaringer på diagnoser. Hun er også veldig imøtekommende og tilsynelatende genuint interessert i å finne den beste løsningen for akkurat meg. Jeg har ingen planer om å skifte fastlege, og håper hun fortsatt er på samme legekontor så lenge jeg trenger medisinsk hjelp.

topp fastlege

meget imøtekommende,har god tid til å høre på deg,ser på deg når ho prater,ikke på pcen......
Meget god fastlege

En av de beste legene jeg har møtt.

veldig flink og forståelsesfull. Rolig og flink til å lytte. Flink til å stille riktig diagnose.