Etne Legekontor

Holmavegen 8 5590 Etne

Siste vurderinger av Etne Legekontor

En kjernekar

Lege: Mikkel Saxov Skrevet

Har hatt en sykehistorie over flere år, hvor jeg mer eller mindre har blitt tatt på alvor av behandlere. Mikkel var den første som så meg i øynene mens jeg snakket, han tok alltid en helhetsvurdering, fulgte nøye opp journalen og fremmet min sak i møte med instanser som før somlet med min utredning. Mikkel er lun, varm og kjærlig, snakker alltid rolig og har en atmosfære av trygghet på sitt kontor. La oss kjempe, overtale og be, for å beholde denne fine legen - Som bryr seg...

Hyggelig og flink

Lege: Karsten Strømø Hatteland Skrevet

Jeg møtte han på legevakt til en i familien. Han tok symptomene på alvor, tok nødvendige prøver og undersøkelser. Han lyttet og forklarte, samt la en plan for hva som burde gjøres videre. Anbefales.

Eksepsjonell

Profesjonell og imøtekommende.

Der hvor andre leger svikter er mikkel saxov den legen som er imøtekommende og tar deg på alvor. Etter mange år med plager og flere avfeiende leger hjalp han meg å finne hjelp.

Jeg er nå smertefri og kommer aldri til å bytte lege.
Han er komfortabel å snakke med, saklig og interessert i alle situasjoner.

Uten tvil den beste legen jeg har vært i kontakt med.

Veldig dyktig lege

Lege: Mikkel Saxov Skrevet

Den dyktigste legen jeg har hatt. Tar situasjonen din veldig på alvor og gjør det han kan for å bedre den! han følger også opp pasienten dersom de er behov for det. Anbefaler mikkel på mitt sterkeste!

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Elisabeth Gunleiksrud Skrevet

Har hatt Elisabeth som fastlege i noen år nå,og er absolutt den beste legen jeg har hatt. Hun er en helt fantastisk og bryr seg om deg. Hun vil virkelig hjelpe på best mulig måte. Kommer aldri til å bytte lege uansett hvor jeg flytter i landet.