Vanja Alves

Tlf: 51 51 08 90 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Vanja Alves er en av 110 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vanja Alves

Trygg og behagelig.

Vanja Alver er en fantastisk lege. Og jeg vil gjerne også berømme de som jobber på kontoret. De er der for deg hele tiden. Og de gjør en fantadtisk jobb. Man er en person på Paradis Legesenter - ikke et nummer i rekken!!!

Veldig god lege

Hyggelig og god og fyldig forklaring. Tok seg god tid. Den beste legen jeg har vært hos. Anbefales sterkt!

Dyktig og sympatisk

Vanja er fastlege for hele familien; mor, far og to barn. Vi er svært godt fornøyd med henne, og synes at hun er både dyktig og sympatisk. Vi har også god erfaring med kontorpersonalet som gjør sitt beste for å finne praktiske løsninger når man tar kontakt.

Den beste legen jeg har hatt

Full skår hos meg. Lyttende og løsningsorientert . Nesten ikke ventetid når en kommer til henne. Er superfornøyd 😃 Takk Vanja..

Helt ok

Har flere ganger stilt diagnoser som viser seg og ikke stemme.
Andre ganger har hun diagnosert uten å ta en eneste prøve.

Syns heller ikke at hun følger opp etter at hun har stilt diagnose.

Men hun er hyggelig og tar seg tid.

Dyktigste og beste legen

Utrolig lett å snakke med,
Får svar på alt, hun bryr seg, er tilgjengelig når som helst. Man føler seg trygg og lurer ikke på mer når man forlater legekontoret

God lege

Alves har vært en god lege for min del. Hun har alltid spurt om det er noe annet/mer jeg lurer på før timen nærmer seg ferdig. Fikser henvisninger og resepter over tlf. God å snakke med og er rett på sak og fikser problemene jeg har hatt effektivt og greit.
Hadde aldri skiftet lege om jeg ikke hadde flyttet.

Aleves er åpen, lyttende og grundig. Hun tar deg på alvor.

Alves er åpen og lyttende. Hun er grundig i forhold til å avdekke alvorlig sykdom tar nødvendige prøver og henvisning til spesialist. Hun er effektiv og tar ting der og da uten å nøle. Kronisk lidelse jobber hun systematisk og tar steg for steg for å kunne utelukke ulike sykdommer. Hun har vært ærlig i forhold til hva hun kan gjøre og behehandle når årsak til sykdom er uklar og kronisk symptomer/smerte varer. Hun har et rolig og behagelig vesen og gir trygghet til meg som paisent.

Super lege

Kan på det varmeste anbefale denne legen. Lett å prate med. Fikk også svært god oppfølging ved sykdom hos min datter.
Hadde jeg ikke flyttet ville jeg ikke for alt i verden byttet henne ut.

Meget fornøyd med å ha henne som fastlege

Jeg fulgte med på "lasset" da min tidligere fastlege ble pensjonist.Dr.Alves er en meget lyttende lege.Hun er handlekraftig.Glad for å ha fått en ung og kvinnelig fastlege.

Dyktig og effektiv

Hun er dyktig, effektiv og lyttende. Tar en på alvor, er konkret og jeg har stor tillitt til henne. Veldig glad for å ha henne som fastlege.
Kan virke litt "sur" når hun er stresset (hvem gjør ikke det), men likevel får en all den hjelp en trenger.
Kan være litt lang ventetid på vanlige timer, men hastetimer får en alltid samme dag.

Veldig fornøyd!

Jeg føler i stor grad at hun tar meg på alvor, og lytter til det jeg har og si. Uten tvil en av de beste legene jeg har vært hos!

Seriøs og lyttende

Min gamle lege førtidspensjonerte seg og jeg fulgte med da praksisen gikk til Vanja Alves. Veldig fornøyd med at jeg fikk en kvinnelig fastlege! Jeg opplever å bli tatt på alvor og får god oppfølging med prøver, henvisninger, etc. Hun er rolig og har et behagelig vesen og er glad hun er så ung at jeg kan ha henne som min fastlege lenge! :-)
Bestiller time på sms, men har også ringt ved akutt behov og kom inn dagen etter. Ventetiden på kontoret er vanligvis ikke så lang, kanskje fra 10 til 30 min.

Bra

Hun er lyttende. Tar aksjon og henviser videre når det er nødvendig. Godt fornøyd.

Verdens beste lege noen sinne!

For min del elsker jeg min lege fordi hun lar meg komme til og får hjelp til det. Det er ingen lege som har gitt meg så mye som hun har. Så jeg håper at jeg snart blir frisk til å få i gang aktivitetene mine igjen. Tusen takk skal du ha!