Vanja Alves

Paradis Legesenter

2004

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Paradis Legesenter Telefonnummer51 51 08 9051 51 08 ...
Lagårdsveien 73 4010 Stavanger
Vanja Alves er en av 108 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Vanja Alves

utrolig dyktig lege.

hei, min sykdom er FMF, som gjør at jeg får smerter over hele kroppen. Lenge har jeg hatt suicidale tanker på grunn av min sykdom og den dårlige tilstanden jeg har vært i. Wanja Alves er min fastlege og hun er den som er hovedgrunnen til at jeg er i live i dag. Hennes psykologiske og pedagogiske egenskaper har gjort at jeg endret på mine vonde tanker og endret dem til det helt motsatte. Jeg er uendelig takknemlig for den rollen hun har spillet i mitt liv.

Ikke fornøyd.

Missfornøyd. Sitter igjen med følelsen av dårlig pasientoppfølging. Lite empati. Lite engasjert. Typisk «kvikk fiks» lege.
Vanskelig å få tak i hun. All kommunikasjon går gjennom damene i resepsjonen. I resepsjonen møter man en ufin eldre dame som virkelig burde skifte jobb ettersom det står i pannen at hun er drittlei av pasienter.

Faglig dyktig. Behagelig vesen.

Faglig dyktig. Lytter til deg. Veldig fornøyd. Anbefales.God kommunikasjon med henne. Blir møtt med respekt. Beste fastlege som jeg har hatt.Hun holder seg faglig oppdatert.

Lege som bryr seg

Gått til Vanja i flere år nå. Flink til å lytte.
Men skal mye til hun henviser deg videre til spesialist. Har opplevd dette flere ganger og slitsomt å mase på henne om å henvise meg videre .
Litt sure damer i resepsjonen.

Trygg lege som lytter!

Vanja er en fantastisk lege. Hun lytter alltid til det jeg har å si, og i tillegg så hjelper hun til med absolutt alle situasjoner. Absolutt en lege jeg anbefaler!