Shiva Amiri

Autorisasjon (2008)

Klinikk Spero AS Telefonnummer404 84 073404 84 0 ...
Luramyrveien 40 4313 Sandnes
Shiva Amiri er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Shiva Amiri

Flink og kunnskapsrik

Eg fekk god kontakt med Shiva Amiri, ho er en god lege Siden eg er 70+ og aldri har hatt sertifikat så tenkte eg at d kunne bli langt å gå ca 1 time på glatt føre, el å ta 6bussen til sentrum og så 2bussen Derfor fant eg ny lege i sentrum Hvis Sandnesklinikken var i sentrum ville eg fortsatt hos Shiva Amiri Meget godt fornøyd med henne, sykepleierne og resepsjonen

Shiva er en dyktig lege jeg har fått stor tiltro til

Jeg kan varmt anbefale Shiva Amiri. Hun har nå vært min fastlege i fire år. Hun er empatisk og oppmerksom, samtidig som jeg opplever henne effektiv, når behovet til tider først og fremst har vært en rask vurdering. Som leger flest lever hun med stramme tidsskjemaer og er oftest "i farten". For den som kommer til henne for første gang, kan det kanskje oppleves utrygt. Men den som gir henne muligheten til å bli kjent og følge pasienten noe over tid, vil få en dyktig og faglig sterk lege.

Flink lege på dårlig kontor

Vi har hatt Shiva en stund og hun er riktig flink og grei å ha med. Problemet er kontoret hun er tilknyttet - Sandnes klinikken. Det har vært en del rot og det er ALLTID lang ventetid. Det virker som de tar imot flere bestillinger enn de har tid til. Det har også vært diverse rot med prøver som ikke har blitt sendt. Det er vanskelig å komme gjennom på telefon og i self-service bookingsystemet (som er vanskelig nok å forstå) er det ikke mulig å avbestille time hvis du ikke har bestilt den gjennom det samme systemet. Shiva får tommel opp - administrasjonen (som er en positiv gjeng altså), får ikke det.

virkes som en hygelig dame

virkes som en hygelig dame god service flink med pass.

intet negativt 5 sjerner.god parkerings plass og lite vente tid det er viktig.

Helt menneske, hel lege

Dr Amiri er IKKE en som bare sier "ja" eller velger enkleste utvei med medisiner eller sykemelding. Hun er kunnskapsrik, flink, høflig og utfordrer.