Mark Ernst Amend

Autorisasjon (2003)

Mark Ernst Amend er en av 12 fastleger i Vindafjord

Siste vurderinger av Mark Ernst Amend

svært dyktig lege

Dette er en lege som er flink til å få oversikt, hente inn informasjon og som møter deg som et helhetlig menneske. Når det er alvorlige ting, er han enestående å ha som lege. Han er effektiv og veldig god til å formulere seg skriftlig, hvilket er veldig bra når man trenger en henvisning. Han er ærlig, tydelig og direkte, hvilket jeg setter stor pris på. Noen ganger snakker han veldig fort, og det kan være vanskelig å få med seg alt, men da fungerer det bra å gi beskjed om dette.

En av de beste legene i distriktet

Eg stoler på ham som lege. Han har mye kunnskap, virker godt orientert og sikker i faget og er objektiv. Alltid begrunner detaljert egen tankegang. Eg er veldig glad at han er min fastlege.

God lege

Forskjellen på en god lege og en lege er at legen behandler sykdommen og en god lege behandler pasienten med sykdommen. Så jeg vil påstå at mark er en av få gode leger som virkelig ser og forstår hva jeg sliter med.

Uheldigvis så komme de i få tall.
Mark er skeptiskt men samtidig rettferdig og undersøker det han kan for og hjelpe deg ,på sin egen fritid. At en lege er litt skeptisk er bare bra tenker jeg. Flink lege og kan anbefales

Endelig ein eg kan stole på!

Veldig flink og dyktig lege, mye kunnskap og svært grundig. Hadde noken kompliserte greier og følte meg ikkje ivaretatt av forrige fastlegen. Er veldig glad at eg kunne bytte til han. Han følger opp og er til stedet når det trengs. Kan anbefales på det varmeste!!!

En bauta innen legeyrket!

Han er bare fantastisk. På tross av at han kommer fra ett annet land, snakker han utrolig bra norsk. Litt aksent som bare er koselig :)
Kan han ha sin opprinnelse fra Tyskland?

Faglig svært sterk og trygg på det han gjør.

Anbefales virkelig.