Vanja Alves

Paradis Legesenter
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Vanja Alves er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vanja Alves

Aleves er åpen, lyttende og grundig. Hun tar deg på alvor.

Alves er åpen og lyttende. Hun er grundig i forhold til å avdekke alvorlig sykdom tar nødvendige prøver og henvisning til spesialist. Hun er effektiv og tar ting der og da uten å nøle. Kronisk lidelse jobber hun systematisk og tar steg for steg for å kunne utelukke ulike sykdommer. Hun har vært ærlig i forhold til hva hun kan gjøre og behehandle når årsak til sykdom er uklar og kronisk symptomer/smerte varer. Hun har et rolig og behagelig vesen og gir trygghet til meg som paisent.

Super lege

Kan på det varmeste anbefale denne legen. Lett å prate med. Fikk også svært god oppfølging ved sykdom hos min datter.
Hadde jeg ikke flyttet ville jeg ikke for alt i verden byttet henne ut.

Meget fornøyd med å ha henne som fastlege

Jeg fulgte med på "lasset" da min tidligere fastlege ble pensjonist.Dr.Alves er en meget lyttende lege.Hun er handlekraftig.Glad for å ha fått en ung og kvinnelig fastlege.

Dyktig og effektiv

Hun er dyktig, effektiv og lyttende. Tar en på alvor, er konkret og jeg har stor tillitt til henne. Veldig glad for å ha henne som fastlege.
Kan virke litt "sur" når hun er stresset (hvem gjør ikke det), men likevel får en all den hjelp en trenger.
Kan være litt lang ventetid på vanlige timer, men hastetimer får en alltid samme dag.

Veldig fornøyd!

Jeg føler i stor grad at hun tar meg på alvor, og lytter til det jeg har og si. Uten tvil en av de beste legene jeg har vært hos!