Paradis Legesenter

Lagårdsveien 73 4010 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Paradis Legesenter

Tillitsfull god lytter og kunnskapsrik

Lege: Rune Danielsen Skrevet

Er oppløftende å være hos han. Han er en god lytter og gir meg tiden jeg trenger til å beskrive hvorfor jeg er der. Tydelig at han har mye kunnskap, og jeg har høy tillit til vurderingene hans.

Tålmodig og forståelsesfull

Lege: Øyvind Mjønes Skrevet

Beste fastlegen jeg har hatt. Tar seg tid til å virkelig høre på deg. Engasjert og medmenneskelig. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Kald

Lege: Øyvind Mjønes Skrevet

Dro til denne legen for å prate om problemer med min mentale helse, noe jeg hadde gruet meg veldig til, og som var et stort steg. Jeg ble møtt med null forståelse og egentlig alt i alt en veldig ubehagelig time. Kan hende han har god kompetanse på andre områder, men ville ikke ha åpnet meg om problemer med mental helse.

Godt fornøyd

Lege: Øyvind Mjønes Skrevet

Øyvind er tilgjengelig, og følger godt opp og tar deg på alvor. Jeg stoler på hans vurderinger, og har inntrykk av at han er en dyktig lege.

Dette er ikke noe man skal ta for gitt i Stavanger med fastlegekrise, som jeg selv har erfart tidligere, så føler meg heldig som har plass hos en dyktig og tilgjengelig lege.

Lite empatisk og uhøflig

Lege: Øyvind Mjønes Skrevet

Ble ikke møtt på en respektfull måte av denne fastlegen. Var en tid der jeg sleit med psyken og trengte hjelp. Han var avvisende og motvillig til å hjelpe. Gikk egentlig bare mer utover psyken og jeg angret på at jeg hadde åpnet meg om mine utfordringer.